ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بارجیل
تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از جشن تولد شش‌سالگی بارجیل

فروشگاه آنلاین محصولات غذایی سالم بارجیل در ششمین سالگرد تأسیس خود دستاوردهای شش سال اخیر را بررسی کرد.

آرش بوالحسنی
نوشته شده توسط آرش بوالحسنی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰

در مراسمی که پنجشنبه، ۸ شهریور، برگزار شد، فروشگاه آنلاین محصولات غذایی سالم بارجیل ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. حدود ۱۵۰ نفر از مدیران ارشد کسب‌وکارهای مختلف کشور در این رویداد حضور داشتند. این مراسم فرصتی فراهم آورد تا دستاوردهای این برند جوان در سال‌های فعالیتش بررسی شود.

ویدیوی گزارش دیجیاتو از جشن تولد شش‌سالگی بارجیل

مراسم با بازدید از موزه‌ای کوچک و جذاب آغاز شد؛ در این موزه محصولات غذایی روزمره به آثار هنری بدل شده بودند. این موزه نوآوری بارجیل در برگزاری مراسم جشن تولد را نشان می‌داد و فضای هنری خاصی به این رویداد بخشیده بود.

موزه تولد بارجیل

در ادامه، «مهدی اسکندری»، مدیر شبکه‌های اجتماعی بارجیل، با روایتی جذاب و پرانرژی مسیر رشد و موفقیت این برند از ایده اولیه تا جایگاه امروزش در بازار را شرح داد. همچنین به همراهی سایر مدیران بارجیل در نقش‌ «معلم» اشاره و از هریک از آن‌ها دعوت کرد درباره سهم خود در موفقیت بارجیل سخن بگویند.

«زری لاله»، مدیر سئوی بارجیل، اهمیت‌دادن به کیفیت و سلامت محصولات در کنار توجه به ارزش‌های غذایی را بخشی از فلسفه این شرکت دانست. به گفته لاله، محصولات جدید این برند براساس نیازهای کاربران، به سبد محصولات این فروشگاه اضافه می‌شوند تا پاسخگوی مشتریان باشند.

«مهدیار ترک»، مدیر توسعه کسب‌وکار بارجیل، نیز با ارائه آمار خبر رشد چشمگیر بارجیل در سال‌های اخیر را به اطلاع مخاطبان رساند و برنامه‌های آینده این شرکت را شرح داد. به گفته ترک، رشد سالانه ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصدی باعث شده این برند یکی از ۳ برند برتر بازار بین فروشگاه‌های آنلاین آجیل و خشکبار باشد.

«ماندانا علوی»، مدیر توسعه کسب‌وکارهای بین‌المللی بارجیل، به فرصت‌‌های موجود در بازارهای جهانی برای محصولات سلامت‌محور اشاره کرد و از برنامه‌های بارجیل به‌منظور ورود به این بازارها سخن گفت. به گفته علوی، خریدهای آنلاین محصولات بسته‌بندی‌شده مصرفی ۳۱ درصد در بازار جهانی رشد کرده و همین مسئله باعث شده این شرکت تصمیم به ورود به این بازارها بگیرد.

«حسام مقتدایی»، مدیر ارشد بازاریابی بارجیل، نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر تقویت این برند از طریق همکاری با سایر برندهای معتبر و عرضه محصولات جدید و متنوع‌تر تأکید کرد.

تولد شش سالگی بارجیل

در پایان مراسم، «میلاد سبحانی»، مدیرعامل و بنیان‌گذار بارجیل، از همه همکاران و مشتریان تشکر و برای آینده بارجیل آرزوی موفقیت کرد. با بریدن کیک تولد، این جشن رسماً به پایان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی