ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از حملات به زیرساخت‌های برق

حملات به ۲هزار نقطه صنعت برق صورت گرفته

ایمان بیک
نوشته شده توسط ایمان بیک تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۵ | ۱۵:۲۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو از خسارت ۳۵ هزار میلیارد تومانی ناشی از حملات به زیرساخت‌های برق خبر داد و از صرفه‌جویی مردم در این شرایط حساس قدردانی کرد.

به گزارش وزارت نیرو، «مصطفی رجبی ‌مشهدی» گفت: «حملات رژیم صهیونی‌-آمریکایی به ۲ هزار نقطه صنعت برق صورت گرفته که با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در این حوزه مرتفع شده است.»

او همچنین از همکاری و صرفه‌جویی مردم در مصرف برق در این شرایط حساس قدردانی کرد و اظهار داشت: این همکاری‌ها نقش مهمی در مدیریت بحران و کاهش فشار بر شبکه برق کشور داشته است.

ایمان بیک
ایمان بیک

متولد ۱۳۵۰، تحصیل‌کرده مهندسی نرم‌افزار و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی. از سال ۱۳۷۶ روزنامه‌نگارم و راه‌اندازی نخستین صفحه فناوری اطلاعات در روزنامه‌های ایران، سردبیری نخستین هفته‌نامه و نخستین روزنامه فناوری اطلاعات ایران جزو سوابق من است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Drfrank
    Drfrank | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    بفرما اینم خدمت اونایی که گفتن اینترنت ربطی به جنگ نداره.اینترنت سلاح دشمن هست و با وصل اینترنت داریم به دشمن و اقلیتی که منافع دارن کمک‌ می کنیم

    • Threek
      Threek | ۳۰ فروردین ۱۴۰۵

      ترول و آزادی بیان همیشه اوکیه، ولی جدا جاش نیست بس کن زیر چنتا پست یوزر نیمتو دیدم مشخصه تروله البته کسی حرصش نمیگیره، ولی خنده دارم نیست.

  • mattsony
    mattsony | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    طوری نیست ماین میکنن برق رعیت رو قطع میکنن پولش در میاد

  • KtooGaza
    KtooGaza | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    به محض روشن شدن ماینر ها روزی شیش ساعت برقامون قطع میشه

  • Teresa-Lisbon
    Teresa-Lisbon | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    خب خدا رو شکر بهونه آقایون برای قطعی برق تابستون جور شد! 🌝

  • Alireza02
    Alireza02 | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    واقعا ناراحت کننده است ایران عزیز، کاش میشد که اینجا نباشیم

  • kapak
    kapak | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    فکر کن چند تا کشور دست به دست هم دادن ناو و هواپیما اوردن دارن کشور رو موشک باران میکنن بعد ضرری که زیر ساخت رسیده کمتر از ضرری بوده که مسؤلین با قطع اینترنت به کشور رسوندن :)))))))

    • Mahdi_cox
      Mahdi_cox | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

      بهترین کامنت

  • Mortezatv
    Mortezatv | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    حتی تو برآورد خسارت هم پیمانکار رو فاکتور کشیده

  • SAEEDDD
    SAEEDDD | ۲۸ فروردین ۱۴۰۵

    پس امثال هم به بهونه جنگ بازم برقا قطع میشن.

مطالب پیشنهادی