ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 15
موبایل

اپل برای دوربین پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس با تامین‌کننده جدیدی همکاری می‌کند

در حالی که ابتدا Largan Precision تنها تامین‌کننده سیستم پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس بود، اکنون شرکت دیگری نیز به آن اضافه شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

اپل ظاهراً قصد دارد یک تامین‌کننده دیگر را نیز به خط تولید آیفون 15 پرو مکس آینده اضافه کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، غول کوپرتینویی در حال اضافه کردن یک تامین‌کننده دیگر برای کمک به تولید لنز دوربین پریسکوپ جدید پرچمدار نسل بعدی خود است.

هرچند در گزارش‌های اولیه گفته شده بود که Largan Precision تنها تامین‌کننده سیستم پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس خواهد بود، اکنون در گزارش جدیدی اعلام شده که Genius Electronic Optical (GSEO) تامین کننده جدید این ماژول خواهد بود. GSEO قبلاً برای یک سازنده ژاپنی گوشی‌های موبایل لنز پریسکوپ تولید می‌کرده است.

یک لنز پریسکوپ در آیفون 16 پرو و آیفون 15 پرو مکس

علاوه بر این، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معتبر و معروف محصولات اپل ادعا می‌کند که گوشی‌های مدل آیفون 16 پرو که سال 2024 معرفی خواهند شد نیز از لنز پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس استفاده خواهند کرد.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس اپل با سنسور دوربین پریسکوپ عرضه شود که اساساً یک لنز تله فوتو است و می‌تواند برای بزرگنمایی بهتر، نور را از طریق یک آینه زاویه‌دار به سمت سنسور تصویر دوربین منعکس کند. با این وجود، آیفو‌ن 15 پرو مکس می‌تواند بدون هیچ کاهش کیفیتی بزرگنمایی بالاتری را ارائه دهد.

در همین هفته نیز گفته شده بود که آیفو‌ن 15 پرو مکس احتمالاً به یک دوربین تله‌فوتو با زوم متغیر مجهز می‌شود که زوم اپتیکال تا 5 یا 6 برابری را به کاربران نسل بعدی گوشی‌های آیفون ارائه می‌کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، اپل در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس که بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر را ارائه می‌کند، قدرت دوربین‌های گوشی خود در بزرگنمایی را دو برابر خواهد کرد.

با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه پرچمداران بعدی اپل باقی مانده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی درباره این محصولات به ما چه می‌گویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی