ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت گوگل
تبلت

پیکسل تبلت در این ویدیو با ترکیب رنگ‌ جدیدی دیده می‌شود [تماشا کنید]

ویدیوی جدیدی از پیکسل تبلت گوگل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که آن را در گزینه‌های رنگی جدید و جذابی نمایش می‌دهد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

پیکسل تبلت قرار است سال جاری به‌طور رسمی عرضه شود و اکنون ویدیویی از این دستگاه منتشر شده که توسط یکی از شرکت‌کنندگان کنفرانس گو‌گل در میلان، ایتالیا گرفته شده است. در این ویدیو، طراحی کلی تبلت گوگل و همچنین گزینه رنگی جدید مرجانی آن نمایش داده می‌شوند.

Saori Masuda در اینستاگرام خود چندین ویدیو از کنفرانس گو‌گل را به اشتراک گذاشته است که در یکی از آن‌ها (آخرین ویدیویی که در گالری وجود دارد) می‌توانید دستگاه‌های مختلفی از غول موتور جستجو و پیکسل ازجمله تبلت این شرکت را در کنار یکدیگر ببینید.

تبلت گوگل در کنار محصولات دیگر این شرکت

با توجه به اینکه گوگل طراحی تبلت و همچنین پایه شارژ آن را قبلاً نشان داده است، این ویدیو به‌طور خاص در مورد پیکسل تبلت اطلاعات جدیدی را فاش نمی‌کند. بااین‌حال، شاید مهم‌ترین نکته جدید رنگ‌های نمایش‌ داده‌شده باشد؛ ازجمله مرجانی مایل به صورتی، خاکستری روشن و خاکستری تیره‌تر که شاید پس از عرضه دستگاه بتوانیم تبلت پیکسل را در این گزینه‌های رنگی بخریم. البته طبق گزارش 9to5Google، ظاهراً رنگ چهارمی نیز وجود دارد که هنوز فاش نشده است.

9to5Google همچنین در گزارش خود اشاره کرده برخلاف گزارش‌های قبلی که از وجود یک سوئیچ حریم خصوصی برای خاموش‌کردن میکروفون و دوربین تبلت پیکسل خبر داده بودند، در این عکس‌ها چنین قابلیتی دیده نمی‌شود.

گوگل هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد پیکسل تبلت در کنفرانس Google I/O حضور خواهد داشت که روز 10 می (20 اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود. به‌ویژه با توجه به اینکه دستگاه که ظاهراً تبلت پیکسل است، اخیراً توسط FCC تأیید شده. علاوه بر تبلت گو‌گل، در این کنفرانس اولین ویدیوی زنده از گوشی تاشوی پیکسل فولد نیز منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی