ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

رئیس جمهور: بسته مقاوم‌سازی اقتصادی ابلاغ شد؛ سررسید اقساط تسهیلات تمدید می‌شود

پزشکیان با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس این خبر را اعلام کرد. ایسنا تصویر پست رئیس جمهور را منتشر کرده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۴ | ۲۰:۵۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس جمهور در حالی که اینترنت قطع است، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد بسته مقاوم‌سازی اقتصادی ابلاغ شد. پزشکیان وعده داد تا زمان بازپرداخت اقساط وام تمدید شود.

خبرگزاری ایسنا تصویر پست رئیس جمهور در ایکس را منتشر کرده است. مسعود پزشکیان نوشته:

اولویت ما همیشه معیشت مردم بوده است. بسته مقاوم سازی اقتصادی ابلاغ شد تا تأمین غذا، دارو و کالاهای ضروری و تمدید سررسید تعهدات بانکی انجام شود.

به گفته وی قرار است از تولید کنندگان حمایت و واردات اقلام اساسی تسهیل شود.

پزشکیان همچنین از راهبری معاون اول خود و تلاش گروه‌های چهارگانه دولت تشکر کرده است.

مجتبی آستانه
مجتبی آستانه

دانشجوی برق بودم، تو دانشگاه برنامه‌نویسی درس می‌دادم، اما در نهایت خبرنگار شدم. چراییش هم به یک سوال تکراری هم‌دانشگاهیم بر می‌گرده: «چرا نمی‌نویسی؟». به بررسی صورت‌های مالی و تحلیل کسب‌وکارها علاقمندم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (66 مورد)
  • Salasr
    Salasr | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    این چجوری توییت زده در حالی که اینترنت قطعه

    • Amir401200
      Amir401200 | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

      سیمکارت سفید

    • Lonex2999
      Lonex2999 | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

      خیلی کار مضحک و مسخره ایه وقتی اینترنت مردم کشورت قطعه و بیای تو توییتر بنویسی اولویت ما معیشت مردم بوده در صورتی که این کار نه تنها طبقه بندی و اختلاف بین مردمه بلکه هیچ نشانه هایی از به فکر معیشت مردم بودن نداره بنظر هم نمی‌رسه قطع اینترنت بخاطر حملات سایبری باشه که اگه اینجوریه خوده جناب پزشکیان همین الان باید به فکر خطر باشه و از اینترنت استفاده نکنه نه خود ایشون بلکه تمام مسولیین

      • GorgeShab
        GorgeShab | ۲۳ اسفند ۱۴۰۴

        تو توییتر کدوم مردم این پیامارو میبینن مردم نه اینترنت دارن نه توییتر

    • XeaLoT
      XeaLoT | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      این نسل ضدیا چی میگن تو‌کامنتا

    • Mohammadi89
      Mohammadi89 | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      فقط مردم عادی قطع هست ، یک میلیون سیم سفید و تمام مسیولین هم اینترنت دارند

    • Mohammadi89
      Mohammadi89 | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      پیام ما مخالف هارو پخش نمیکنن. شما ببینید

      • 8pa
        8pa | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

        صدای مردم قطع کنی بعد بیای بزنی پای کار مردمین ؟ خودتون حالتون بهم نمیخوره از این حجم تناقض ؟

    • Mehdipzr
      Mehdipzr | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      خودشون اون سایت رو فیلتر میکنن ولی رسما وارد میشن و صفحه رسمی میزنن و در حالی که اینترنت قطعه برای مردمی که اینترنت ندارن و به سایت ایکس دسترسی ندارن توییت میزنن

    • Mrmohsenkarimi
      Mrmohsenkarimi | ۲۰ اسفند ۱۴۰۴

      سیم کارت خونی

  • foreverkow
    foreverkow | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    انگار اصلا مشکلی وجود نداره, انگار قطع کردن اینترنت مردم اصلا مسئله‌ی مهمی نیست. ما هم باید فقط بگیم چشم و ادامه‌ زندگیمون رو بدیم, اگه زندگی کردن اینه، ترجیح میدم اصلا زنده نباشم.

    • Robo
      Robo | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

      چقدر همه مثل همیم و مسئولین نمی‌شنوند
      بیانیه میدن و از اونطرف کلی مقاله که شرایط روانی حفظ کنید. به حرف که نیست باید لوازمش فراهم کنی.
      مثل اینکه مریض باشی ولی بگن دارو نیست. خودتون یه کاری کنید.
      چقدر ما توی کشور خودمون غریبیم!
      تنها کاری که شاید ازمون بربیاد همین صحبت کردن با هم و همدلیه هست.
      بغل به همه هموطنان شاید دور اما دوستان و عزیزان نزدیک 🫂

      • AA-Gm
        AA-Gm | ۲۰ اسفند ۱۴۰۴

        دارو هم نیست من مادرم دکتر رفته بودم دنبالش بیمارستان سامانه سوابق پذشکی بیمارا با نت داخلی بالا نمی امد نمی دونستن به مریضا دارو بدن یا نه ممکن حساسیت داشته باشن یا یک دارویی داخل سیستمشون باشه واکنش بده
        از اون طرف دارو خونه ها بالا امدن نسخشون 10 دقیقه برای هر نسخه طول میکشید دارو خونه تا دم درش پر شده بود از بس جواب دهی اهسته بود
        همه جا دنیا نت قطع بشه فاجعه درنظر گرفته میشه

  • aliahmadi741
    aliahmadi741 | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    تو رو خدا شما که رسانه هستید پیگیر وضعیت اینترنت باشید داریم دیوونه میشیم بخدا تنها دلخوشی مون همین بود تو رو خدا پیگیری کنید از مسئولین

  • Mostafanj
    Mostafanj | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    یکی از معیشت های مردم پوله و کار
    کار که فقط یدی نیست
    اینترنت رو یادتون نره ...

  • JafarAfsh
    JafarAfsh | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    اگر میخوان به این کارشون ادامه بدن باید خودشون هم قطع باشن وقتی میگن شرایط ویژهست حق دارن قطع کنن خود شون هم باید وصل نباشن

  • Amirmoq
    Amirmoq | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    اولویت ما همیشه معیشت مردم بوده است ولیییییی
    آنلاین شاپ ها ، تولیدکنندگان محتوا ، کسب و کار های مجازی و سلامت روان مردم به ی ورمون هم نیست
    اینترنت رو قطع کنید
    سیم کارت سفیدمون هم بدین تا برای کسایی که اینترنت ندارن توئیت بزنیم و بگیم
    « اولویت ما همیشه معیشت مردم بوده است »

  • M1110
    M1110 | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    مخاطبش کیه وقتی تو ایکس حرف میزنه درحالی که مردم به نت بین الملل دسترسی ندارن!
    دولت بی اختیار.
    دیجی جون تایید میکنی؟

    • Diglover
      Diglover | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      نمی‌بینی به انگلیسی توئیت زده؟ حتما خطاب به مردم دنیا ... وایسا ببینم

  • Peyghambar_Azimo_Shahrestan
    Peyghambar_Azimo_Shahrestan | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    هیییییییی روزگار!!!!!!!!! چه بلایی به سر ما آوردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!‌ اینا خودشون به اینترنت آزاد دسترسی دارند و هر چی دلشون خواست میگند، به ما مردم بیچاره که میرسه میگن: "نه!!!!!!!!!!!!!!! شما نباید دسترسی داشته باشید به اینترنت!!!!!!!!! بده!!!!!!!!!! شما دهنتون بو شیر میده!!! ما باید جای شما حرف بزنیم!!!!!!!!!!!!" دهنت س.......ر.....ویس روزگار!!!

  • JafarAfsh
    JafarAfsh | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    وقتی اینترنت بین‌الملل قطع هست کامل چرا باید در شبکه ایکس فعالیت کنن !!؟؟؟ بعد درباره معیشت صحبت می‌کنند. سوال مگر کشور در شرایط خواص نیست ؟ یا فقط برای مردم به شرایط خواصه ؟

  • Alimokao
    Alimokao | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    چطوری خودتون وصل هستید ولی ما نه!!! این چه اختلافاتی است!!! مگر ما حق استفاده از اینترنت رو نداریم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی