ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس Zenbook S13 OLED
لپ تاپ

ایسوس از باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا رونمایی کرد: Zenbook S13 OLED

اگرچه این لپ‌تاپ 10.9 میلی‌متر ضخامت دارد، ولی به پردازنده Core i7 و حداکثر 32 گیگابایت رم مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰

ایسوس از باریک‌ترین و سبک‌ترین اولترابوک 13.3 اینچی دنیا رونمایی کرد. این محصول که ذن‌بوک اس13 OLED یا Zenbook S13 OLED نام دارد، ضخامتش تنها به 10.9 میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر 990 گرم دارد.

درحالی‌که لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک عملکرد چندان بالایی ندارند و به پردازنده‌های ضعیف مجهز می‌شوند، ایسوس تصمیم گرفته است از قطعات قابل‌قبولی در باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا استفاده کند.

مشخصات ایسوس Zenbook S13 OLED

ایسوس در این لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i7-1355U استفاده کرده است که از 10 هسته و 12 رشته بهره می‌برد. اگرچه نمی‌توان از این پردازنده عملکردی مشابه پردازنده‌های خانواده H اینتل داشت، اما عملکرد آن برای یک اولترابوک با ضخامت 10.9 میلی‌متر کاملاً مناسب خواهد بود.

باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا

در کنار پردازنده قابل‌قبول، این اولترابوک فوق‌باریک را می‌توانید با حداکثر 32 گیگابایت رم و همچنین 1 ترابایت حافظه SSD سفارش دهید.

همان‌طور که از نام این لپ‌تاپ مشخص است، خریداران به یک نمایشگر OLED دسترسی پیدا می‌کنند. این پنل 13.3 اینچی با رزولوشن 2.8K، از DisplayHDR 500 True Black و پوشش 100 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این اولترابوک همچنین به وب‌کم فول‌اچ با فناوری حذف نویز سه‌بعدی مجهز شده است.

از پورت‌های باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا می‌توان به دو پورت تاندربولت 4، یک پورت USB Type-A، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در ساخت بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم و منیزیم بازیافتی استفاده شده است و همچنین با پلاستیک بازیافتی برای اسپیکرها و کاغذ بازیافتی برای بسته‌بندی روبه‌رو هستیم.

ایسوس Zenbook S13 OLED در فصل جاری با قیمت پایه 1499.99 پوند وارد بازار بریتانیا می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی