ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

SwiftKey
نرم افزار و اپلیکیشن

کیبورد پیش‌فرض SwiftKey در گوشی‌های سامسونگ به هوش مصنوعی بینگ مجهز شد

حالا میلیون‌ها کاربر گوشی‌های گلکسی می‌توانند به‌راحتی از قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ استفاده کنند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

اپلیکیشن کیبورد SwiftKey چند وقت پیش به قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ مجهز شد تا کاربران به آسان‌ترین شکل ممکن به بخشی از ویژگی‌های این چت‌بات دسترسی داشته باشند. حالا آپدیتی برای نسخه گلکسی این کیبورد در گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است تا کاربران بیشتری بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

به گزارش SamMobile، سامسونگ در One UI از کیبورد SwiftKey مایکروسافت استفاده می‌کند. حالا آپدیتی برای این کیبورد منتشر شده است که قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این آپدیت با شماره v9.10.11.10 احتمالاً تا چند روز آینده به دست همه کاربران خواهد رسید.

البته کیبورد مستقل SwiftKey از اواسط ماه آوریل، یعنی از چند هفته پیش، آپدیت قابلیت‌های بینگ را دریافت کرد، اما نسخه‌ای که روی گوشی‌های سامسونگ قرار دارد، حالا این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

براین‌اساس، هوش مصنوعی بینگ وارد تمام گوشی‌های گلکسی می‌شود و به جامعه آماری بزرگی از کاربران دسترسی پیدا می‌کند. البته اگر کاربران مایل به استفاده از آن نباشند، می‌توانند کیبورد SwiftKey را غیرفعال کنند و درعوض از کیبورد پیش‌فرض سامسونگ بهره بگیرند.

چگونه SwiftKey را در گوشی‌های سامسونگ غیرفعال کنیم؟

برای تغییر کیبورد پیش‌فرض کافی است به بخش Settings > Languages and Input > On-Screen Keyboard بروید و کیبورد SwiftKey را غیرفعال کنید.

اما اگر مایل به استفاده از این کیبورد و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن هستید، این خبر احتمالاً برایتان بسیار جذاب است. مایکروسافت در ماه گذشته میلادی گفته بود که هوش مصنوعی در این کیبورد به سه روش عمده از طریق جستجو، چت و Tone به کاربران کمک خواهد کرد.

همان‌طور که از نام این سه حالت پیداست، از جستجو برای جستجوی سریع در بینگ استفاده می‌شود؛ چت امکان گفت‌وگوی آنی با چت‌بات بینگ را فراهم می‌کند و Tone به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند نوشته‌های خود را اصلاح کنند و لحن آن‌ها را مثلاً از حالت غیررسمی به رسمی تبدیل نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی