ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«اسنپ‌کلینیک»؛ نسخه اسنپ‌دکتر برای ایرانیان خارج از کشور معرفی می‌شود

اسنپ‌کلینیک محصولی از اسنپ‌دکتر است که به ایرانیان خارج از کشور و دیگر فارسی‌زبانان خدمات مشاوره پزشکی و روان‌شناسی ارائه می‌دهد.

الیاس براهویی نژاد
نوشته شده توسط الیاس براهویی نژاد | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵

سرویس تازه مجموعه «اسنپ‌دکتر» با نام «اسنپ‌کلینیک» به‌زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند. اسنپ‌کلینیک امکان دریافت مشاوره آنلاین از پزشکان و روان‌شناسان را در اختیار فارسی‌زبانان خارج از ایران می‌گذارد. 

به گزارش دیجیاتو، از طریق این سرویس، ایرانیان خارج از کشور و دیگر فارسی‌زبانان می‌توانند پس از ثبت‌نام و پرداخت هزینه مشاوره، از طریق اسکایپ خدمات مدنظر خود را از پزشکان و روان‌شناسان دریافت کنند. 

هزینه هر جلسه ۴۵ دقیقه‌ای با روان‌شناس و هر جلسه ۲۰ دقیقه‌ای با پزشک، ۲۹ یورو است. برای پرداخت این هزینه از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت‌ بین‌المللی از جمله Discover ،Visa ،Mastercart و American express می‌توان اقدام کرد. 

اسنپ‌کلینیک علاوه بر جلسات مشاوره عادی، امکان دریافت مشاوره فوری را هم فراهم می‌کند. البته در این شرایط، امکان انتخاب پزشک یا مشاور از سوی کاربر وجود ندارد. 

در حال حاضر، خدمات مشاوره پزشکی در تخصص‌های زنان و زایمان، کودک و نوزاد و داخلی در سایت اسنپ‌کلینیک در دسترس است. خدمات مشاوره روان‌شناسی نیز در حوزه‌های فردی، خانواده و زوج، کودک و نوجوان و روان‌پزشکی ارائه می‌شود. 

اسنپ‌دکتر در سال ۱۳۹۹ به سبد محصولات شرکت اسنپ اضافه شد و خدمات پزشکی و مشاوره را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. اسنپ‌دکتر، فقط با IP ایران در دسترس است و ایرانیان خارج از کشور باید به سراغ اسنپ‌کلینیک بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی