ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح تبدیل ایران خودرو
اخبار خودرو

تحویل پارس به‌جای 206؛ طرح تبدیل محصولات ایران‌خودرو ویژه خردادماه 1402 اعلام شد+ جدول

این طرح تبدیل ویژه تعهدات معوقه این شرکت در سال 1402 است و شامل 10 خودرو می‌شود.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

ایران‌خودرو با ارسال یک بخشنامه، از حواله‌داران دارای تعهدات منقضی خواست تا خودروهای تحویلی خود را تغییر دهند. طرح تبدیل ایران‌خودرو شامل خودروهای مختلفی است که در آن، خودروی جدید یا خودروی مشابه از تیپ دیگری به‌جای خودروهای ثبت‌نام‌شده ارائه می‌شود. افرادی که حواله تحویل خودرو در اختیار دارند و موعد تحویل اتومبیل آن‌ها سپری شده است، قادر به استفاده از این شرایط هستند. مهم‌ترین بخش این شرایط، تبدیل تعهدات پژو 206 تیپ 2 و تیپ 3 به پارس سال با موتور XU7 پلاس است.

در بخشنامه طرح تبدیل ایران‌خودرو این بندها مطرح شده‌اند:

اول: این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی‌شده مربوط به سال 1402 برنامه‌ریزی شده است. برای تعهدات منقضی پیش از سال 1402، در بخشنامه دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دوم: سود مشارکت این شرایط مطابق بخشنامه‌های موجود محاسبه خواهد شد. محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به‌محض منقضی‌شدن دعوت‌نامه، به‌طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوت‌نامه خواهد بود.

سوم: لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تأمین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد؛ چرا که بایستی مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه شود.

چهارم: درصورت نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف خواهد شد. اطلاع‌رسانی به مشتریان از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام می‌شود. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی