ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید

چگونه پیام‌های واتس‌اپ را به‌طور مخفیانه بخوانیم و افراد را از طریق این پیام‌رسان ردیابی کنیم؟

در این مطلب شما را با اپلیکیشن همه‌کاره و کاربردی FamiGuard Pro For Android آشنا می‌کنیم.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

در دنیایی که شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به بخشی جداناپذیر از زندگی اکثر افراد تبدیل شده‌اند، بسیاری از والدین می‌خواهند روی فعالیت‌های فرزندان‌شان در این پلتفرم‌ها نظارت داشته باشند. همچنین شاید بخواهید از موقعیت فرزندان‌تان اطلاع داشته باشید و از محلی که به آن رفت‌وآمد دارند، مطلع شوید. FamiGuard Pro For Android یک اپلیکیشن کاربردی و جامع است که این ویژگی‌ها را به همراه چندین قابلیت دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن FamiGuard Pro چه قابلیت‌هایی دارد؟

این اپلیکیشن اندرویدی که از اندروید 4.0 تا اندروید 13 را پشتیبانی می‌کند، قابلیت‌های متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید روی اکثر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های محبوب ازجمله اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و تلگرام نظارت داشته باشید.

در کنار نظارت روی فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، می‌توانید ازطریق FamiGuard Pro، از موقعیت افراد مطلع شوید و آن‌ها را ردیابی کنید. همچنین امکان مشاهده تاریخچه موقعیت‌های کاربر مدنظرتان هم وجود دارد.

کاربران با استفاده از FamiGuard Pro می‌توانند به پیام‌ها، تماس‌ها، مخاطبین، تاریخچه وب‌گردی و فعالیت‌های کاربران در اپ‌های مختلف دسترسی یابند و همچنین اطلاعات حیاتی را برای استفاده در آینده ذخیره کنند.

با این اپلیکیشن همچنین می‌توان از راه دور دستگاه هدف را کنترل کرد. برای مثال از طریق این برنامه می‌توان تماس‌های تلفنی را ضبط کرد و با دوربین عکس و یا از صفحه اسکرین‌شات گرفت.

نصب اپ ردیابی اندرویدی روی دستگاه هدف و نظارت روی فعالیت‌های فرد موردنظرتان، با چند مرحله ساده و طی چند دقیقه انجام می‌شود. شما باید در FamiGuard عضو شوید و پلن مدنظرتان را بخرید. اپ را روی دستگاه هدف نصب کنید و در پایان هم از راه دور شروع به نظارت روی فعالیت‌های کاربر کنید.

در ادامه می‌خواهیم به سراغ دو قابلیت کاربردی اپلیکیشن FamiGuard Pro برویم: خواندن پیام‌های واتس‌اپ بدون بازکردن اپلیکیشن این پیام‌رسان و بررسی موقعیت کاربر مدنظرتان ردیابی‌اش از طریق واتس‌اپ.

چگونه پیام‌های واتس‌اپ را بدون بازکردن آن بخوانیم؟

برای همه ما پیش آمده که بخواهیم بدون بازکردن چت خود با یک فرد و اطلاع فرستنده، به محتوای پیام‌ها پی ببریم. بهترین راه برای خواندن مخفیانه پیام‌های واتس‌اپ، استفاده از اپلیکیشن FamiGuard Pro برای اندروید است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بدون بازکردن چت‌ها، پیام‌های واتس‌اپ را بخوانید. همچنین FamiGuard Pro کل گفت‌وگوها و نه تنها بخش کوچکی از آن‌ها را به نمایش می‌‌گذارد. در کنار FamiGuard Pro، راه‌های دیگری هم وجود دارند که به شما معرفی می‌کنیم.

مشاهده مخفیانه پیام‌های واتس‌اپ با FamiGuard Pro

برای خواندن پیام‌های واتس‌اپ بدون بازکردن چت‌ها از طریق FamiGuard Pro، باید چندین مرحله ساده زیر را طی کنید.

قدم اول: یک حساب در FamiGuard Pro بسازید.

قدم دوم: از طریق آدرسی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اپلیکیشن FamiGuard Pro را دانلود کرده و سپس روی گوشی هوشمند هدف نصب کنید.

قدم سوم: وارد داشبورد آنلاین FamiGuard Pro شوید، روی گزینه Social Apps کلیک کرده و سپس برای دیدن پیام‌ها بدون اطلاع فرستنده، واتس‌اپ را انتخاب کنید.

به همین راحتی و با چند قدم بالا، می‌توانید بدون اطلاع فرستنده، پیام‌های واتس‌اپ را ببینید. همانطور که گفتیم، از FamiGuard Pro می‌توانید برای دسترسی به سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام هم استفاده کنید.

غیرفعال‌کردن تیک آبی در منوی تنظیمات واتس‌اپ

غیرفعال‌کردن تیک آبی مانع این موضوع می‌شود که فرد مقابل از خوانده‌شدن پیام توسط شما مطلع شود. البته این تغییر، یک شمشیر دو لبه است؛ چرا که علاوه بر فرد مقابل، شما هم از موضوع که مخاطب پیام‌هایتان را خوانده یا نخوانده است، مطلع نخواهید شد.

استفاده مناسب از نوتیفیکیشن گوشی هوشمند

این روشی عالی و بسیار کاربردی برای خواندن پیام‌ها بدون بازکردن صفحه چت و اطلاع فرد مقابل است. برای استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: تا زمان ظاهرشدن نوتیفیکیشن واتس‌اپ روی گوشی هوشمندتان صبر کنید.

قدم دوم: نوتیفیکیشن را لمس کرده و آن را به سمت پایین بکشید تا کل نوتیفیکیشن را بخوانید.

قدم سوم: شما می‌توانید در این مرحله از متن کامل نوتیفیکیشن هم اسکرین‌شات بگیرید.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که با فشاردادن نوتیفیکیشن، فرستنده از خوانده‌شدن پیام از طرف شما مطلع می‌شود.

فعال‌کردن حالت هواپیما برای خواندن پیام‌ها

فعال‌کردن حالت هواپیما برای خواندن پیام‌ها، روشی کاربری و ساده برای خواندن مخفیانه پیام‌ها بدون اطلاع فرستنده محسوب می‌شود. با این روش بدون تیک‌خوردن پیام و اطلاع فرستنده، می‌توانید پیام‌های دریافتی را بخوانید.

استفاده مناسب از ویجت‌های اندروید

ویجت‌ها یکی از بخش‌های مهم در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند و می‌توانید از طریق آن‌ها در یک نگاه به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید. شما می‌توانید از همین ویجت‌ها برای خواندن مخفیانه پیام‌های واتس‌اپ بدون بازکردن آن‌ها استفاده کنید.

برای این‌کار مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: انگشت خود را برای مدتی روی صفحه هوم نگه دارید و سپس گزینه ویجت‌ها را انتخاب کنید.

قدم دوم: در میان ویجت‌ها به‌دنبال ویجت 4 در 1 واتس‌اپ بگردید.

قدم سوم: ویجت را گرفته و در جایگاه مدنظرتان در صفحه قرار دهید.

قدم چهارم: حالا می‌توانید بدون اطلاع فرستنده، پیام‌های دریافتی را بخوانید.

با روش‌های بالا می‌توانید پیام‌های واتس‌اپ را بدون اطلاع فرستنده، بخوانید. بااین‌حال همانطور که بالاتر گفتیم، بهترین روش، استفاده از اپلیکیشن FamiGuard است.

چطور از طریق واتس‌اپ به موقعیت یک کاربر پی ببریم؟

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که اپلیکیشن FamiGuard در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان ردیابی افراد است که از طریق واتس‌اپ می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. البته راهکارهای دیگری هم برای پی‌بردن به موقعیت افراد و ردیابی آن‌ها از طریق واتس‌اپ وجود دارند که آن‌ها را هم به شما معرفی می‌کنیم.

قابلیت به‌اشتراک‌گذاری موقعیت واتس‌اپ

شما می‌توانید از مخاطب مدنظرتان بخواهید که موقعیتش را در اختیارتان قرار دهد و یکی از آسان‌ترین کارها برای این منظور، استفاده از واتس‌اپ است. واتس‌اپ از قابلیتی بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد که موقعیت خودتان را حتی به‌صورت زنده در اختیار دیگران قرار دهید.

برای به‌اشتراک‌گذاری موقعیت خود با دیگران، باید مراحل زیر را انجام دهید:

قدم اول: اول از همه وارد صفحه چت با مخاطب مدنظرتان شوید و سپس روی آیکون گیره کاغذ که در گوشه سمت راست پایین صفحه در کنار محل ورود متن قرار دارد، ضربه بزنید.

