ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 16
تکنولوژی

آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس احتمالاً نمایشگر 6.3 و 6.9 اینچی خواهند داشت

تحلیل‌گر بازار نمایشگرها می‌گوید اپل در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس اندازه نمایشگر پرچمداران خود را افزایش می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

گزارشی تازه از یک منبع آگاه مدعی ادعا می‌کند که اپل در سال 2024 در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس به‌ترتیب از نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی استفاده خواهد کرد. این افزایش اندازه باعث می‌شود تا مدل پرو مکس به بزرگ‌ترین آیفون تاریخ تبدیل شود.

به گزارش مک‌رومرز، «راس یانگ»، تحلیل‌گر بازار نمایشگرها که در گذشته برخی از گزارش‌های او درست از آب درآمده بودند، می‌گوید آیفون 16 پرو با نمایشگر 6.3 اینچی و آیفون 16 پرو مکس با نمایشگر 6.9 اینچی ساخته می‌شوند. البته این اندازه‌ها ظاهراً گرد شده‌اند.

او وعده داده است که در رویدادی تا دو هفته آینده اندازه دقیق‌تر این نمایشگر را اعلام کند. فعلاً مشخص نیست که مدل‌های استاندارد هم به نمایشگر بزرگ‌تر مجهز می‌شوند یا خیر.

آیفون 16 پرو مکس بزرگ‌ترین گوشی اپل می‌شود

آیفون 16 پرو با این صفحه‌نمایش به بزرگ‌ترین گوشی پرچمدار تاریخ اپل تبدیل خواهد شد. آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس درحال‌حاضر نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی دارند. اگرچه به‌تازگی در شایعه‌ای مشخص شده بود که احتمالاً حاشیه صفحه آیفون 15 پرو کاهش می‌یابد، اما نمی‌دانیم که این تغییر موجب افزایش اندازه نمایشگر خواهد شد یا به کاهش ابعاد فیزیکی بدنه می‌انجامد.

آقای یانگ تاکنون سابقه خوبی در پیش‌بینی وضعیت نمایشگر محصولات اپل داشته است. او قبلاً به‌درستی عرضه صفحه پروموشن در آیفون 13 پرو و نمایشگر 14 و 16 اینچی در مک‌بوک پرو را پیش‌بینی کرده بود. این تحلیل‌گر سرشناس همچنین گفته بود که نسل ششم آیپد مینی نمایشگر 8.3 اینچی خواهد داشت.

در هر صورت، با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی سری آیفون 16 باقی مانده است، احتمالاً هنوز برای اظهارنظر قطعی دراین‌باره زود است. فعلاً باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل در سری آیفون 15 چه کار خواهد کرد. سپس می‌توانیم امیدوار باشیم که گزارش‌های مربوط به آیفون‌های 2024 منتشر شوند و با مشخصات آن دستگاه‌ها آشنا شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی