ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروهای سایپا
اخبار خودرو

خودروهای سایپا به روسیه و بلاروس صادر می‌شوند

خودروهای شاهین، کوییک و ساینا در سبد صادراتی سایپا به روسیه و بلاروس قرار دارند.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

درحالی‌که عرضه قطره‌چکانی خودروهای داخلی به بازار سبب شده است تا هر روز قیمت‌های بیشتری را شاهد باشیم، اکنون بحث عرضه خودروهای سایپا به بلاروس و روسیه مطرح شده است. بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا در سامانه کدال، این شرکت قرارداد عرضه خودرو به بازار روسیه و بلاروس را منعقد کرده. براساس این قرارداد، سالانه 45 هزار دستگاه از خودروهای سایپا به بازار این دو کشور صادر خواهند شد. خودروهای شاهین، کوییک و ساینا در سبد صادراتی سایپا به روسیه و بلاروس قرار دارند.

نخستین محموله خودروهای صادراتی ایران‌خودرو مدتی پیش در روسیه به فروش رسیدند و اکنون نوبت سایپا است تا سهم خود را از این دو بازار تصاحب کند. بازار خودروی روسیه پس از اعمال تحریم‌های بین‌المللی از برندهای خارجی تهی شده است. این بازار اکنون در تصاحب نام‌های چینی قرار دارد و البته برندهای ایرانی نیز تمایل دارند به روسیه بازگردند.

سایپا در اطلاعیه خود این‌چنین اظهار کرده است: «برخی اقدامات ازجمله اخذ مجوزات مربوطه، اضافه‌کردن آپشن‌ها و امکانات خاص متناسب با شرایط اقلیمی و سلایق بازار روسیه، تجهیز شبکه خدمات پس از فروش، ایجاد زیرساخت‌های لازم و غیره زمان‌بر است. درصورت رفع موانع پیش رو و صادرات محصولات به کشور روسیه، مراتب در گزارش فعالیت ماهانه به اطلاع عموم خواهد رسید. ارزش این قرارداد 450 میلیون یورو خواهد بود.»

علاوه بر این خبر، خودروهای سایپا در نمایشگاه خودروی مسکو نیز به نمایش در خواهند آمد تا مشتریان تجربه نزدیک‌تری از آن‌ها داشته باشند. این نمایشگاه در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی