ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌پی و فارابی از محصول مشترک مدیریت ثروت رونمایی کردند

مدیریت ثروت مجموعه فرایندهای مبتنی بر فناوری است که به مدیریت دارایی و بهبود کیفیت زندگی مشتریان منجر می‌شود.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۵

دیجی‌پی و  گروه مالی فارابی از محصول مشترک مدیریت ثروت رونمایی کردند. این محصول قرار است در حوزه سرمایه‌گذاری بورسی و غیربورسی و سبدگردانی به مشتریان خدمات ارائه کند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت حوزه پرداخت با همکاری گروه فارابی محصولی را معرفی کرده و مدعی است که این محصول حاصل بیش از یک سال تحقیق، مطالعه، کار شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مدون است.

این محصول مدیریت ثروت خدمات مختلفی درزمینه طرح‌های سرمایه‌گذاری بورسی (صندوق‌های درآمد ثابت و سهامی)، طرح‌های سرمایه‌گذاری غیربورسی (طلا، ملک، تأمین مالی جمعی و ارز دیجیتال)، ریسک‌سنجی (مشاوره سرمایه‌گذاری منطبق بر پرتفوی کاربر) و سبدگردانی (مدیریت سرمایه) ارائه می‌کند.

مدیریت ثروت چیست؟

مدیریت ثروت به مجموعه فرایندهای مبتنی بر فناوری گفته می‌شود که با تجزیه‌وتحلیل تمامی نیازهای مالی مشتری و پیشنهاد محصولات مالی و سرمایه‌گذاری مناسب، به مدیریت دارایی و بهبود کیفیت زندگی برای مشتری منجر می‌شوند. 

در این راستا، دیجی پی مطابق با سیاست گروه دیجی‌کالا، براساس مارکت پلیس در حوزه سرمایه‌گذاری پیش می‌رود.

مدیریت ثروت دیجی‌پی

ایده اصلی این سرویس انجام سرمایه‌گذاری‌های امن و کم‌ریسک در شرایط ناپایدار اقتصادی است که به کاربران اجازه می‌دهد ضمن حفظ ارزش دارایی‌های خود، راه‌های مطمئن برای افزایش این سرمایه‌ را شناسایی کرده و متناسب با پرتفوی خود بدون گرفتار‌شدن در ریسک‌های پیش‌بینی نشده، سرمایه‌گذاری کنند. 

راه‌های سرمایه‌گذاری

یکی از ابزارهای سرمایه‌گذاری که اکنون در محصول وجود دارد، صندوق درآمد ثابت گروه مالی فارابی است. این طرح سرمایه‌های خُرد را در بازارهایی مانند بازار بدهی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری کرده و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری را در قالب صندوق سرمایه‌گذاری و طی دوره‌های مشخص به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌کند. این محصول، سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ خرد را برای همه کاربران با هر سطح دانش مالی و با هر میزان سرمایه و با سودی بیشتر از سپرده‌های بانکی امکان‌پذیر کرده است. در این روش کاربر خرید خود را طی یک روز کاری انجام می‌دهد و متناسب با سرمایه‌گذاری خود در آینده سود دریافت می‌کند.

ریسک بسیار پایین این صندوق موجب شده است تا گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد ندارند روی اندوخته خود ریسک کنند.

علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های بورسی، بخش دیگر آن سرمایه‌گذاری درزمینه طلا، ملک و ارز دیجیتال است که به‌زودی از طریق این محصول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

از دیگر ویژگی‌های این محصول ارائه مشاوره‌های غیرخودکار برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مختلف و ارائه مشاوره‌های خودکار و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری منطبق بر پرتفو و بدون دخالت کاربر است.

این سرویس با طراحی یک برنامه کنترل‌شده که براساس شرایط، اهداف و سطح ریسک‌پذیری مشتریان تنظیم می‌شود، به نگه‌داشت، افزایش و مدیریت ثروت در ابعاد مختلف زندگی و آینده مشتری کمک می‌کند و درنهایت به توسعه الگوریتم‌های تعیین ریسک و معاملات سرمایه منجر می‌شود.

رابط کاربری ساده و آنلاین‌بودن فرایندها احتمالاً به جذب بیشتر کاربران کمک خواهد کرد.

گفتنی است برای استفاده از سرویس مدیریت ثروت، بایستی پس از دانلود و نصب اپلیکیشن دیجی‌پی، در بخش مدیریت ثروت یکی از سرویس‌ها و خدمات مورد را انتخاب کرد و همه مراحل را آنلاین انجام داد. سپس در لحظه نتیجه خرید و سرمایه‌گذاری به کاربر نمایش داده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی