ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیوئی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲

مرکز تلفن یا مرکز تماس ابری نواتل این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی یک مرکز تلفن داشته باشند.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۷

مرکز تلفن یا مرکز تماس ابری نواتل این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی، بتوانند تمامی تماس‌های ورودی و خروجی کسب و کار خود را مدیریت کنند.

انجام کلیه تنظیمات و دیدن گزارش‌های مفید نواتل از طریق یک پنل مدیریتی قدرتمند تحت وب و یا اپلیکیشن انجام می‌شود. استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های شرکت را به شدت کاهش دهد و بیش از 80 درصد هزینه‌های مرکز تلفن را پوشش دهد.

خطوط تلفن ابری، مرکز تلفن ابری، مرکز تماس ابری، فکس ابری، چت آنلاین و امکان اتصال به CRM، پرمخاطب‌ترین محصولات نواتل هستن. علاوه بر منشی گویا و صف تماس، انواع گزارش‌های مدیریتی، تعریف سطوح دسترسی، ضبط و شنود آنلاین مکالمات و اپلیکیشن اختصاصی نواتل از جمله امکانات نواتل هستند.

اگر به قابلیت های بالا، امکاناتی مثل چت، تشکیل گروه و کانال و ویدیو کنفرانس را هم اضافه کنید می‌توان گفت نواتل تمام ابزار برای داشتن یک دفتر کار مجازی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدیرعامل نواتل به دیجیاتو از همکاری این شرکت با ایرانسل و چند شرکت مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و تأکید کرد آن‌ها در آینده با هوش مصنوعی، خدمات خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲ را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی