ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی پد 6
تبلت

تبلت شیائومی پد 6 پرو با ویژگی جدید خود می‌تواند تا 49.9 روز در حالت آماده‌به‌کار قرار بگیرد

با این ویژگی جدید، شیائومی ‌پد 6 و پد‌ ‌6 پرو می‌توانند به‌ترتیب تا 47.9 روز و 49.9 روز در حالت آماده‌به‌کار باقی بمانند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۰

ماه گذشته تبلت‌های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو در کنار شیائومی 13 اولترا معرفی شدند. هر دو تبلت از نظر نمایشگر یکسان هستند، اما همان‌طور که کاملاً قابل انتظار است، نسخه پرو دارای مشخصات بهتری بوده و اکنون شیائومی جزئیات بیشتری درباره این برتری ارائه کرده است.

براساس گزارش گیزموچاینا، شیائومی در تبلت‌های سری پد‌ 6 خود از یک حالت خواب عمیق استفاده کرده که برای افزایش زمان آماده‌به‌کار این دستگاه‌ها طراحی شده است. این حالت زمانی به‌طور خودکار فعال می‌شود که تبلت‌ها برای مدت طولانی غیرفعال باشند.

افزایش زمان آماده‌به‌کار تبلت‌های شیائومی پد 6

شیائو‌می ادعا کرده است که با این ویژگی جدید، شیائومی ‌پد 6 و پد‌ ‌6 پرو می‌توانند به‌ترتیب تا 47.9 روز و 49.9 روز در حالت آماده‌به‌کار باقی بمانند. تفاوت زمانی دو دستگاه احتمالاً به باتری آن‌ها مربوط می‌شود؛ زیرا نسخه پرو دارای باتری بزرگ‌تر 8840 میلی‌آمپرساعتی است و نسخه استاندارد از باتری 8600 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد.

غول فناوری چین ادعا کرده که برای فعال‌کردن حالت خواب عمیق تبلت‌های خود از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، Absolute Motion Detect و حصار جغرافیایی استفاده کرده است.

برخلاف گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها در زندگی روزمره، چندان استفاده نمی‌شوند. بنابراین ویژگی جدیدی که توسط شیائومی معرفی شده است، می‌تواند برای آن دسته از کاربران مفید باشد که همیشه نگران تمام‌شدن باتری خود هستند.

شیائومی پد 6 که از چیپست اسنپدراگون 870 و نمایشگر 11 اینچی 2.8K بهره می‌برد، برچسب قیمت 290 دلاری و شیائومی پد 6 پرو با همان نمایشگر و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به‌همراه دوربین 50 مگاپیکسلی برچسب قیمت 360 دلاری را به‌همراه دارد.

درباره سایر دستگاه‌های این شرکت چینی، اخیراً نسخه‌های جدید شیائومی 13 اولترا در رنگ‌های آبی، نارنجی و زرد معرفی شده بودند. هفته گذشته نیز گوشی ردمی نوت 12R پرو با اسنپدراگون 4 نسل 1 و 12 گیگابایت رم معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی