نوسان شدید در بازار ارز؛ تتر از مرز ۱۹۰ هزار تومان عقب نشست
تتر طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان قابل توجهی داشت.
در حالی که تتر روز گذشته تا محدوده ۱۹۰ هزار تومان پیش رفته بود، امروز با افتی محسوس به کانال ۱۸۰ هزار تومان بازگشته است.
بازار ارز و طلا در روزهای اخیر یکی از پرنوسانترین مقاطع خود را تجربه میکند. تتر که روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت در صرافیهای رمزارزی تا حوالی ۱۹۰ هزار تومان معامله میشد، عصر همان روز با افت شدید حتی تا محدوده ۱۷۵ هزار تومان عقب نشست و اکنون در بازه ۱۸۰ تا ۱۸۲ هزار تومان در نوسان است.
| صرافی رمزارزی | قیمت تتر |
| نوبیتکس | ۱۸۲ هزار و ۱۳۰ تومان |
| والکس | ۱۸۰ هزار و ۲۴۴ تومان |
| تترلند | ۱۸۲ هزار و ۵۰ تومان |
این کاهش قیمت در حالی رخ داده که نرخهای رسمی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران روندی رو به رشد دارد و نسبت به دیروز بیش از هزار تومان گران شده است.

قیمت فروش حواله دلار آمریکا به ۱۴۶ هزار و ۷۶۰ تومان رسیده و یورو نیز در محدوده ۱۷۱ هزار تومان معامله میشود. نرخ حواله درهم امارات نیز حدود ۳۹ هزار تومان ثبت شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قضیه دقیقا اینطوریه که یچیزی 20 تومن گرون میشه بعد 10 تومن میاد پایین میگیم ارزون شده
چی شده که اومده پایین قیمت دلار؟! نفت رو به حالت عادی میفروشیم؟ سرمایه گذاری ها شروع شده؟ تحریما برداشته شده؟ جنگ تموم شده؟ و…
جواب : هیچکدوم.
پس دلیل این بالا پایین کردت قیمتا چیه؟ دارن با قیمت دلاذ نوسان گیری میکنن از جیب مردم
وگرنه کیه که ندونه دلار ۱۹۰ تومانی هم خیلی زود خاطره میشه. بیچاره مردم🙂
دوباره تزریق خوشبنیی زدن
باز میره بالا دلار ۲۰۰ تومنی بزودی :)
دقیقا و کافیه یه نگاه به بازارهای خودرو پوشاک مواد غذایی و پلاستیکی و ... بندازی روندشون گویای همه چیز هست ولی اینا در عمل قیمت دلارو دستوری کنترل میکنن تا حدودی (کنترل که نیست غیر واقعیه که عادیه در یه اقتصاد غیر شفاف!) و این کنترل روبازارای دیگه به مراتب کمتره چون نمیتونن و دست خودشون نیست مثل خودرو همین هفته