ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لامبورگینی روئلتو
اخبار خودرو

لامبورگینی روئلتو در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور یافت

علاوه بر لامبورگینی روئلتو، محصولات دیگر این شرکت برای جلب توجه مشتریان چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشتند.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

لامبورگینی روئلتو (یا لامبورگینی رولتو) نخستین ابرخودرو هیبریدی این برند ایتالیایی است که مدتی پیش معرفی شد. برند ایتالیایی فرصت را غنیمت شمرد و در شرایطی که نمایشگاه‌های خودرو اندک هستند، محصول جدید خود را در شانگهای به نمایش درآورد. لامبورگینی روئلتو به عنوان نخستین ابرخودرو هیبریدی این برند ایتالیایی، جایگزین لامبورگینی اونتادور خواهد شد.

علاوه بر لامبورگینی روئلتو، محصولات دیگر این شرکت برای جلب توجه مشتریان چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشتند. از جمله این خودروها می‌توان به لامبورگینی هوراکان تکنیکا، لامبورگینی اوروس پرفورمانته و اوروس S‌ اشاره کرد. مشتریان می‌توانند هم‌اکنون نسخه‌های سفارشی از لامبورگینی اوروس S را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنند.

همانند تصاویری که مدتی پیش از لامبورگینی رولتو منتشر شده بود، این خودرو با بدنه‌ای نارنجی رنگ در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشت. با این حال مشتریان لامبورگینی رولتو می‌توانند رنگ بدنه این خودرو را از بین هفت گروه رنگی انتخاب کنند. حضور لامبورگینی روئلتو در شانگهای، دومین حضور لامبورگینی در نمایشگاه‌های خودرویی چین به حساب می‌آید.

لامبورگینی روئلتو، آغازگر عصر خودروهای هیبریدی و برقی

بنابر اظهار نظرهای مدیران لامبورگینی، مدل روئلتو سرآغاز فصل جدیدی از تولیدات این شرکت است. لامبورگینی تصمیم دارد تا در آینده مدل‌های هیبریدی بیشتری را نیز به تولید برساند. دومین مدل هیبریدی این برند پس از لامبورگینی رولتو، نسخه پلاگین هیبریدی لامبورگینی اوروس خواهد بود که در سال 2024 وارد بازار می‌شود. نسخه جانشین لامبورگینی هوراکان نیز در سال 2028 معرفی می‌شود که آن خودرو به صورت تمام برقی تولید خواهد شد. علاوه بر آن، یک مدل گرندتور با آرایش صندلی‌های 2+2 و پیشرانه تمام الکتریکی در سال 2028 میلادی معرفی خواهد شد.

در همین حال، ما انتظار داریم که استراتژی‌های برند ایتالیایی با لامبورگینی اونتادور، در مورد لامبورگینی روئلتو نیز تکرار شود. این خودرو برای سال‌ها روی خط تولید باقی خواهد ماند و نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه خواهد شد. استفان وینکلمن مدیر عامل لامبورگینی اعلام کرد که مدل رولتو تا سال 2030 روی خط تولید این شرکت باقی خواهد ماند.

بلوبانک اسپانسر ویژه دیجیاتو در نمایشگاه شانگهای | بانک ولی دوست‌داشتنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی