ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۵ به تعویق افتاد

سازمان سنجش به زمان جدید ثبت‌نام اشاره‌ای نکرده و قرار است در آینده اطلاع‌رسانی شود.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ | ۱۵:۵۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت‌نام کنکور سال ۱۴۰۵ با تاخیر انجام خواهد شد.

قرار بود از ۱۸ اسفندماه ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۵ آغاز شود، اما با اعلام سازمان سنجش به تاخیر افتاد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است:

به اطلاع متقاضیان آزمون سراسری سال 1405 می‌رساند، با توجه به شرایط خاص کشور و به منظور همراهی با متقاضیان و خانواده‌های آنان، ثبت‌نام این آزمون در اسفند ماه 1404 انجام نخواهد شد.

این سازمان به زمان جدید ثبت‌نام اشاره‌ای نکرده و قرار است در آینده اطلاع‌رسانی شود.

مجتبی آستانه
مجتبی آستانه

دانشجوی برق بودم، تو دانشگاه برنامه‌نویسی درس می‌دادم، اما در نهایت خبرنگار شدم. چراییش هم به یک سوال تکراری هم‌دانشگاهیم بر می‌گرده: «چرا نمی‌نویسی؟». به بررسی صورت‌های مالی و تحلیل کسب‌وکارها علاقمندم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Mahsi
    Mahsi | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

    من مهدی ام
    یه پشت کنکوری ساده
    البته اگه بتونید شرایطم رو ساده در نظر بگیرید
    از وقتی برای کنکور شروع کردم به درس خوندن اتفاقات خیلی زیادی افتاد
    هلیکوپتر سقوط کرد دوازده روز جنگ شد اعتراضات شد و الان هم دوباره جنگه
    شاید بگید خب تو وظیفت درس خوندنه و این شرایط برای همه همینه
    ولی نه عزیزم، من هیچ وقت استارلینک نداشتم تا کلاس ها رو توی قطعی اینترنت ببینم من هیچ وقت پول اینکه تموم کتاب هارو چاپ جدید بخرم نداشتم
    الان هم اینترنت ندارم و زندگیم که توی تلگرامه در دسترسم نیست
    شرایط سخت شده ولی من سر سخت تر نیستم
    می‌خوام بشینم و منتظر بمونم موشک بعدی نزدیک و نزدیکتر بشه
    خواهش میکنم راجب ایرانم صحبت نکنید
    درست نیست پشت سر مرده صحبت کردن

    • Oilpump
      Oilpump | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      لابد انتظار نخبه هم دارن بااین فشار روانی

    • Iliya_the_fallen
      Iliya_the_fallen | ۱۹ اسفند ۱۴۰۴

      ایرانی بدبخته
      کنکوری ۶۰ برابرش بدبخته
      امیدوارم موفق باشی

    • amir2255
      amir2255 | ۲۱ اسفند ۱۴۰۴

      ببین اصل پیام درسته وضعیت بدیه ولی جوری که داری میگی حال به هم زنه با ناله و بیچارگی که چیزی درست نمیشه توقع داری بهت حق داده بشه و دلداری ببینی -اخرش زندگی خودته نتیجش روی خودت اثر میزاره وگرنه ادم هایی میشناسم که با همین شرایط دارن تلاششون رو میکنن سخته ولی به اطلاعات دسترسی هست و فقط باید یاد گرفت

  • notabadguy
    notabadguy | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    اجازه بدید دهه 80 رو جزغاله ترین نسل این قرن ایران نام گذاری کنم ...

  • Arf28
    Arf28 | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    سلام وقتتون بخیر
    من چند روز سیم ایرانسلم هیچ سایت ایرانی رو تقریبا بالا نمیاره مگر یع نماوا و روبیکا ، ایا برا همه اینطوریه یا فقط مشکل منه؟

  • Nobody-1024
    Nobody-1024 | ۱۷ اسفند ۱۴۰۴

    چه خبر مهمی معلوم نیست زیر این موشکا زنده میمونیم یا نه بعد راجب کنکور رفتن نظر دادن بندازیمش عقب
    از اونور اینترنت هم که قطع کردن لابد انتظار میره دانش اموز با کتاب های زپرتی اموزش و پرش درس بخونه

  • Mrunknown
    Mrunknown | ۱۷ اسفند ۱۴۰۴

    از اولین روز سال به جای اینکه برای کنکور بخونیم دنبال اینترنت و وی پی ان بودیم تا بتونیم برای کنکور بخونیم
    فایل هامون مونده رو تلگرام
    ویدیو های آموزشی که میخوایم نگاه کنیم چون اینترنت نیست نمیتونیم ببینیم
    موسسات کنکور به خاطر شرایط جنگی و... هربار مجبور به تاخیر توی کلاساشون شدن
    نمیدونم دیگه باید با چه وضعیتی کنکور بدیم با چه روحیه ای کتاب باز کنیم

  • OXONI
    OXONI | ۱۷ اسفند ۱۴۰۴

    😑

  • amirooooo
    amirooooo | ۱۷ اسفند ۱۴۰۴

    کم و بیش ولی خب انگیزه و انرژی که قبل این ماجرا داشتمو ندارم واقعا بلا تکلیف موندیم که آیا کنکور و امتحان نهایی سر اایم خودشه یا نه اگه گرفته بشه که ناعادلانه ترین کنکور یک دهه اخیر میتونه باشه هیچکس گردن نمیگیره

  • Terabyte
    Terabyte | ۱۸ اسفند ۱۴۰۴

    نه راستش. اطرافیان بهم میگن باید بخونم. ولی واقعا روحیه لازم برای خوندن ندارم. شاید روزی یک ساعت یا نیم ساعت به زور بخونم.

مطالب پیشنهادی