ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جیتکس 2022
کارآفرینی

جیتکس 2022 برای دبی 394 میلیون دلار درآمد داشت

خبرنگار دیجیاتو در نمایشگاه جیتکس 2023 حضور دارد و شما را با این نمایشگاه و اتفاقات آن آشنا می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

جیتکس 2022، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تکنولوژی در دنیا، در اکتبر سال گذشته میلادی در دبی برگزار شد و 698 میلیون دلار آورده مالی داشت. 57 درصد از این مبلغ، یعنی 394 میلیون دلار، آورده مالی برای دبی بوده است.

چهل و دومین نمایشگاه جیتکس، سال گذشته میلادی در فاصله 10 تا 14 اکتبر در «مرکز تجارت جهانی دبی» (DWTC) برگزار شد و تخمین زده می‌شود که 9600 شغل ایجاد کرده باشد. این نمایشگاه از بیش از 170 هزار بازدیدکننده میزبانی کرد که 40 درصد از آن‌ها افراد خارجی بودند.

شیخ «محمد بن راشد»، حاکم دبی، این رویداد را بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان توصیف کرده بود. «هلال الماری»، دبیرکل DWTC نیز گفته بود: «جیتکس مشارکتی کلیدی در رشد اقتصادی دبی داشته است...[این نمایشگاه] به موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای در تمامی سطوح دست یافته و دبی و امارات متحده عربی را در خط مقدم فناوری‌های آینده قرار داده است.»

در رویداد جیتکس 2022 تقریباً حدود 50 درصد از بازدیدکنندگان خارجی با یک همراه به این کشور سفر کردند و به‌طور میانگین 6.4 روز در دبی اقامت داشتند و 3500 دلار پول خرج کردند. در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمونه از نمایشگاه جهانی جیتکس محسوب می‌شود، بیش از 5000 شرکت از 90 کشور حاضر شدند و در زمینی به اندازه 33 زمین فوتبال میزبان بازدیدکنندگان بودند.

در نمایشگاه جیتکس 2023 که از فردا شروع می‌شود و تا 20 اکتبر (28 مهرماه) ادامه دارد، خبرنگار دیجیاتو حضور دارد و شما را با حال‌وهوای این نمایشگاه و شرکت‌های حاضر در آن آشنا می‌کند؛ بنابراین استوری‌های دیجیاتو را دنبال کنید.

اسپانسر دیجیاتو در جیتکس 2023، فلایتیو است؛ سفر جدید، کشف جدید با فلایتیو، بهتر از قبل سفر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rayacoder
    rayacoder | ۲۳ مهر ۱۴۰۲

    و در یک کشور در شمال امارات مقابله با تکنولوژی و اینترنت در اولویت است و برای دریافت 100 میلیون دلار پول خود مملکت باید 7 خان چین و ماچین را رد کنند :)

مطالب پیشنهادی