ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیان

تسلا ویدیوی جدیدی از ربات انسان‌نمای خود درحال راه‌رفتن منتشر کرد [تماشا کنید]

ویدیوی ربات انسان‌نمای تسلا برخی از پیشرفت‌های آن ازجمله راه‌رفتن و برداشتن اشیا را نشان می‌دهد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

تسلا ویدیوی جدیدی از ربات انسان‌نمای خود منتشر کرده است که آن را درحال راه‌رفتن نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو ربات تسلا می‌تواند از روی میز اشیا را بلند کند و حتی قادر به تشخیص اجسام است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در جریان جلسه با سهام‌داران این شرکت، ویدیویی جدید از ربات انسان‌نمای تسلا منتشر و ادعا کرد که روز قبل از جلسه این ویدیو ساخته شده است.

ویدیوی جدید ربات انسان‌نمای جدید

ربات انسان‌نمای تسلا سال گذشته میلادی در جریان رویداد AI Day تسلا رسماً معرفی شد که در آن زمان این ربات چندان قادر به راه‌رفتن نبود. البته تسلا نمونه نزدیک به تجاری این ربات را در همان رویداد به نمایش گذاشت، اما این ربات راه نمی‌رفت و تنها در جای خود، دستانش را تکان می‌داد. البته پس از مدتی ویدیوی جدیدی از این ربات منتشر شد که آن را درحال راه‌رفتن نشان می‌داد.

حالا هم تسلا ویدیوی جدیدی از ربات خود منتشر کرده است که در آن می‌تواند به‌صورت مستقل و بدون نیاز به کمک راه برود؛ البته نباید انتظار سرعت بالایی از این ربات داشته باشید.

ویدیوی جدید تسلا برخی از به‌روزرسانی‌های این ربات را نشان می‌دهد؛ ازجمله کنترل گشتاور موتور، کشف و به‌خاطرسپردن محیط، آموزش هوش مصنوعی از طریق انسان برای ردیابی جابه‌جایی‌ها و جابه‌جایی اشیا. در این ویدیو یکی از ربات‌ها اشیا را از ظرفی به ظرف دیگر منتقل می‌کند.

پس از نزدیک به 7 ماه از معرفی رسمی، به‌نظر می‌رسد ربات انسان‌نمای تسلا بالاخره درحال تبدیل‌شدن به یک محصول تجاری است؛ بااین‌حال احتمالاً ماه‌ها تا زمان تبدیل‌شدن این ربات به یک محصول تجاری فاصله داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی