قیمت دلار در بازار رسمی و غیررسمی [چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۵]
دلار و تتر همچنان ثابت ماندهاند.
قیمت فروش حواله دلار در مرکز مبادله ایران همچنان روی ۱۴۰ هزار تومان باقی مانده و تنها در حد چند ده تومان تغییر میکند. تتر نیز پس از نوسانهای مرتبط با مذاکرات، در حوالی ۱۵۴ هزار تومان ثابت مانده است.
امروز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۵، قیمت فروش حواله دلار آمریکا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۱۴۰ هزار و ۱۸۲ تومان و قیمت خرید حواله دلار ۱۳۸ هزار و ۹۲۰ تومان است.
قیمت فروش حواله یورو نیز ۱۶۵ هزار و ۲۸۷ تومان و قیمت خرید حواله آن ۱۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.
نرخ فروش حواله درهم امارات نیز ۳۸ هزار و ۱۷۰ تومان و قیمت خرید حواله آن ۳۷ هزار و ۸۲۷ تومان است.

قیمت تتر در صرافیهای رمزارزی داخلی را نیز میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
| صرافی رمزارزی | قیمت |
| والکس | ۱۵۳ هزار و ۸۵۹ تومان |
| نوبیتکس | ۱۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان |
| تترلند | ۱۵۵ هزار و ۵۰ تومان |
| آبانتتر | ۱۵۵ هزار و ۵۵۵ تومان |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوشحال میشم کارزار نت امضا کنید.
https://www.karzar.net/291129
تابستونِ 1404 تو شرکت یکی از بچه های فروش با مدیر فروشمون کَل کَل داشتن سر اینکه دلار 100 تومن رو رد میکنه یا نه! :)
یادمه اون اوایل که دلار شده بود ۱۰ هزارتومن به خودم میگفتم فرض کن دلار تا ۶۰ هزارتومنم بره و چقدر وحشتناک میشه همه چی :)
یه تحلیل گری میگفت همه میگفتن دلار میره رو ۲۰۰ و ۲۵۰ و اینارو رد میکنه ولی این خبرا نیس ریزش زیر ۱۰۰ داره ولی میخوایم چیکار.. انقد برنامه ریختن براموناا
در این وضعیت برای جلوگیری از ضرر خرید طلا منطقی تره یا یورو و دلار ؟
هیچکدوم.. شما موقع جنگ تلویزیون رو باز میکردی میزدی اخبار چی نشون میداد؟ دعوا سر چی بود؟ تنگه هرمز، قیمت نفت کشید بالا، کسی اصا حواسش ب دلار هس مثل قبلا؟ ای وای دلار رفت بالا اا این شد اون شد، الان بحث بحث انرژی هس، درسته کسی پولی تو جیب نداره اگه کسی سرمایشو بنظر من بخواد طلا و دلار کنه باخته چون ب شدت ریزش میکنه.. حالا شایدم من اشتباه میکنم نمیدونم من تحلیلگر نیستم، ولی اینو میدونم بیشتر مردم از بی پولی خواهند.....🥲🥲🥲🥲💔💔💔 جز میکشیم
حتما طلا. یه زمانی که طلا نسبتا ارزون بود، کارشناس ها میگفتن طلا بخرید که به زودی گرون میشه. دیدیم که بعد از چند سال ارزشش چهار برابر شد
یورو که بارها دچار افت ارزش شده و دلار چیزی نیست که بشه بهش اطمینان کرد. در دهه های گذشته ارزشش بارها کم شده و کافیه که تنش های سیاسی ای رخ بده که به ضرر آمریکا باشه، اونوقت به راحتی سقوط میکنه
البته این نظر منه و باید بر اساس عقل خودت تصمیم بگیری
الان خرید و فروشی انجام نمیشه, توی دی هم تتر از بالای 140تومن شد 120 ولی بعد از وصل شدن اینترنت رسید 165.
یک ماه بعد از باز شدن بورس و اینترنت قیمت واقعی دلار مشخص میشه.