ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی
تکنولوژی

گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۵ ظاهراً با طراحی مشابه زد فولد ۴ از راه می‌رسد

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی، تصاویری از قاب گوشی تاشوی جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

تصاویر غیررسمی منتشرشده و منتسب به قاب محافظ گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی این موبایل تاشو بسیار مشابه با نسل قبلی خودش، یعنی زد فولد ۴ است.

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی، تصاویری را از قاب گوشی تاشوی جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد به‌جز بریدگی مربوط به LED، قاب شفاف گلکسی زد فولد ۵ بسیار به قاب گلکسی زد فولد ۴ شباهت دارد.

همین منبع آگاه برای نشان‌دادن این شباهت، هم‌زمان با انتشار تصاویر منتسب به قاب موبایل تاشوی جدید، در توییت دیگری تصویری از قاب شفاف گلکسی زد فولد ۴ را نیز به اشتراک گذاشته است.

گوشی تاشوی گلکسی فولد ۵ با چه تغییرات ظاهری نسبت به نسل قبلی معرفی می‌شود؟

سامسونگ با گوشی‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سهم زیادی از بازار دستگاه‌های تاشو را از آن خود کرده است. امسال نیز کاربران منتظر هستند تا این شرکت نسل جدید موبایل‌های تاشوی خود را معرفی کند.

رندرهای فاش‌شده‌ای از طراحی این دو دستگاه منتشر شده است و حالا یکی از منابع آگاه بازار که اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند به اشتراک می‌گذارد، تصاویر لو‌رفته از قاب شفاف گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۵ را منتشر کرده است. با دقت به تصاویر منتشرشده، به‌خوبی می‌توان شباهت این موبایل را با نسل قبلی که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، دید.

به همین دلیل به‌نظر می‌رسد پرچمدار تاشوی ۲۰۲۳ سامسونگ شباهت زیادی به مدل ۲۰۲۲ همین سری داشته باشد. درنهایت باید دید این شرکت موبایل‌های جدید خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی