ثبتنام کنکور ۱۴۰۵ به تعویق افتاد
سازمان سنجش به زمان جدید ثبتنام اشارهای نکرده و قرار است در آینده اطلاعرسانی شود.
سازمان سنجش با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد ثبتنام کنکور سال ۱۴۰۵ با تاخیر انجام خواهد شد.
قرار بود از ۱۸ اسفندماه ثبتنام آزمون سراسری سال ۱۴۰۵ آغاز شود، اما با اعلام سازمان سنجش به تاخیر افتاد.
در اطلاعیه این سازمان آمده است:
به اطلاع متقاضیان آزمون سراسری سال 1405 میرساند، با توجه به شرایط خاص کشور و به منظور همراهی با متقاضیان و خانوادههای آنان، ثبتنام این آزمون در اسفند ماه 1404 انجام نخواهد شد.
این سازمان به زمان جدید ثبتنام اشارهای نکرده و قرار است در آینده اطلاعرسانی شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من مهدی ام
یه پشت کنکوری ساده
البته اگه بتونید شرایطم رو ساده در نظر بگیرید
از وقتی برای کنکور شروع کردم به درس خوندن اتفاقات خیلی زیادی افتاد
هلیکوپتر سقوط کرد دوازده روز جنگ شد اعتراضات شد و الان هم دوباره جنگه
شاید بگید خب تو وظیفت درس خوندنه و این شرایط برای همه همینه
ولی نه عزیزم، من هیچ وقت استارلینک نداشتم تا کلاس ها رو توی قطعی اینترنت ببینم من هیچ وقت پول اینکه تموم کتاب هارو چاپ جدید بخرم نداشتم
الان هم اینترنت ندارم و زندگیم که توی تلگرامه در دسترسم نیست
شرایط سخت شده ولی من سر سخت تر نیستم
میخوام بشینم و منتظر بمونم موشک بعدی نزدیک و نزدیکتر بشه
خواهش میکنم راجب ایرانم صحبت نکنید
درست نیست پشت سر مرده صحبت کردن
لابد انتظار نخبه هم دارن بااین فشار روانی
ایرانی بدبخته
کنکوری ۶۰ برابرش بدبخته
امیدوارم موفق باشی
ببین اصل پیام درسته وضعیت بدیه ولی جوری که داری میگی حال به هم زنه با ناله و بیچارگی که چیزی درست نمیشه توقع داری بهت حق داده بشه و دلداری ببینی -اخرش زندگی خودته نتیجش روی خودت اثر میزاره وگرنه ادم هایی میشناسم که با همین شرایط دارن تلاششون رو میکنن سخته ولی به اطلاعات دسترسی هست و فقط باید یاد گرفت
اجازه بدید دهه 80 رو جزغاله ترین نسل این قرن ایران نام گذاری کنم ...
سلام وقتتون بخیر
من چند روز سیم ایرانسلم هیچ سایت ایرانی رو تقریبا بالا نمیاره مگر یع نماوا و روبیکا ، ایا برا همه اینطوریه یا فقط مشکل منه؟
چه خبر مهمی معلوم نیست زیر این موشکا زنده میمونیم یا نه بعد راجب کنکور رفتن نظر دادن بندازیمش عقب
از اونور اینترنت هم که قطع کردن لابد انتظار میره دانش اموز با کتاب های زپرتی اموزش و پرش درس بخونه
از اولین روز سال به جای اینکه برای کنکور بخونیم دنبال اینترنت و وی پی ان بودیم تا بتونیم برای کنکور بخونیم
فایل هامون مونده رو تلگرام
ویدیو های آموزشی که میخوایم نگاه کنیم چون اینترنت نیست نمیتونیم ببینیم
موسسات کنکور به خاطر شرایط جنگی و... هربار مجبور به تاخیر توی کلاساشون شدن
نمیدونم دیگه باید با چه وضعیتی کنکور بدیم با چه روحیه ای کتاب باز کنیم
😑
کم و بیش ولی خب انگیزه و انرژی که قبل این ماجرا داشتمو ندارم واقعا بلا تکلیف موندیم که آیا کنکور و امتحان نهایی سر اایم خودشه یا نه اگه گرفته بشه که ناعادلانه ترین کنکور یک دهه اخیر میتونه باشه هیچکس گردن نمیگیره
نه راستش. اطرافیان بهم میگن باید بخونم. ولی واقعا روحیه لازم برای خوندن ندارم. شاید روزی یک ساعت یا نیم ساعت به زور بخونم.