ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی همستر تلگرام
تکنولوژی

همه‌چیز در مورد بازی همستر کمبت؛ نات‌کوین دوم؟

این روزها همه در مورد کسب درآمد از همستر کمبت صحبت می‌کنند؛ اما آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۵

پس از آن‌که بمب نات‌کوین ترکید و عده زیادی از افراد را در بهت و تحیر فرو برد، حالا نوبت‌ به جایگزین‌های آن رسیده است. خیلی‌ها معتقدند که بازی همستر کامبت و تپ سواپ جایگزین‌های جدید نات‌کوین هستند؛ اما بیشتر از همه، همستر کامبت حداقل بین کاربران ایرانی شناخته‌شده‌تر است. بازی همستر تلگرام و کاربرانش را حسابی به جنب‌و‌جوش وا داشته است؛ اما ارز دیجیتال همستر چیست؟ آیا واقعاً می‌توان از این بازی درآمد کسب کرد؟ برای جزئیات بیشتر، دیجیاتو را همراهی کنید.

همستر کامبت چیست؟

بازی همستر تلگرام

نات‌کوین برای ایردراپ‌های جدید حوزه رمزارز راه تازه‌ای را هموار کرده و حالا میلیون‌‌ها کاربر در مدت‌زمان کوتاهی به جمع همراهی‌کنندگان این نوع ایردراپ‌ها پیوسته‌اند. بسیاری از این پروژه‌ها از خود نات‌کوین الهام گرفته‌اند و ایده کلی یکسانی دارند. باید گفت از آن‌جایی که پروژه‌های این سبکی اخیراً زیاد شده‌اند، برای کسب درآمد از آن‌ها تضمینی وجود ندارد.

همستر کامبت جدیدترین ترند این روزهای تلگرام و اکسپلور اینستاگرام است که کاربران ایرانی را به‌خوبی سرگرم کرده است. مسلماً رؤیای کسب درآمد از بازی‌‌های تلگرامی ایده جذابی محسوب می‌شود، آن هم برای ما ایرانی‌ها که باید با شرایط اقتصادی سخت کنار بیاییم. نات‌کوین به همه نشان داد که این ایده در عمل امکان‌پذیر است و تنها می‌توان با صرف چند دقیقه وقت در روز، به درآمد میلیونی دست یافت. این‌بار بازی همستر تلگرام آمده تا راه نات‌کوین را ادامه دهد و حتی از آن بهتر باشد.

بازی همستر تلگرام

همستر کامبت پشتوانه قدرتمندی دارد و همین سبب شده که طی مدت نسبتاً کوتاهی به رقم ۸۰ میلیون بازیکن فعال دست پیدا کند. همستر چندی پیش همکاری رسمی خود با شبکه TON را اعلام کرد و گزارش‌ها از لیست شدن همستر کوین روی بلاک‌چین TON حکایت دارند. این موضوع می‌تواند ارزش توکن‌‌های همستر کامبت را به‌طور ویژه‌ای افزایش دهد.

همستر کامبت به‌صورت رسمی از سوی تلگرام تأیید شده و تیک آبی این پیام‌رسان محبوب را هم برای کانال اصلی و هم برای ربات خود در اختیار دارد. جالب این‌که کانال تلگرامی همستر کامبت در مدت زمان کمی توانست به محبوب‌ترین کانال این پیام‌رسان با بیش از ۲۶ میلیون عضو تبدیل شود. ازاین‌رو، می‌توان دریافت که همستر کامبت حتی نسبت‌ به نات‌کوین هم محبوب‌تر است. در ادامه در مورد نحوه صحیح اجرای بازی همستر کامبت و انجام تسک‌های آن صحبت خواهیم کرد.

آموزش بازی

پیش‌از هرچیز ابتدا باید وارد ربات تلگرامی بازی همستر شوید. برای این کار باید لینک بازی همستر تلگرام را پیدا کنید. برای دریافت لینک بازی همستر تلگرام می‌توانید در نوار جستجوی این پیام‌رسان نام همستر را به انگلیسی بنویسید یا آن‌ را از طریق یکی از دوستان خود دریافت کنید. اگر توسط یکی از دوستان‌تان به بازی دعوت شوید، هم به شما و هم به دوست‌تان مقداری همستر کوین داده می‌شود؛ اما همستر کوین چیست؟ درواقع همستر کوین، همان سکه‌هایی است که در بازی جمع می‌کنید و احتمالاً در آینده باارزش می‌شوند.

با ورود به بازی همستر تلگرام پنل مدیریتی آن در ربات همستر در اختیارتان قرار می‌گیرد. این پنل چند بخش مختلف دارد. در صفحه اصلی همستر سکه‌ای قرار گرفته که روی آن تصویر همستر بامزه‌ای حک شده و هنگامی‌که به‌اصطلاح Level-Up می‌کنید، همستر شما هم قدرتمندتر می‌شود. با هر بار افزایش سطح همستر، تعداد همستر کوین به‌ازای هر کلیک و ظرفیت ماین این سکه افزایش خواهد یافت. در ابتدای کار برای جمع کردن سکه همستر باید روی تصویر همستر کلیک کنید تا مقداری همستر کوین دریافت کنید. در ادامه سایر بخش‌های بازی همستر تلگرام را برای شما تشریح می‌کنیم تا با آن آشنایی بیشتری پیدا کند.

بخش Exchange

بازی همستر تلگرام

در بخش Exchange همستر می‌توانید صرافی مورد نظر خود برای برداشت همستر کوین را انتخاب کنید. انتخاب صرافی یکی از تسک‌های مهم بازی همستر محسوب می‌شود که می‌توانید با انجام آن پنج هزار همستر کوین دریافت کنید. توجه داشته باشید که درحال‌حاضر برخی صرافی‌های حاضر در این بخش کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و ازاین‌رو نمی‌توان به آن‌ها واریز همستر کوین را انجام داد. به‌طور کلی می‌توان گفت که صرافی Bing X در لیست ۹ صرافی موجود در این بخش، بهترین گزینه برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. این صرافی یکی از حامیان اصلی بازی همستر نیز محسوب می‌شود.

اگر قبلاً یکی از صرافی‌های تحریم‌شده برای ایرانی‌ها را انتخاب کرده‌اید، جای نگرانی نیست؛ صرفاً کافیست که دوباره وارد این بخش شده و صرافی خود را تغییر دهید. به‌نظر ما فعلاً این بخش اهمیتی ندارد؛ چراکه هنوز زمان لیست شدن همستر کوین فرا نرسیده و امکان برداشت برای کاربران وجود ندارد. به‌همین‌ترتیب بهتر است تا آن زمان فعلاً به ماین کردن در این بازی بپردازید و کارت‌های جدید همستر را خریداری کنید.

بخش Mine

اصلی‌ترین قسمت بازی همستر تلگرام، بخش Mine است. سازندگان همستر کامبت در این قسمت نسبت‌ به سایر رقبای خود خلاقیت بیشتری به‌ خرج داده‌اند و همین سبب شده که نحوه ماین همستر کوین تا حدودی با نات‌کوین و نمونه‌های مشابه آن متفاوت باشد. همستر ده‌ها کارت را در چهار دسته متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با خرید هرکدام از کارت‌ها، مقداری سود به‌ازای هر ساعت به‌حساب بازی همستر شما تعلق پیدا کند. با خرید کارت‌های بیشتر، میزان سود شما بیشتر شده و پس‌از مدتی می‌توانید روزانه چند میلیون سکه همستر کوین ماین کنید.

کارت‌های بخش Specials معمولاً بیشترین سود را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حداقل طی روزهای اول ماین همستر کوین، به کارت‌های این قسمت توجه بیشتری داشته باشید. برخی کارت‌ها در بخش‌های Legal و Markets و PR&Team سود بسیار خوبی را عایدتان می‌کنند؛ البته ابتدا باید برخی کارت‌های خاص را خریداری کنید تا قفل کارت‌هایی که سوددهی بیشتری دارند هم باز شود. منطقی‌ترین استراتژی این است که روزهای اول بازی را صرفاً‌ به خرید کارت‌های جدید و آپگرید آن‌ها اختصاص دهید تا میزان سود ساعتی بازی همستر شما افزایش پیدا کند. پس‌از مدتی دیگر نیازی نیست این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که حداکثر زمان برداشت سود بازی همستر، تا ۳ ساعت خواهد بود. اگر برداشت‌های شما بیش‌از ۳ ساعت با هم فاصله داشته باشند، ماین خودکار همستر کوین تا زمان برداشت متوقف می‌شود.

توجه داشته باشید که کلیک کردن در بازی همستر تلگرام حرکت منطقی نیست؛ شاید این کار طی روزهای اول برای کسب سکه بیشتر برای خرید کارت قابل‌توجیه باشد، اما با ظرفیت ماین خودکار همستر کوین، دیگر نیازی نیست که روی تصویر همستر کلیک کنید و سکه بیشتری به‌دست آورید.

همستر کامبت مدتی است که به‌صورت روزمره پنج میلیون همستر کوین به کاربران هدیه می‌دهد. شرط دریافت این هدیه، این است که ۳ کارت منتخب آن روز را خریداری کنید. معمولاً هر روز پس از عوض شدن این دسته کارت‌ها، پس‌از مدت کوتاهی لیست کارت‌های منتخب همان روز پیدا می‌شود. برای پیدا کردن لیست کارت‌های روز و دریافت پنج میلیون سکه، می‌توانید وارد یوتوب همستر کامبت شوید و آخرین کامنت‌های جدیدترین ویدیو را ببینید. در این قسمت کاربران کارت‌های منتخب را به بقیه اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

بخش Friends

یکی دیگر از راه‌های دریافت همستر کوین در بازی همستر در تلگرام، دریافت دوستان با کد دعوت اختصاصی است. برای دریافت کد دعوت همستر خود باید وارد قسمت Friends شوید و لینک خود را برای بقیه ارسال کنید. توجه داشته باشید افرادی که برای آن‌ها کد دعوت خود را می‌فرستید، پیش‌تر نباید ربات بازی همستر را استارت کرده باشند. پس‌از ارسال کد برای دوستان خود، از آن‌ها بخواهید که روی لینک کلیک کرده و از طریق دکمه Play، بازی را شروع کنند.

هرچه که دوستان شما همستر کوین بیشتری را ماین کرده باشند و سطح آن‌ها افزایش پیدا کند، مقدار همستر کوین اختصاص‌یافته به‌شما نیز افزایش خواهد یافت. در بخش Friends می‌توانید موجودی همستر افرادی که دعوت کرده‌اید را هم مشاهده کنید. با دعوت از افراد بیشتر، می‌توانید کارت‌های بیشتری را هم در قسمت Mine خریداری کنید.

بخش Earn

بازی همستر تلگرام

چهارمین قسمت پنل مدیریت بازی همستر در تلگرام، Earn نام دارد. سازندگان همستر کامبت در این قسمت چندین تسک را برای شما در نظر گرفته‌اند تا با تکمیل آن‌ها، همستر کوین دریافت کنید. تسک‌های این قسمت مواردی چون عضویت در کانال تلگرام و یوتوب همستر، انتخاب صرافی، دعوت از دوستان و موارد دیگر را شامل می‌شود. همچنین با ورود روزانه به بازی همستر تلگرام، جایزه دریافت می‌کنید. همستر این جایزه را در یک دوره ده روزه در اختیارتان قرار می‌دهد. جایزه ورودی روز دهم بازی همستر به پنج میلیون همستر کوین می‌رسد که رقم قابل‌توجهی به‌شمار می‌آید.

