ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
گجت ها

هواوی جلوتر از اپل؛ ساعت هوشمند هواوی واچ 4 می‌تواند افزایش قند خون را به کاربر اطلاع دهد

مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی ادعا می‌کند که هواوی واچ ۴ می‌تواند با بالارفتن سطح قند خون به کاربران هشدار دهد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

کمتر از ده روز قبل هواوی از ساعت‌های هوشمند سری ۴ رونمایی کرد و حالا مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی ادعا می‌کند که هواوی واچ ۴ می‌تواند بالارفتن سطح قند خون را به کاربران هشدار دهد؛ این درحالی‌که اپل واچ هنوز به چنین قابلیتی مجهز نشده است.

مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید این ساعت هوشمند در تشخیص نوسانات سطح قند خون به‌سرعت وارد عمل شده و به کاربر هشدار می‌دهد. درواقع این گجت پوشیدنی درصورت تشخیص هرگونه افزایش ناگهانی در قند خون، در زمانی کمتر از ۶۰ ثانیه این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.

ساعت هوشمند هواوی و هشدار افزایش سطح قند خون کاربران

هواوی ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش دارای ویژگی غیرتهاجمی ردیابی قند خون است. این قابلیت درحال‌حاضر در ساعت‌های هوشمند اپل وجود ندارد و چینی‌ها ظاهراً از این زاویه از اپل پیشی می‌گیرند.

«یو چنگ‌دونگ»، مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی، با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ویبو نحوه عملکرد این ویژگی جدید را به نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است که Huawei Watch 4 به‌خودی‌خود مجهز به قابلیت خوانش قند خون نیست و تنها زمانی که تشخیص دهد سطح قند خون بالا ست، به کاربر هشدار می‌‌دهد. درواقع این ویژگی مناسب افرادی است که در معرض خطر هایپرگلیسمی یا افزایش قند خون بیش‌ازحد نرمال قرار دارند.

ویدیوی تبلیغاتی هواوی نشان می‌دهد که هشداری برای نشان‌دادن خطر هایپرگلیسمی برای کاربر نمایش داده می‌شود. به گفته یو، ساعت هوشمند این کار را با اندازه‌گیری ۱۰ شاخص سلامت در عرض ۶۰ ثانیه انجام می‌دهد. این شرکت اشاره می‌کند که این معیارها شامل ضربان قلب، ویژگی‌های موج نبض و موارد دیگر می‌شوند که نشان می‌دهند ساعت هوشمند فقط به نظارت موضعی سطح گلوکز خون کاربر محدود می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اج133
    اج133 | ۱ خرداد ۱۴۰۲

    واچ ۳ دارم واقعا پایشهایش عالیه البته قند خون ناشتا دقیقتره

مطالب پیشنهادی