ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

مروری بر آمارهای بخش پشتیبانی تترلند: رضایت 96 درصدی مشتریان از 3 میلیون دقیقه پشتیبانی

در رویداد معرفی نسخه جدید تترلند به ابزارهای نوین این صرافی ارز دیجیتال برای سودآوری و حفظ ارزش دارایی‌ها از تورم نیز اشاره شد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۸

مدیر خدمات کاربران تترلند اعلام کرد آن‌ها در سال 1401، بیش از سه میلیون دقیقه پشتیبانی آنلاین و تماس تلفنی داشته‌اند. رضایت کاربران از این پشتیبانی آنلاین نیز 96 درصد بوده است.

«مرجان قاسمی»، مدیر خدمات کاربران تترلند، در بخشی از رویداد رونمایی از نسخه جدید این پلتفرم، بخشی از آمارهای پشتیبانی تترلند در سال 1401 را مرور کرد.

به گفته وی، تیم پشتیبانی و خدمات کاربران 24 ساعته و در 365 روز سال بدون تعطیلی پاسخگوی نیازهای کاربران هستند؛ موضوعی که منجر به رضایتمندی 96 درصدی کاربران از پشتیبانی آنلاین و شاخص NPS بیش از 70 درصدی شده است.

او با بیان اینکه احراز هویت در تترلند به‌صورت 24 ساعته درحال انجام است، اظهار داشت بعد از دریافت درخواست احراز هویت، این درخواست در کمتر از 7 دقیقه بررسی می‌شود.

پشتیبانی تترلند

کاهش 11 درصد میزان مراجعه به پشتیبانی به نسبت تعداد تراکنش در مقایسه با سال 1400، یکی دیگر از آمارهای مثبت بخش پشتیبانی تترلند بود.

قاسمی با اشاره به اینکه 55 درصد از کاربران این صرافی رمزارزی حتی یک بار هم به پشتیبانی مراجعه نداشته‌اند و بدون نیاز به راهنمایی درحال انجام معامله و تراکنش هستند، گفت:

«مجموع پشتیبانی آنلاین و تماس بیش از 3 میلیون دقیقه است. اگر تمامی چت‌های پشتیبانی را چاپ کنیم و کاغذها را پشت‌سر‌هم قرار دهیم، طول کاغذها 93 کیلومتر می‌شود که 210 برابر ارتفاع برج میلاد است.»

ابزارهای جدید تترلند برای سرمایه‌گذاری

«سالار تحویلدار»، مدیر توسعه کسب‌وکار تترلند نیز در این رویداد به ابزارهای جدید تترلند برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: «با توجه به تحلیل داده‌های کاربران در بخش توسعه کسب‌وکار، نیازسنجی‌هایی که درخصوص کاربران در حوزه رمزارز انجام شده است و نیاز افراد به بحث سرمایه‌گذاری، برای حفظ ارزش دارایی‌ها در مقابل تورم و سودآوری، پتانسیل‌هایی برای ارائه خدمات در این حوزه دیده‌ایم.»

به گفته وی، قرار است ابزار و محصولاتی به طیف گسترده کاربران عرضه شود که بسته به قدرت ریسک و علاقه‌مندی و شرایطی که دارند، از آن‌ها بهره ببرند.

تترلند

مدیر توسعه کسب‌وکار تترلند با بیان اینکه ویژگی بارز این پلتفرم، سادگی در کنار کارایی بوده است، گفت برخی مشتریان تترلند را برای همین سادگی انتخاب کرده‌اند: «به‌زودی تا پایان خردادماه نسخه تترلند کلاسیک عرضه می‌شود که مشتریان می‌توانند خدمات پایه‌ای را دریافت کنند و سایر ویژگی‌ها برای سادگی هرچه بیشتر در دسترس نخواهند بود.»

به گفته وی، با توجه به نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، قرار است با کمک اساتید خبره یک بستر آموزشی به جهت آشنایی افراد با مدیریت ریسک، معاملات، سرمایه‌گذاری و حوزه‌های نوین در این پلتفرم شکل گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی