ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین کانن
گجت ها

کانن با معرفی دوربین PowerShot V10 سرانجام پا به عرصه ولاگینگ گذاشت

دوربین کانن PowerShot V10 دارای یک لنز ثابت 19 میلی‌متری با دریچه دیافراگم f/2.8 و یک سنسور 20.9 مگاپیکسلی است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۰

کانن (Canon) با معرفی یک دوربین جدید 429.99 دلاری به‌نام Canon PowerShot V10 که بسیار کوچک و به اندازه یک دسته کارت فوق‌العاده ضخیم است، بالاخره پا به عرصه دوربین‌های حوزه ولاگ گذاشته است.

مشخصات دوربین جدید کانن

دوربین کانن PowerShot V10 دارای یک لنز ثابت 19 میلی‌متری با دریچه دیافراگم f/2.8 و یک سنسور 20.9 مگاپیکسلی است. این دوربین که احتمالاً در ماه ژوئن عرضه خواهد شد، می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. با این دوربین می‌توان عکس‌هایی با وضوح 15.2 مگاپیکسل گرفت و در حین ضبط فیلم، به دلیل نسبت تصویر عریض 16:9، وضوح تصویر به 13.1 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند. همچنین کانن PowerShot V10 قادر به ضبط تصاویر RAW نیست و فقط از فایل‌های 8 بیتی JPEG پشتیبانی می‌کند.

دوربین PowerShot V10

ازجمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به نمایشگر لمسی 2 اینچ، دکمه‌های ضبط قرارگرفته در جلو و عقب، میکروفن‌های استریو با جک 3.5 میلی‌متری، پورت میکرو HDMI، تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال و پایه‌ای برای نگه‌داشتن آن اشاره کرد.

نکته قابل‌توجه دیگری که درباره دوربین کانن وجود دارد، طراحی آن است که احتمالاً بسیاری از علاقه‌مندان حوزه عکاسی را به یاد دوربین‌های قدیمی‌تر می‌اندازد. درست مانند دوربین‌های قدیمی، زمانی که PowerShot V10 را به‌صورت عمودی نگه دارید، می‌توان به‌صورت افقی فیلم‌برداری کرد که همین ویژگی باعث می‌شود برای تولید محتواهای یوتوب مناسب‌تر باشد.

دوربین جدید Canon

علاوه‌براین، روی دوربین کانن دکمه‌های زیادی وجود ندارد؛ زیرا تنظیمات آن تا حد زیادی از طریق کنترل‌های لمسی نمایشگر LCD دو اینچی آن انجام می‌شود.

از آنجایی که کانن دوربین خود را با تمرکز بر ضبط ویدیو ساخته است، از ویژگی‌های مناسبی مانند فیلتر چگالی خنثی داخلی بهره می‌برد و فوکوس خودکار مبتنی بر کنتراست آن از تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند که این ویژگی برای معرفی محصولات و تشخیص دقیق آن‌ها در طول ضبط ویدیو می‌تواند مناسب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی