ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آینه واقعیت افزوده
هوش مصنوعی

سازنده اسنپ‌‌چت آینه‌های واقعیت افزوده را برای امتحان‌کردن مجازی لباس‌‌ به فروشگاه‌ها می‌آورد

شرکت اسنپ (Snap) قصد دارد در فروشگاه‌ها از آینه های واقعیت افزوده‌ای استفاده کند که به مشتریان اجازه می‌دهد لباس‌های موردنظر خود را به‌صورت مجازی امتحان کنند. این آینه‌های واقعیت افزوده اواخر امسال در برخی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

شرکت اسنپ (Snap) قصد دارد در فروشگاه‌ها از آینه های واقعیت افزوده‌ای استفاده کند که به مشتریان اجازه می‌دهد لباس‌های موردنظر خود را به‌صورت مجازی امتحان کنند. این آینه‌های واقعیت افزوده اواخر امسال در برخی از فروشگاه‌ها از جمله Nike راه‌اندازی خواهند شد.

اولین بار، این آینه‌های واقعیت افزوده در پاییز سال گذشته آزمایش شده بودند و در آن زمان مشتریان می‌توانستند لباس‌های نایک را در شعبه ویلیامزبورگ، نیویورک آن به‌صورت مجازی امتحان کنند و همچنین با انجام یک بازی واقعیت افزوده، تخفیف‌هایی را کسب کنند. اکنون نایک در حال استقرار این فناوری در فروشگاه‌های بیشتری است.

سایر فعالیت‌های AR اسنپ در کنار آینه های واقعیت افزوده

اسنپ در چند وقت گذشته تلاش کرده تا فعالیت‌های خود در زمینه واقعیت افزوده را فراتر از لنز‌های برنامه اسنپ‌چت ادامه دهد و شروع به ارائه محصولات AR در دنیایی واقعی کند. به‌نظر می‌رسد راه‌اندازی آینه های واقعیت افزوده این شرکت در اجلاس سالانه Partner Summit همچنین اعلام کرد که محصولات واقعیت افزوده‌ای را برای جشنواره‌های موسیقی و دستگاه‌های فروش خودکار عرضه خواهد کرد.

اسنپ در جریان این جلسه همچنین اعلام کرد که در ماه‌های آینده مجموعه‌ای از ماشین‌های فروش واقعیت افزوده را با همکاری کوکاکولا راه‌اندازی می‌کند. نحوه عملکرد ماشین فروش به این صورت است که وقتی مشتریان دست خود را به سمت آن تکان دهند، «درگاهی» به سمت آن‌ها باز می‌شود که در آن می‌توانند نوشیدنی خود را دریافت کنند، جوایزی کسب کنند و بازی‌هایی را تجربه کنند که همه آن‌ها با حرکات دست انجام می‌شود.

علاوه بر این، اسنپ برای 16 جشنواره موسیقی زنده که در تابستان امسال برگزار خواهند شد، قابلیت‌های واقعیت افزوده جدیدی را به برنامه اسنپ‌چت اضافه کرده است. کاربران می‌توانند از مواردی مانند قطب‌نمای واقعیت افزوده و نقشه سه‌بعدی که به برنامه Snapchat اضافه شده، برای حرکت در جشنواره‌ها استفاده کنند. همچنین در تابستان امسال، تصاویر بصری انحصاری در جشنواره‌های موسیقی نشان داده خواهد شد که فقط از طریق هدست‌های واقعیت افزوده قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی