ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاور بانک هترون
بررسی سخت افزار

معرفی پاوربانک‌های هترون در ظرفیت‌های مختلف

پاوربانک‌های هترون از استانداردهای روز برای شارژ سریع و ایمن برخوردار هستند.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

گاهی اهمیت داشتن لوازم جانبی کاربردی و باکیفیت کم‌تر از دستگاه‌های اصلی مانند موبایل و لپ‌تاپ نیست. پاور بانک از آن دسته لوازم جانبی دوست‌‌‌‌‌داشتنی است که می‌تواند در شرایط مختلف به کمک کاربران بیاید. برند هترون یکی از بزرگ‌ترین برندها در بازار لوازم جانبی متمرکز بر کیفیت در ایران است پاوربانک‌های خود را با ظرفیت‌‌های متنوع عرضه می‌کند. در این مطلب نگاهی به اصلی‌ترین ویژگی‌های پاوربانک‌های هترون داریم.

پیش‌ازاین کول پدهای هترون را به شما معرفی کردیم و این بار قرعه به نام یکی دیگر از سری محصولات هترون یعنی پاوربانک‌های این برند درآمده است. مشتریان پاوربانک در ایران کم نیستند و بسیاری از کاربران پس از خرید گوشی جدید، به تهیه پاوربانک مناسب نیز فکر می‌‌کنند؛ اما چرا داشتن پاور بانک تا این حد مهم است؟

پاوربانک چیست و چه کاربردی دارد؟

پاور بانک هترون

پاور بانک یا شارژر همراه گجتی کاربردی است که توانایی شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مانند موبایل، تبلت و لپ‌‌تاپ را دارد. پاوربانک‌‌ها به‌ شما اجازه می‌دهند که در هر مکان و زمان دستگاه‌های خود را با کم‌ترین دردسر شارژ کنید؛ به‌همین‌ترتیب پاوربانک‌‌ها را می‌‌توان مناسب افراد طبیعت‌گرد، دانشجوها و کسانی دانست که به برق دسترسی ندارند. باوجود این‌ها، تهیه پاوربانک کار چندان ساده‌‌ای نیست و باید در انتخاب مدل مناسب دقت به‌سزایی داشته باشید.

پاوربانک‌‌های بی‌‌‌‌‌‌کیفیت یا تقلبی موجود در بازار عموماً عمر مفید کمی دارند و پس از چند بار استفاده کارایی آن‌ها به‌‌شدت کاهش می‌یابد؛ بنابراین برای خرید پاوربانک به برند سازنده و اصالت کالا باید توجه ویژه‌ای داشته باشید. از جمله برندهای معتبر تولیدکننده پاوربانک می‌توان از انکر، راو پاور، شیائومی، سامسونگ و بسیاری دیگر از پر نام‌های پرآوازه این حوزه نام برد.

به‌جز این، تهیه پاور بانک مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید حین خرید به آن‌‌ها توجه کنید. ظرفیت باتری مهم‌ترین فاکتور برای خرید پاوربانک است که هرچه بیشتر باشد، به دفعات بیشتری قابل استفاده خواهد بود. معمولاً پاوربانک‌هایی که ظرفیت کمی دارند برای کاربران عادی مناسب هستند؛ اما کاربران حرفه‌ای‌تر باید پاوربانک‌هایی با حداقل ظرفیت باتری ۲۰ هزار میلی‌آ‌مپرساعتی و بیشتر را تهیه کنند.

پاور بانک هترون

تعداد پورت‌ها در پاور بانک نیز یکی دیگر از فاکتورهای حائز اهمیت در این گجت‌ها است. تعداد بالاتر و تنوع بیشتر پورت‌ها اجازه شارژ دستگاه‌های بیشتری را به شما می‌‌دهد؛ البته به‌شرطی‌که با استفاده همزمان چند پورت، توان خروجی پاوربانک نیز طوری کاهش پیدا نکند که سرعت شارژ کم شود. فناوری شارژ سریع مشخصه‌ای مهم در پاوربانک‌ها محسوب می‌‌‌شود. برای خرید پاوربانک مناسب ترجیحاً باید سراغ مدل‌هایی بروید که از استاندارد‌های شارژ سریع و توان بالای شارژ پشتیبانی کنند تا زمان شارژ دستگاه‌های متصل به آن کم‌تر شود. کیفیت ساخت مناسب، حمل‌پذیری و وزن کم، قابلیت‌های جانبی مانند شارژ بی‌سیم و گارانتی نیز از سایر ویژگی‌های مهم یک پاوربانک مناسب است.

برند هترون با سابقه چندین ساله در عرضه انواع لوازم جانبی، پاوربانک‌‌های خود را در ظرفیت‌‌های مختلف روانه بازار کرده تا نیاز کاربران این نوع محصول را به‌خوبی برطرف کند. همچنین هترون در پاوربانک‌های خود استاندارد‌‌‌های بالا را رعایت کرده است.

معرفی هترون؛ متمرکز بر تولید لوازم جانبی باکیفیت

سابقه شرکت «فورتیم» در تولید انواع لوازم جانبی شامل ماوس، کیبورد، مینی PC، شارژر و پاوربانک، لوازم موبایل و کامپیوتر و ۱۵ سال می‌رسد. انواع کابل شارژ و انتقال دیتا نیز از محصولات جدید آن هستند. این شرکت در بازار تحت برند «هترون» فعالیت می‌‌کند. محصولات هترون در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر سطح شهرها و اینترنتی به فروش می‌رسند و ازاین‌رو دسترسی به آن‌ها نیز کاملاً ساده است. به‌گفته شرکت فورتیم، هترون تمرکز ویژه‌ای بر تولید لوازم جانبی باکیفیت دارد.

پاور بانک هترون

در این مطلب سراغ معرفی پاوربانک‌‌های هترون در ظرفیت‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعتی می‌رویم. این پاوربانک‌ها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و همراه با آن، در رده قیمتی خود به ویژگی‌های جذابی مجهز هستند. این دسته از پاوربانک‌‌های هترون از ویژگی‌های مدرنی مانند پشتیبانی از استانداردهای پاور دلیوری، کوییک شارژ و بدنه از جنس ABS مقاوم در برابر حرارت بهره می‌‌‌برند.

معرفی پاور بانک هترون HPB1040PQ: اقتصادی و باارزش

پاور بانک هترون

اولین مدل از پاوربانک‌های هترون در این مطلب، مدل HPB1040PQ است که با برچسب قیمتی مناسب و مشخصات جذابی که دارد، می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای خرید پاوربانک تا سقف ۱ میلیون تومان باشد. این پاوربانک هترون از باتری با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند شده تا توانایی شارژ کامل گوشی‌های مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی را تا نزدیک به دو بار داشته باشد؛ بنابراین پاوربانک هترون HPB1040PQ مناسب افرادی است که زمان چندان زیادی را خارج از خانه سپری نمی‌‌کنند و نهایتاً تا یک روز به برق دسترسی ندارند.

از طرفی به‌لطف به‌کارگیری دو عدد پورت USB-A به همراه یک عدد USB-C امکان شارژ سه دستگاه مختلف از طریق این پاور بانک فراهم است. این محصول از حداکثر توان ۲۰ واتی برای شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ اما با استفاده از آن همچنان امکان شارژ سایر دستگاه‌ها با توان کم‌تر را خواهید داشت. با توجه به وزن ۲۱۷ گرمی HPB1040PQ نیز حمل آن نسبتاً ساده خواهد بود. هترون این پاور بانک را در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار کرده تا با سلایق کاربران بیشتری سازگار باشد.

معرفی پاور بانک هترون HPB2070PQ: پیشرفته با ویژگی‌های متنوع

گزینه دیگر موجود بین انواع پاور بانک هترون، HPB2070PQ نام دارد که قابلیت‌های متنوع آن، ارزش خریدش را بین مدل‌‌های موجود در رده قیمتی بین ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان بالاتر می‌‌‌برد. هترون باتری ۲۰ هزار میلی‌‌‌‌آمپرساعتی را برای این پاوربانک در نظر گرفته تا مدت بیشتری را همراه کاربران باشد؛ بنابراین اگر تبلت دارید، این پاوربانک جوابگوی نیاز شما خواهد بود. پاوربانک هترون HPB2070PQ از نوعی نشانگر LED نیز برای نمایش درصد شارژ باتری‌اش بهره می‌برد.

بهره‌مندی از دو عدد USB-A و دو عدد USB-C برای ورودی و خروجی نیز به پاوربانک هترون HPB2070PQ اجازه شارژ سه دستگاه مختلف را می‌‌‌دهد. این پاوربانک همراه با دارا بودن استانداردهای روز برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی، از حداکثر توان ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند تا سرعت مناسبی برای شارژ گوشی و سایر گجت‌ها داشته باشد.

معرفی پاور بانک هترون HPB3070PQ: همراه خستگی‌‌ناپذیر

درنهایت سراغ پرظرفیت‌‌ترین پاور بانک هترون، یعنی HPB3070PQ می‌‌رویم. هترون این پاوربانک را برای کاربران حرفه‌ای‌‌‌تر عرضه کرده تا در مکان‌های دورافتاده نیز دچار بحران نشوید. به‌‌همین‌‌ترتیب HPB3070PQ از باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی سایر دستگاه‌‌ها انرژی می‌گیرد. با این ظرفیت حجیم باتری، پاوربانک هترون بدون نیاز به شارژ مجدد، چندین و چند بار انرژی موبایل و تبلت‌های شما را تأمین می‌کند. این برند نوعی نشانگر LED کاربردی را هم روی بدنه پاوربانک تعبیه کرده تا از میزان شارژ باتری دستگاه مطلع شوید.

این پاوربانک با بهره‌مندی از دو عدد USB-A و یک عدد USB-C تنوع بالایی در بخش پورت‌ها دارد. علاوه‌بر‌آن نیز از فناوری شارژ سریع ٢٢.۵ واتی پشتیبانی می‌کند تا انرژی مورد نیاز گجت‌های شما را در مدت زمان کم‌تری تأمین کند؛ البته پاوربانک هترون HPB3070PQ توانایی شارژ دستگاه‌ها با توان کم‌تر و حفظ سلامت باتری آن‌ها را دارد تا از این بابت نگران نباشید.

جمع‌بندی معرفی پاوربانک هترون

پاوربانک یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران گجتی کاربردی باشد. پاوربانک‌های هترون نیز با ظرفیت‌های مختلف باتری، تنوع پورت‌ها، پشتیبانی از استانداردهای شارژ سریع و کیفیت ساخت مناسب می‌توانند گزینه‌هایی قابل‌توجه در رده قیمتی خود باشند. انواع پاور بانک هترون با گارانتی ۱۲ ماهه شرکت فورتیم در بازار عرضه می‌‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehran Mirzayi
    Mehran Mirzayi | ۵ بهمن ۱۴۰۲

    از نظر قیمتی که فرقی با برندی مثل انکر نداره

مطالب پیشنهادی