ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صرافی هات بیت
کریپتوکارنسی

پایان فعالیت صرافی رمزارز هات‌بیت؛ کاربران باید تا انتهای خردادماه سرمایه‌های خود را برداشت کنند

دوران فعالیت صرافی رمزارز هات‌بیت به پایان رسید.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

صرافی رمزارز هات‌بیت (Hotbit) اعلام کرد که امروز 22 مه مصادف با 1 خردادماه فعالیت‌های خود را متوقف می‌کند. این صرافی از کاربران خود خواسته است تا سرمایه‌هایشان را پیش از 21 ژوئن مصادف با 31 خردادماه برداشت کنند.

صرافی هات‌بیت در بیانیه‌ای می‌گوید وضعیت اجرایی این شرکت از زمان آغاز تحقیقات پیرامون یکی از اعضای سابق این صرافی در ماه اوت 2022 با مشکل روبه‌رو شده است. این تحقیقات ظاهراً موجب شده بود تا کسب‌وکار آن‌ها برای چندین هفته به‌اجبار متوقف شود.

هات‌بیت می‌گوید عوامل دیگری در بازار رمزارزها نیز در افت شرایط و اتخاذ این تصمیم مؤثر بوده‌اند. این صرافی ادعا می‌کند که فروپاشی صرافی FTX و بحران بانکی که به جداشدن پیوستگی USD Coin منجر گردید، از دیگر عواملی بودند که جریان پولی آن‌ها را مختل کردند. به‌علاوه، این اتفاقات باعث شد جریان پول عظیمی از این صرافی‌ها خارج شود.

صرافی هات‌بیت جدیدترین قربانی بازار رمزارزها شد

صرافی هات‌بیت

تیم هات‌بیت باور دارد که مدیریت صرافی‌های رمزارز روزبه‌روز به کار سخت‌تری تبدیل می‌شود و بعید به‌نظر می‌رسد که بتوان به اهداف بلندمدت در این حوزه دست یافت. آن‌ها می‌گویند تنها راه موجود این است که غیرمتمرکزتر شد و قوانین را پذیرفت. این شرکت همچنین بخشی از تقصیر را به گردن حملات سایبری مکرر و سوءاستفاده از نقایص پروژه‌ها انداخته است.

پس از انتشار این خبر، برخی از کاربران صرافی هات‌بیت گزارش داده‌اند که نتوانسته‌اند سرمایه‌های خود را از این صرافی خارج کنند. در همین میان، برخی از کاربران به بقیه هشدار داده‌اند که مراقب لینک‌های فیشینگ باشند. این قضیه به‌خصوص درباره لینک‌هایی که ممکن است در گوگل به‌جای وب‌سایت رسمی هات‌بیت نشان داده شود، می‌تواند خطرناک باشد.

با وجود تصمیم سخت این صرافی، بسیاری از صرافی‌های دیگر همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و سعی دارند با کمپین‌های گوناگون توجه و رضایت کاربران را جلب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی