ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

نسخه جدید صرافی رمزارزی «تترلند» رونمایی شد: افزایش سرعت با تکیه بر اصل سادگی و نیاز کاربران

در ادامه با ویژگی‌های نسخه 7 پلتفرم تترلند آشنا خواهیم شد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۹

نسخه 7 وب‌سایت و اپلیکیشن صرافی رمزارزی «تترلند» رونمایی شد. قابل گسترش بودن بدون پیچیده‌شدن پلتفرم، بهبود سه‌برابری سرعت لودینگ، کاهش کارمزد تبدیل و افزایش دو‌برابری سرعت عملیات ازجمله تغییرات نسخه جدید هستند.

صرافی رمزارزی تترلند دقایقی پیش طی رویدادی با عنوان «گام ششم، اصل سادگی»، از نسخه جدید پلتفرم خود رونمایی کرد. این رونمایی از نسخه جدید در آستانه ششمین سال فعالیت تترلند صورت گرفت.

بنابر اعلام این صرافی، از شنبه (23 اردیبهشت‌ماه)، اپ و وب‌سایت جدید تترلند در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان سرویس جدید را تجربه کرد. همچنین کاربران می‌توانند به مناسبت تولد پنج‌سالگی تترلند، از امروز به مدت 5 روز، بدون کارمزد در این پلتفرم معامله کنند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نسخه قابل گسترش بودن آن است که موجب می‌شود تا به‌راحتی قابلیت‌های جدید به آن افزوده شود؛ بدون آنکه کاربر دچار سردرگمی شده یا پلتفرم برایش پیچیده شود.

بهبود سه‌برابری سرعت لودینگ، افزوده‌شدن نسخه progressive web application، بهبود فرایندهای فروش، خرید، واریز و برداشت، افزایش دوبرابری سرعت عملیات، دسترسی سریع‌تر تبدیل تتر و تومان، کاهش کارمزد تبدیل، سازگاری بهتر با انواع نمایشگرها، افزوده‌شدن زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، عربی و ترکی، پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی، تاریخچه و رسیدهای منظم، قابلیت فیلترینگ و دسته‌بندی، کنترل حرفه‌ای دعوت دوستان و کسب درآمد ازجمله اصلی‌ترین ویژگی‌های نسخه جدید تترلند هستند.

«شقایق محمدی»، طراح محصول تترلند، در این رویداد به تایم‌لاین تغییر نسخه جدید اشاره کرد و گفت: «بهار سال 1401 تحقیقات ما شروع شد. هم‌زمان با برنامه‌ریزی، تحقیقات درباره کاربران را آغاز کردیم. نیاز و خواست کاربر به‌صورت کامل بررسی شد. بعد از ارائه راه‌حل نهایی، اینترفیس جدید پیاده‌سازی و پروژه به تیم توسعه‌دهندگان تحویل داده شد.»

طراحی محصول تترلند

او با بیان اینکه همیشه در تلاشند تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهند، اظهار داشت محصول جدید قابل گسترش است، یعنی با اضافه‌شدن فیچر و قابلیت پیچیده نمی‌شود.

طراح محصول تترلند در ادامه ویژگی‌های نسخه 7 تترلند را تشریح کرد و گفت: «برای ثانیه به ثانیه کاربران ارزش قائلیم و توانمان را برای بهبود سرعت بارگذاری سایت گذاشته‌ایم و اکنون سایت با سرعت سه‌برابر قبل بالا خواهد آمد. با بررسی کامل روند خرید، فروش، واریز و برداشت، اصلاحات لازم انجام شد و سرعت عملیات به 2 برابر افزایش یافت تا کاربر تجربه بهتری کسب کند و زمان کمتری را برای رسیدن به خواسته‌اش صرف کند.»

کاهش فاصله میان سطوح کاربری یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید است. حجم معامله موردنیاز برای افزایش سطح کاربری، 50 درصد و افزایش سطح کاربری برای دستیابی به کارمزد کمتر کاهش یافته است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این نسخه، افزوده‌‌شدن تم تاریک است. البته تترلند به‌دلایلی مخالف استفاده از Dark Mode است؛ ولی این قابلیت را به درخواست فراوان کاربران، به نسخه جدید خود اضافه کرده است.

نسخه جدید تترلند

به گفته محمدی، یکی از اهمیت‌های محصول سرویس مالی، کارمزد کم است که آن‌ها در تترلند برای رضایت کاربران، کاهش کارمزد تبدیل و کاهش پله‌ای کارمزد بازار تترلند را براساس سطح کاربری عملیاتی کرده‌اند.

ارتقای طرح دعوت دوستان در نسخه جدید عملیاتی شده که امکان کنترل حرفه‌ای برای دعوت دوستان و ارتقای آن فراهم شده است. بخش اعلان‌ها به پنل کاربری این صرافی افزوده شده و جدیدترین اطلاعیه‌ها را نیز در این بخش می‌توان مشاهده کرد.

همچنین زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و روسی در این نسخه پشتیبانی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی