ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

پایان آموزش مجازی آموزشگاه‌ها؛ کلاس‌ها در تابستان حضوری می‌شود

کلاس‌های تقویتی و کنکور، آموزش زبان‌های خارجی و سایر فعالیت‌های آموزشی و مهارتی به صورت حضوری انجام خواهد شد.

ایمان بیک
نوشته شده توسط ایمان بیک تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز برای فعالیت حضوری آموزشگاه‌های علمی، زبان و مراکز وابسته به سازمان مدارس غیردولتی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، «احمد محمودزاده»، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، با اشاره به نزدیکی پایان امتحانات خردادماه دانش‌آموزان از برنامه‌ریزی این سازمان برای بازگشایی حضوری آموزشگاه‌ها در ایام تابستان خبر داد.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی برای جبران وقفه تحصیلی، اظهار کرد: «با توجه به شرایطی که در سال اخیر به دلیل آموزش‌های غیرحضوری حاکم بود و دغدغه‌هایی که خانواده‌ها، مؤسسان و حتی کادر آموزشی برای دیدن دوباره دانش‌آموزان در محیط مدرسه داشتند، تصمیم گرفتیم از ظرفیت تابستان استفاده کنیم.»

محمودزاده افزود:

مصوبه‌ای ابلاغ شده است که بر اساس آن، برگزاری کلاس‌های تقویتی، کلاس‌های آمادگی کنکور، آموزش زبان‌های خارجی و سایر فعالیت‌های آموزشی و مهارتی (مانند کلاس‌های شنا) در آموزشگاه‌ها و مراکز وابسته به این سازمان، با رعایت پروتکل‌ها و شرایط لازم به صورت حضوری انجام خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: «این مجوز شامل تمامی آموزشگاه‌هایی است که دارای ساختمان مستقل هستند و همچنین مراکزی که از فضای مدارس (اعم از دولتی و غیردولتی) به عنوان فضای آموزشی استفاده می‌کنند. از هم‌اکنون به مؤسسان اعلام شده است تا برای برنامه‌ریزی‌های لازم جهت از سرگیری فعالیت‌های حضوری، به‌ویژه بلافاصله پس از پایان امتحانات خردادماه، اقدام کنند.»

ایمان بیک
ایمان بیک

متولد ۱۳۵۰، تحصیل‌کرده مهندسی نرم‌افزار و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی. از سال ۱۳۷۶ روزنامه‌نگارم و راه‌اندازی نخستین صفحه فناوری اطلاعات در روزنامه‌های ایران، سردبیری نخستین هفته‌نامه و نخستین روزنامه فناوری اطلاعات ایران جزو سوابق من است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی