طلا در انتظار سرنوشت آتشبس
بازار منتظر است ببیند آیا دیپلماسی پیروز میشود یا تنشها بار دیگر سرمایهگذاران را به سمت داراییهای امن سوق میدهد.
قیمت طلا در معاملات امروز با کاهش اندکی همراه شد و هر انس به ۴۷۷۹ دلار رسید، در حالی که معاملهگران نگاهشان را به تحولات دیپلماتیک خاورمیانه دوختهاند. نقره نیز در این فضای محتاطانه با قیمت ۷۸ دلار و ۹۲ سنت هر انس دادوستد میشود.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از وال استریت ژورنال؛ محور اصلی توجه بازار، پایان آتشبس در شب چهارشنبه است. گزارشها حاکی از آن است که ترامپ تمایلی به تمدید این مهلت ندارد. در همین حال، گفته میشود ایران و آمریکا به زودی پای میز مذاکره خواهند نشست.
تحلیلگران ارشد بازار طلا میگویند مسیر حرکت طلا همچنان به تحولات خاورمیانه و تأثیر آن بر بازار انرژی و انتظارات تورمی گره خورده است.
بازار منتظر است ببیند آیا دیپلماسی پیروز میشود یا تنشها بار دیگر سرمایهگذاران را به سمت داراییهای امن سوق میدهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام و درود اقای آستانه عزیز چرا دیگه توییت های نت بلاکس مبنی بر قطعی اینترنت در ایران رو نمیزارین ؟؟ من به عنوان مخاطب میخوام بدونم اینترنتمون چند ساعت قطع بوده.
الان چک کردم دو روزه نذاشتین.
دوستان گوگل برای من باز نمیشه برای شما باز میشه؟
غیر مرتبط ولی مجبور به بیان! ما کسب کار کوچکی در حوزه فروش کالای دیجیتال هستیم، همه مشکلات به کنار(تعدیل نیرو 4 نفر از 5 نفر، خرابی ساختمان، شیشه ها، شکاف و چپ شدن همه قفسه ها به کنار و نابودی به کنار...) تعدادی سفارش در سکو شگفت آور دیج ی کالا داشتیم ! که ناچارا نتونستیم در برهه جنگ ارسال کنیم اعلام هم کردیم که گفتن مشکل و جای نگرانی نیست درک میکنیم!!! حال دوستان عزیز ما رو مبلغ حدودی 20 میلیون تومان جریمه کردن و برداشت کردن، به زبون بی زبونی گفتن همینی که هست! این کار برای کسب رضایت شماست!!! متشکریم :)) همه پیام ها و... هم موجود، چون میدونن هر کاری بخوان میتونن کنن و عملا اپراتورش تماس گرفت و بیان کرد که برای ضرر ها و مشکلاتت به دولت مراجعه کن به ما ربطی نداره، زیباست!
کاش میشد به سایت یه بخش کامنت های من اضافه کنید که اونجا ریپلای ها و کمانت هامون رو ببینم آخرش هم من نفهمیدم که اینا رفتن مذاکره یا نرفتن انقدر اخبار ضد و نقیضی هست همه جا
الان بخریم یا بفروشیم؟ یه پلتفرمی هست کارمزد رو هم صفر کرده
ایران، خدا به دادت برسد
نه
خدا : دعا میکنم ایران موفق شه