بخش Airdrop

بازی همستر تلگرام

این قسمت از ربات بازی همستر هنوز راه نیفتاده؛ اما به‌زودی می‌توانید از طریق آن همستر کوین‌های خود را به توکن‌های رمزارز مانند TON تبدیل کنید. همستر کامبت تسک‌های اختصاصی ایردراپ را نیز در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار می‌دهد که با انجام آن‌ها همستر کوین بیشتری را دریافت می‌کنید. با عضویت در کانال رسمی همستر کامبت می‌توانید جدیدترین اخبار ایردراپ این بازی را دنبال کنید.

نحوه دعوت از دوستان

برای دعوت از دوستان برای عضویت در بازی همستر کامبت، باید به قسمت Friends بروید و لینک خود را در کلیپ‌بورد کپی کنید یا از طریق ربات مستقیماً آن‌را برای دوستان تلگرامی خود فوروارد کنید. همستر کامبت به‌ازای هرکدام از دوستان جدیدی که به این بازی دعوت می‌کنید مقداری همستر کوین می‌دهد.

Profit Per Hour در همستر کجاست؟

اصطلاح Profit Per Hour به همان سود ساعتی در بازی همستر اشاره دارد. این قسمت، مهم‌ترین بخش همستر کامبت محسوب می‌شود؛ زیرا کانال تلگرام رسمی این بازی اعلام کرده که تخصیص توکن به کاربران بازی، براساس میزان Profit Per Hour و چند فاکتور دیگر انجام می‌گیرد. به‌همین‌ترتیب هرچه عدد Profit Per Hour بیشتر باشد، مسلماً میزان همستر کوینی که در هر ساعت جمع‌آوری می‌کنید هم بیشتر می‌شود و می‌توانید کارت‌های بیشتری را برای رسیدن به سود بیشتر جمع‌آوری کنید تا درنهایت پول بیشتری عایدتان شود.

Short Squeeze در همستر کجاست؟

کارت Short Squeeze یکی از بهترین کارت‌های بازی همستر در تلگرام به‌شمار می‌آید. برای فعال‌سازی این کارت باید حداقل ۳ نفر را به ربات دعوت کرده باشید. برای خرید Short Squeeze بازی همستر تلگرام، باید به بخش Specials و سپس قسمت New Cards مراجعه کرده و آن‌را خریداری کنید.

نقشه راه

بازی همستر تلگرام

بسیاری از کاربران می‌پرسند که نقشه راه ارز دیجیتال همستر چیست؟ در ادامه توضیح همه چیز در مورد همستر کمبت، باید بگوییم که سازندگان همستر اخیراً نقشه راه خود برای همستر کوین را به‌روز کرده‌اند.

براساس آن‌چه که همستر کامبت به‌صورت رسمی در وب‌سایت خود اعلام کرده، توکن‌های همستر کوین تا کم‌تر از ۲ ماه آینده قابلیت خرید و فروش خواهند داشت. با لیست شدن همستر کوین، کاربران رسماً می‌توانند مانند نات کوین تبادل این توکن را انجام دهند. پیش‌از آن نیز همستر بخش Pre-Market توکن خود را راه‌اندازی می‌کند تا درنهایت، کم‌کم لیست شدن همستر کوین در صرافی‌های معتبر را شاهد باشیم. ظاهراً بازی همستر تغییرات دیگری چون بازی‌های جدید نبرد گروهی، اسکین‌های تازه، رویدادهای جدید و موارد هیجان‌انگیز دیگری را هم در برنامه‌اش دارد.

