ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرایط فروش کرمان موتور
اخبار خودرو

شرایط فروش کرمان موتور از 11 اردیبهشت برقرار می‌شود

در شرایط فروش کرمان موتور خودروهای جک J4، جک S3، جک S5 نیوفیس، کی ام سی J7 و کی ام سی T8 عرضه خواهند شد.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۵

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از آغاز طرح فروش فوق‌العاده این شرکت خبر داد. شرایط فروش کرمان موتور از یازدهم اردیبهشت ماه برقرار می‌شود و متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند نسبت به خرید خودروهای این شرکت اقدام کنند.

«سامان فیروزی»، مدیرعامل کرمان موتور در جریان یک نشست خبری از آغاز طرح فروش این شرکت خبر داد. براساس گفته‌های او، به مشتریان واجد شرایط و پذیرفته‌شده در سری پیشین تا روز دهم اردیبهشت فرصت تکمیل وجه داده شده است. خودروهای عرضه‌شده در سری جدید طرح فروش فوق‌العاده کرمان موتور، محصولاتی هستند که نسبت به تکمیل وجه آن‌ها اقدام نشده است. بنابراین مازاد خودروهای سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آن‌ها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می‌شود.

در شرایط فروش کرمان موتور که از دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، این خودروها عرضه خواهند شد: جک J4، جک S3، جک S5 نیوفیس، کی ام سی J7 و کی ام سی T8. این خودروها براساس قیمت‌های مصوب کرمان موتور به فروش خواهند رسید.

شرایط فروش کرمان موتور به‌صورت ماهیانه برقرار خواهد شد

سامان فیروزی در ادامه سخنان خود به برگزاری شرایط فروش کرمان موتور به‌صورت ماهیانه اشاره کرد. براساس گفته‌های او، این شرکت تصمیم دارد تا در سال 1402 صد هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کند. این عرضه طی 10 ماه آتی صورت خواهد گرفت. درنتیجه این شرکت به‌صورت ماهانه 10 هزار دستگاه خودرو را در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. این شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال‌های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به‌صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف‌کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی