ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک پرو
کامپیوتر و سخت افزار

بلومبرگ: مک پرو اپل سیلیکون برای معرفی در مراسم خردادماه آماده نمی‌شود؛ احتمال معرفی سه دستگاه دیگر در WWDC

درحالی‌که بلومبرگ اعلام کرده است مک پرو اپل سیلیکون برای WWDC 2023 آماده نخواهد بود، شناسه‌های سه رایانه مک دیگر پیدا شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰

به‌تازگی شناسه سه رایانه مک جدید به فایل پیکربندی Find My اضافه شده است که احتمال معرفی این دستگاه‌های مرموز در WWDC 2023 را افزایش می‌دهد. علاوه‌براین، «مارک گرمن»، گزارشگر بلومبرگ، ادعا کرده است که مک پرو مجهز به سیلیکون اپل در WWDC 2023 معرفی نخواهد شد.

همان‌طور که در گزارش MacRumors توضیح داده شده است، سه شناسه جدید [Mac14,8، Mac14,13, و Mac14,14] در فایل Find My پیدا شده که اکنون در کنار شناسه‌های Mac14،3 و Mac14،12 قرار گرفته‌اند و به مک مینی M2 و M2 پرو مربوط می‌شوند.

نسخه جدید مک پرو؟

به‌طور دقیق نمی‌توان گفت شناسه‌های جدید به چه محصولاتی از خانواده مک مربوط می‌شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که شناسه‌های جدید به سه گزینه مختلف از یک محصول مربوط باشند. احتمالاً موردانتظارترین دستگاه نسخه جدید مک پرو است؛ هرچند گرمن در گزارش دیگری ادعا کرد که برای معرفی در WWDC آینده آماده نخواهد بود.

گرمن در آخرین قسمت منتشرشده از برنامه MacRumors توضیح داد که هرچند انتظار دارد مک پرو جدید امسال عرضه شود، اما بعید به‌نظر می‌رسد که ماه ژوئن در کنفرانس WWDC حضور داشته باشد. او همچنین در ادامه گفت که نسل بعدی مک استودیو احتمالاً دارای تراشه‌های سری M2 نخواهد بود و اپل برای جلوگیری از کاهش فروش مک پرو جدید تصمیم گرفته است به‌روزرسانی مک استودیو را تا نسل M3 به تعویق بیندازد.

بلومبرگ همچنین هفته گذشته گفت که اپل قصد دارد در WWDC 2023 از مک‌بوک‌های جدیدی نیز رونمایی کند. کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 اپل در تاریخ 5 ژوئن (15خردادماه) برگزار می‌شود و تا تاریخ 9 ژوئن (19 خردادماه) ادامه خواهد داشت. علاوه بر محصولات سخت‌افزاری، در این رویداد از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل شامل iOS 17 به‌همراه iPadOS 17، سیستم‌عامل‌های tvOS 17 و WatchOS 10 و همچنین macOS 14 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی