ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرایط فروش KMC T8
خودرو

شرایط فروش KMC T8 به روش اقساطی از سوی کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش KMC T8 را اعلام کرد. قیمت پیکاپ کی‌ام‌سی T8 معادل یک میلیارد و 650 میلیون تعیین شده است.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

شرکت کرمان موتور شرایط فروش KMC T8 را اعلام کرد. در این بخشنامه قیمت پیکاپ کی ام سی T8 معادل یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده است. از این مبلغ یک میلیارد تومان به‌صورت نقدی و مابقی آن به‌صورت اقساطی با بازپرداخت دوازده‌ماهه دریافت خواهد شد. شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 از روز شنبه، سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. توجه به این نکته ضروری است که کی ام سی T8 در رده خودروهای تجاری قرار می‌گیرد و بنابراین قیمت‌گذاری آن زیر نظر شورای رقابت نیست.

کی ام سی T8 یکی از پیکاپ‌های محبوب و پرطرفدار در بازار ایران است. قوای فنی این پیکاپ از ترکیب موتور دو لیتری توربوشارژر به‌همراه گیربکس گیربکس شش‌سرعته دستی تشکیل شده است. جعبه‌دنده این خودرو قدرت را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند و پیشرانه آن نیز توان قابل‌توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. از‌این‌رو می‌توان گفت که KMC T8 یک پیکاپ آفرودی توانا محسوب می‌شود. ازجمله امکانات این پیکاپ می‌توان به سیستم سرگرمی همراه با نمایشگر و شش بلندگو، سیستم کنترل پایداری، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، رکاب جانبی، آینه‌های برقی به‌همراه گرمکن، چراغ جلو زنون و چراغ عقب LED‌ اشاره کرد.

جزئیات شرایط فروش KMC T8

شرایط فروش KMC T8

در شرایط فروش KMC T8 سود سه‌درصدی ماهیانه برای تأخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی خریداری کنند. اقساط خودرو در قالب یک چک یک ساله به تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه 1403 دریافت خواهد شد. مبلغ این چک ۷۷۹ میلیون تومان است. خودروهای ثبت‌نامی در این بخشنامه ظرف مدت 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. سند خودرو نیز تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی