ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا موتو واچ 70
گجت ها

موتورولا از ساعت‌های هوشمند موتو واچ 70 و واچ 200 رونمایی کرد

موتورولا در موتو واچ 200 از نمایشگر امولد استفاده کرده، درحالی‌که موتو واچ 70 به پنل LCD مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰

موتورولا در کنار رونمایی از گوشی‌های موتو G 5G 2023 و موتو جی استایلوس 2023، ساعت‌های هوشمند موتو واچ 70 و واچ 200 را هم معرفی کرد. موتو واچ 70 یک ساعت هوشمند پایین‌رده با تمرکز روی سلامتی و ردیابی فعالیت‌های ورزشی است، درحالی‌که مدل دوم از ویژگی‌های پریمیوم‌تری مانند نمایشگر امولد بهره می‌برد.

موتورولا درحال‌حاضر قیمت و زمان عرضه ساعت‌های هوشمند جدیدش را اعلام نکرده است، بااین‌حال طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت، به‌زودی این موارد مشخص خواهند شد.

مشخصات موتورولا موتو واچ 200

موتو واچ 200 به نمایشگر امولد 1.78 اینچی درون یک قاب آلومینیومی 45 میلی‌متری مجهز شده است. این ساعت هوشمند تا 5ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌تواند روی ضربان قلب نظارت داشته باشد و قادر به اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون است. این ساعت هوشمند می‌تواند فعالیت‌های شما در 28 ورزش را ثبت کند و از GPS داخلی هم بهره می‌برد. همچنین امکان همگام‌سازی اطلاعات آن با گوگل فیت هم وجود دارد.

مشخصات موتورولا موتو واچ 200
مشخصات موتورولا موتو واچ ۲۰۰
مشخصات موتورولا Moto Watch 200

این ساعت هوشمند Moto Watch OS را اجرا می‌کند و به میکروفن و اسپیکر برای برقراری تماس مجهز شده است. درون موتو واچ 200 از یک باتری 355 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که با استفاده معمولی می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از بلوتوث 5.3 LE پشتیبانی می‌کند و قادر به تشخیص سقوط است.

موتو واچ 200 در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات موتورولا موتو واچ 70

موتو واچ 70 به یک نمایشگر خمیده LCD با اندازه 1.69 اینچی درون یک قاب 43 میلی‌متری از جنس آلیاژ روی مجهز شده است. این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و همچنین از سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب و دمای بدن بهره می‌برد. این محصول از ویژگی‌های ردیابی خواب و فعالیت یکسان با واچ 200 بهره می‌برد و همچنین دارای بیش از 100 واچ فیس است.

مشخصات موتورولا موتو واچ 70
مشخصات موتورولا موتو واچ ۷۰

موتو واچ 70 از بلوتوث 5.0 LE بهره می‌برد و Moto Watch OS را اجرا می‌کند. باتری 355 میلی‌آمپرساعتی مورد استفاده در آن می‌تواند تا 10 روز دوام بیاورد. این گجت پوشیدنی تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، موتورولا هنوز تاریخ عرضه و قیمت موتو واچ 200 و واچ 70 را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی