ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن
تکنولوژی

نسخه اسلیم پلی‌استیشن 5 احتمالاً امسال از راه می‌رسد

طبق سندی که توسط دادگاه مایکروسافت فاش شده، مدل اسلیم پلی‌استیشن 5 در اواخر سال جاری با قیمت 399.99 دلار عرضه خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت در اسناد جدیدی پیش‌بینی کرده است که مدل اسلیم کنسول پلی استیشن 5 سونی در سال جاری میلادی با قیمت 399.99 دلار عرضه خواهد شد. غول ردموندی هم‌اکنون منتظر صادرشدن حکم دادگاه خود با FTC برای خرید اکتیویژن بلیزارد است و اسنادی را ارائه کرده که به عرضه PS5 Slim در اواخر 2023 اشاره دارند.

پلی استیشن 5 اسلیم در راه است؟

براساس گزارش ورج، در این سند از مایکروسافت نوشته شده:

«همچنین نسخه دیجیتال و ارزان‌تر پلی استیشن 5 با قیمت 399.99 دلار به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که پلی استیشن 5 اسلیم در اواخر امسال با همان قیمت عرضه شود.»

درباره برنامه‌های آینده سونی، سال گذشته در گزارشی گفته شده بود که این شرکت درحال آماده‌سازی نسخه‌ای از پلی استیشن 5 با دیسک درایو جداشدنی است. درحال‌حاضر پلی استیشن 5 در دو نسخه در بازار به فروش می‌رسد: نسخه دارای دیسک درایو و نسخه دیجیتال که نمی‌توان در آن از دیسک استفاده کرد، حتی اگر یک دیسک درایو را از طریق USB به آن متصل کنید. اما با این نسخه در صورت نیاز، می‌توانید از یک دیسک درایو جداشدنی استفاده کنید.

همچنین در پاورقی این سند اشاره شده است که «پیش‌بینی می‌شود سونی در اواخر امسال نسخه دستی پلی استیشن 5 را با قیمت کمتر از 300 دلار عرضه کند» که تا حدودی می‌تواند دقیق باشد. سونی قصد دارد تا اواخر امسال دستگاه دستی Project Q را عرضه کند که بازی‌های پلی‌استیشن را استریم می‌کند.

دادگاه مایکروسافت با FTC هفته گذشته برگزار شد و اخبار بسیار مهمی در آن فاش شد. علاوه بر نبرد سونی و مایکروسافت بر سر بازی‌های انحصاری – که به‌دنبال آن، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت، گفته بود دوست دارد از شر بازی‌های انحصاری کنسول‌ها خلاص شود – در سند دیگری ادعا شده بود که نسل جدید ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 6 احتمالاً سال 2028 از راه می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی