ایرپاد اولترا با دوربین داخلی ظاهراً در مرحله تست نهایی قرار دارد
اپل طی ماههای آینده از ایرپاد اولترا با دوربین داخلی رونمایی میکند.
اپل قصد دارد در نسل جدید ایرپاد دست بهخلاقیت بزند و سراغ عرضه نسخهای با دوربین داخلی برای ارائه قابلیتهای جدید برود. پیشتر اخبار مختلفی در مورد جزئیات ایرپاد اولترا، مجهز به دوربین داخلی منتشر شده بود؛ اما اکنون بهنظر میرسد گجت پوشیدنی خلاقانه اپل در مرحله تست نهایی قرار دارد و زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.
ایرپاد اولترا بهزودی وارد فاز تولید اولیه خواهد شد
بهگزارش تحلیلگر مشهور بلومبرگ، «مارک گرمن»، ایرپاد جدید با دوربین داخلی در روندهای سازمانی اپل به مرحله DVT رسیده است. قرار داشتن یک محصول در این مرحله، بیانگر مراحل پایانی توسعه آن است؛ بنابراین اپل بهزودی نسل جدید ایرپاد را به مرحله PVT (تست اعتبارسنجی تولید) خواهد برد. در این مرحله، اقدامات اولیه برای تولید این هدفون تمام بیسیم، موسومبه ایرپاد اولترا انجام خواهد شد.
مارک گرمن میگوید اگرچه طراحی سختافزار مورد استفاده در این محصول تقریباً به فاز نهایی رسیده، ایرپاد اولترا ممکن است با تأخیر در تولید مواجه شود؛ خصوصاً اگر اپل از تجربه کاربری آن رضایت کافی نداشته باشد. پیشتر نیز انتظار داشتیم نسل جدید ایرپاد در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه شود، اما بهنظر میرسد تأخیرهای مرتبط با Siri این روند را بهتعویق انداخته است.
گمانهزنیها از عرضه ایرپاد اولترا با حضور پررنگ دستیار صوتی Siri حکایت دارند؛ چراکه ترکیب دوربینهای داخلی با این دستیار صوتی، به درک بهتر محیط اطراف کاربر و عملکرد بهتر هدفون کمک میکند. بهگفته گرمن، طراحی این هدفون بیسیم مشابه ایرپاد پرو ۳ خواهد بود؛ هرچند انتظار میرود ساقه گوشیهای هدفون بلندتر باشد تا از قطعات سختافزاری بیشتری نسبتبه مدلهای قبلی میزبانی کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینترنت؟
من ایرپاد نداشتم تا الان. از گوشتون نمیافته؟مدلهای دیگه اش هم گرونه؟نمیترسین بیافته از گوشتون گم بشه، اینهمه پولشو دادید؟
چون فکرمیکنم روی گوش شله!
نه دوست عزیز توی گوش کیپ میشه اصلا نمی افته
من مدلی که In-Ear بود رو خریدم تقریبا کیپ میشه تو گوش و نمیفته. اولش شاید حسش عجیب باشه بعدش عادت میکنی. البته یه چند باری موقع عوض کردن لباس افتاده. در کل روی گوش شل نیست. مدلی که من اواخر ۴۰۲ خریدم ۷۰۰ تومن بود، الان دیدم دی جی کالا زده سه تومن که تخفیف خورده شده ۲,۲۰۰,۰۰ 🥲. راضیم ازش، الان نمیدونم با همون کیفیت تولید میشه یا نه
سسی سسی سسی!