زمان ایردراپ همستر کامبت

براساس اعلام رسمی سازندگان بازی همستر کامبت، ایردراپ این مجموعه تا چند هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و به‌صورت رسمی می‌توانید توکن‌های جمع‌آوری‌شده از همستر را به کیف پول رمزارز خود منتقل کنید. توجه داشته باشید که درحال‌حاضر کلاهبرداری‌هایی با موضوع «خرید همستر کوین» و «خرید سکه همستر» صورت گرفته است. افراد سودجو با وعده‌هایی چون خرید توکن همستر، وارد حساب کاربری تلگرام شما می‌شوند و اطلاعات شخصی شما را به‌سرقت می‌برند. ازاین‌رو اخبار بازی همستر پیرامون ایردراپ آن‌ را فقط از کانال‌های رسمی این مجموعه دنبال کنید.

خرید و فروش

خرید و فروش همستر کوین هنوز شروع نشده؛ اما طی یکی دو ماه آینده می‌توانید همستر کوین خود را به صرافی که انتخاب کرده‌اید، انتقال داده و آن‌ را بفروشید. احتمالاً بسیاری از صرافی‌های ایرانی نیز این توکن را به فهرست رمزارزهای موجود اضافه می‌کنند تا به‌صورت رسمی امکان خرید و فروش توکن همستر کامبت را داشته باشید.

به‌روزرسانی مطلب: ۱۹ خرداد

همان‌طور که بالاتر گفته شد، همستر کامبت به‌صورت رسمی اعلام کرده که کسب درآمد کاربران از این بازی براساس فاکتورهای مختلفی خواهد بود که مهم‌ترین آن‌ها، «سود ساعتی» یا همان «Profit Per Hour» است. هرچه رقم این فاکتور در بازی همستر بیشتر باشد، می‌توانید روی احتمال درآمد بیشتر از این ربات حساب بیشتری باز کنید. به‌همین‌ترتیب، ظاهراً به‌نظر می‌رسد که فعلاً موجودی همستر کوین برای کاربران نباید خیلی مهم باشد و بهتر است که حداقل سود ساعتی خود را به بیش‌از ۷۰۰ هزار سکه بر ساعت برسانید. برای بالاتر بردن رقم Profit Per Hour باید کارت‌های بیشتری را از بخش Mine این بازی خریداری کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب دانستید که همستر کوین چیست و بازی همستر تلگرام چگونه کار می‌کند. این روزها کسب درآمد از فضای اینترنت و داشتن درآمد جانبی به یکی از دغدغه‌های کاربران و مخصوص مردم ایران تبدیل شده است. هرچه که باشد، در این شرایط اقتصادی حتی چند میلیون تومان درآمد بیشتر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

نات‌کوین فرصت جذابی بود که بسیاری از افراد به‌دلیل بدبینی یا جدید بودن نات‌کوین، آن‌را از دست دادند. این‌بار اما بسیاری از کاربران به بازی همستر هجوم آورده‌اند تا بلکه جبران مافات کنند. فعلاً مشخص نیست که همستر آیا به‌اندازه نات‌کوین ارزشمند می‌شود یا خیر.

درنهایت باید گفت پروژه‌های شبیه‌ به نات‌کوین اخیراً بسیار زیاد شده‌اند و برای کسب درآمد از آن‌ها تضمینی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • min
    min | 2 هفته قبل

    نیما جان استاد ببخشید بنده تااین لحظه به بازی مردد هستم، تضمینی هست که فردا روز به پول تبدیل بشه؟ اون هم باارزش؟

    • نیما جلالی
      نیما جلالی | 2 هفته قبل

      سلام وقتت به‌خیر
      لزوماً تضمینی نیست که با همستر و ربات‌های مشابه اون به درآمدی برسی؛ چون هنوز به‌صورت رسمی لیست نشدن و از نحوه اختصاص توکن و ارزش توکن‌شون خبر مؤثقی در دست نیست. به‌هر‌حال اما من پیشنهاد می‌کنم ربات‌های معتبر و مطرح که تیک آبی تلگرام رو دارن، مثل بلوم، تپ سواپ و همستر رو امتحان کنید و هزینه و وقتی هم نذارید براشون. مسلماً امتحان‌شون ضرری نداره.

مطالب پیشنهادی