ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه اجتماعی BeReal
نرم افزار و اپلیکیشن

تعداد کاربران روزانه شبکه اجتماعی BeReal از مرز 20 میلیون عبور کرد

شبکه اجتماعی BeReal که به‌نوعی رقیب اینستاگرام محسوب می‌شود، می‌گوید روزانه بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

شبکه اجتماعی BeReal که به‌عنوان بهترین اپ آیفون در سال 2022 هم انتخاب شد، ظاهراً پرقدرت درحال جذب کاربران است. این شبکه اجتماعی که به‌نوعی رقیب اینستاگرام محسوب می‌شود، حالا می‌گوید روزانه بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد.

BeReal برخلاف اینستاگرام از کاربران می‌خواهد زندگی واقعی خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل یک بازه زمانی 2 دقیقه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا واقعی‌ترین تصاویر را به اشتراک بگذارند. البته با وجود چنین رویکردی، ظاهراً برخی کاربران از تصاویر آماده درون کامپیوتر یا گوشی دوم خود استفاده می‌کنند تا بتوانند به‌نوعی مانند اینستاگرام با آن برخورد کنند.

شبکه اجتماعی BeReal می‌گوید روزانه بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد

BeReal در یک پست مدعی شده است که حالا روزانه بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد. BeReal در این پست گفته است به‌دلیل اینکه مشغول کارهای مختلف بوده، درباره پیشرفت این شبکه اجتماعی اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. بااین‌وجود می‌گوید کاربران درباره پیشرفت این شبکه اجتماعی حدس می‌زنند.

شبکه اجتماعی BeReal

این شبکه اجتماعی در کنار اعلام تعداد کاربران روزانه‌اش، از یک ویژگی جدید هم رونمایی کرده است که می‌تواند به جذب بیشتر کاربران کمک کند. این قابلیت که Bonus BeReal نام دارد، هم‌اکنون در بریتانیا درحال آزمایش است و به‌زودی به سایر نقاط جهان هم راه پیدا می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد هر روز در زمان‌هایی که خودشان مشخص می‌کنند، دو عکس دیگر هم بگیرند، البته تا زمانی که عکس عادی‌شان را هم در پنجره زمانی 2 دقیقه‌ای مدنظر BeaReal منتشر کنند.

اگرچه این قابلیت جدید شاید بتواند تعداد کاربران این شبکه اجتماعی را افزایش دهد، اما از سوی دیگر هدف اصلی آن را زیر سؤال می‌برد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم کاربران چه واکنشی به آن نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • smja
    smja | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    از شبکه‌های اجتماعی مینویسی دلم آتیش میگیره آخه این یکی چرا باز نمیشه؟ همه چی رو میبندن همه چی

مطالب پیشنهادی