قدم دوم: چندین گزینه پیش‌روی شما قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها، Location یا موقعیت است. آن را انتخاب کنید.

قدم سوم: حالا روی گزینه Share Live Location برای به‌اشتراک‌گذاری موقعیت خودتان به‌طور زنده ضربه بزنید. واتس‌اپ به شما اطلاع می‌دهد که با این‌کار، دیگران می‌توانند از موقعیت شما مطلع شوند.

قدم چهارم: مدت زمانی که می‌خواهید فرد مقابل از موقعیت شما به‌صورت زنده مطلع شود را انتخاب کنید، این بازه زمانی می‌تواند بین 15 دقیقه تا چندین ساعت باشد. در ادامه لینک را برای فرد مقابل بفرستید. حالا فرد مقابل می‌تواند برای بازه زمانی مشخص‌شده، موقعیت شما را روی نقشه ببیند.

استفاده از کامند پرامپت برای ردیابی موقعیت افراد در واتس‌اپ

شما می‌توانید از کامند پرامپت (Command Prompt) کامپیوتر خود برای ردیابی گوشی افراد استفاده کنید. برای این‌کار مراحل زیر را انجام دهید:

قدم اول: واتس‌اپ را روی سیستم خود باز کرده و شروع به گفت‌وگو با فرد مدنظرتان کنید.

قدم دوم: از هر برنامه‌ای که می‌تواند مانع از ردیابی دیگران شوند، خارج شوید. کلیدهای Ctrl + Alt + Delete کیبورد را بزنید و سپس تسک منیجر را باز کنید. در تسک منیجر برنامه‌های مزاحم را ببندید.

قدم سوم: کلیدهای ویندوز + R را به‌طور همزمان فشار دهید تا پنجره Run باز شود. دستور cmd را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید.

قدم چهارم: حالا در صفحه کامند پرامپت، عبارت netstat-an را بزنید. قبل از اینکه کامند پرامپت را ببندید، آدرس آی‌پی نمایش داده‌شده را بردارید.

قدم پنجم: به وب‌سایت https://www.ip-adress.com/ip tracer بروید و آدرس آی‌پی را وارد کنید.

بررسی موقعیت افراد از طریق واتس‌اپ با اپلیکیشن FamiGuard Pro برای اندروید

FamiGuard Pro یک اپ همه‌کاره و جامع برای ردیابی افراد است که می‌توانید از طریق آن از موقعیت عزیزان‌تان مطلع شوید. همانطور که گفتیم، این اپ علاوه بر امکان ردیابی کاربران، امکان نظارت روی بیش از 30 اپ ازجمله شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها را هم برای شما فراهم می‌کند.

دو راه برای بررسی موقعیت کاربران از طریق FamiGuard Pro وجود دارد:

  1. راه اول کلیک روی گزینه Location Tracking در داشبورد آنلاین برای دستیابی به موقعیت لحظه‌ای کاربر یا تاریخچه موقعیت‌های فرد است.
  2. راه دوم کلیک روی گزینه Social Apps و انتخاب واتس‌اپ برای مشاهده تاریخچه تمام چت‌ها یا اسکرین‌شات‌هاست که اطلاعات مفیدی درباره موقعیت فرد مدنظر در اختیارتان قرار می‌دهد.

باید به این موضوع اشاره کرد که تمام فرایند ردیابی افراد یا نظارت روی تاریخچه چت‌ها در واتس‌اپ به‌طور کامل غیرقابل‌تشخیص است؛ چرا که اپلیکیشن FamiGuard Pro برای اندروید یک حالت مخفیانه دارد که به شما کمک می‌تواند بدون جاگذاشتن هیچ اثری، فرد مدنظرتان را ردیابی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • javad alirezaii
    javad alirezaii | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    بدی این نوع برنامه ها اینه که باید حتما یک نسخه از برنامه رو روی گوشی مورد نظر نصب کنیم که این خودش یه مشکله بعضی وقتا به یه گوشی نیاز داریم که بهش دسترسی نداریم.. از طرفی هر کاری هم که بکنیم که این برنامه ها رو از صفحه برنامه ها مخفی بشن تو بخش مدیریت برنامه ها توی تنظیمات هست و راحت میشه پیداش کرد... اگه برنامه ای هست که بدون نیاز به نصب یه نسخه روی گوشی مورد نظر اطلاعاتشو به دست آورد معرفی کنین حتی اگه هم پولی باشه من مشکلی ندارم

مطالب پیشنهادی