ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

منصوری
اخبار خودرو

سریع‌ترین محصول منصوری؛ آشنایی با فراری F8XX با صفر تا صد 2.6 ثانیه‌ای

منصوری از یک پروژه جدید به نام F8XX Spider رونمایی کرده؛ این پروژه براساس 488 اسپایدر توسعه پیدا کرده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰

منصوری چندی پیش از یک پروژه جدید با نام F8XX Spider Tempesta Turchese رونمایی کرد. این پروژه براساس فراری 488 اسپایدر توسعه پیدا کرده است و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. در توصیف جذابیت‌های فنی این پروژه همین بس که شتاب صفر تا صد آن فقط و فقط 2.6 ثانیه است،. درواقع این مدل سریع‌ترین محصولی است که هم‌اکنون توسط منصوری راهی خیابان‌ها می‌شود.

رنگ بدنه متمایز

اولین چیزی که در برخورد با منصوری F8XX Spider Tempesta Turchese جلب‌توجه می‌کند، استفاده از رنگ دوگانه برای بدنه آن است. بدنه این خودروی اسپرت در نیمه جلویی به رنگ خاکستری روشن است، اما هرچه به عقب‌تر می‌رویم، رنگ بدنه به سبز‌آبی تمایل پیدا می‌کند. در کنار این باید گفت برخی از اجزای بدنه جنسی از فیبر کربن دارند، به همین خاطر رنگ مشکی نیز در نمای بیرونی به‌چشم می‌خورد.

منصوری

به رسم دیرینه منصوری، دامنه تغییرات در نمای بیرونی گسترده است. این تیونر برای پروژه جدید خود یک کیت بدنه اختصاصی طراحی کرده؛ به همین دلیل باید گفت تفاوت‌های F8XX Spider Tempesta Turchese با 488 اسپایدر استاندارد بسیار زیاد است. این کیت شامل سپرهای جدید، اسپلیترها، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و چند قطعه آیرودینامیک دیگر می‌شود. مکمل این قطعات، افزایش تعداد شکاف‌های بدنه و استفاده از رینگ‌های جدید با طراحی زیبا و جذاب است.

منصوری

مشخصات فنی پروژه جدید منصوری

فراری 488 اسپایدر از یک موتور 3.9 لیتری توئین توربوی V8 سود می‌برد. این موتور در حالت استاندارد توانایی تولید 710 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. اما با بازنگری‌های مهندسین منصوری، این موتور حالا 868 اسب‌بخار قدرت و 960 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

منصوری

به‌لطف این افزایش خروجی قابل‌توجه، منصوری F8XX Spider Tempesta Turchese قادر است در عرض تنها 2.6 ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت برساند. این اسپایدر فوق‌سریع توانایی دستیابی به نهایت سرعت 354 کیلومتر بر ساعت را دارد. شاید بدانید صفر تا صد فراری 488 اسپایدر استاندارد برابر با 2.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 340 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

منصوری

در رابطه با قیمت پروژه هیجان‌انگیز منصوری اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه به آمار و ارقام درخشان و اعتبار کمپانی، قطعاً رقم پرداختی برای آن بسیار بیشتر از فراری 488 اسپایدر استاندارد خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی