ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوچرخه برقی
گجت ها

دوچرخه برقی مبتنی بر هوش مصنوعی ایسر شهریورماه از راه می‌رسد

دوچرخه برقی ایسر، با سرعت 32 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و در عرض 2.5 ساعت می‌توان آن را به‌طور کامل شارژ کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

ایسر در اسفند‌ماه سال گذشته از دوچرخه برقی ebii خود رونمایی کرد و اکنون قیمت و زمان عرضه آن اعلام شده است. طبق اعلام ایسر، عرضه اولیه این دستگاه از سپتامبر (شهریور/مهر) سال جاری در بازار اروپا با قیمت 1999 یورو آغاز خواهد شد. هنوز اعلام نشده است که این دوچرخه هوشمند چه زمانی وارد بازارهای دیگر خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که پس از فروش اولیه، جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شود.

دوچرخه برقی هوشمند ebii یک محصول نوآورانه و پیشرفته از ایسر است که برای جابه‌جایی در شهر بسیار مناسب خواهد بود. این وسیله نقلیه وزن بسیار کمی دارد و با کمک هوش مصنوعی تجربه‌ای راحت‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تری را به مشتریان خود ارائه می‌کند. نکته قابل‌توجه دیگر آن سیستم تعویض دنده خودکار است که تجربه کار با آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.

ویژگی‌های دوچرخه برقی ایسر

دوچرخه هوشمند

ebii فقط 15 کیلوگرم وزن دارد و از دوچرخه‌های الکترونیکی دیگر سبک‌تر است. ایسر گفته بود که کاربران با این دستگاه می‌توانند با سرعت 32 کیلومتر در ساعت حرکت کنند و همچنین با یک بار شارژ کامل آن، می‌توان کمتر از 112 کیلومتر مسافت را طی کرد. همچنین دوچرخه در عرض 2.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و نکته جالب اینکه از شارژر آن برای گوشی یا لپ تاپ نیز می‌توان استفاده کرد.

ایسر برای دوچرخه برقی خود یک برنامه همراه به نام ebiiGO نیز معرفی کرده است که اطلاعات و برخی قابلیت‌های دیگر را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین این برنامه با قابلیت قفل و باز کردن قفل دوچرخه و قابلیت قفل خودکار می‌تواند امنیت ebii را افزایش دهد.

درنهایت شاید وجود برچسب قیمت 1999 یورویی برای ebii منطقی به‌نظر می‌رسد. برای مقایسه، د‌حال حاضر دوچرخه Lectric XP Lite با قیمت 800 دلار فروخته می‌شود و دوچرخه کوهستان برقی جدید آئودی 10 هزار دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nnb
    Nnb | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    هر چی میسازن به هوش مصنوعی هم بهش اضافه میکنن...

مطالب پیشنهادی