سخنگوی دولت: امیدواریم ظرف روزهای آتی حق دسترسی به اینترنت را بازگردانیم
همه منتظرند به زودی اینترنت وصل شود؛ چراکه به قول وزیر ارتباطات، فردا بهتر از پس فردا است.
فاطمه مهاجرانی در نشست خبری امروز خود به تصمیم ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی برای بازگشایی اینترنت اشاره کرد و گفت این مصوبه دیروز توسط رئیس جمهور به وزارت ارتباطات ابلاغ شد. او ابراز امیدواری کرد ظرف روزهای آتی بتوانند به سرعت حق دسترسی به اینترنت را به مردم بازگردانند.
مهاجرانی در نشست خبری خود به محدودیتهای اینترنتی ماههای اخیر اشاره کرد و گفت ستادی ویژه به ریاست محمدرضا عارف تشکیل شد تا موضوع ساماندهی فضای مجازی و وضعیت دسترسی به اینترنت را بررسی کند.
او توضیح داد این ستاد در جلسات مکرری که داشت، روز گذشته به این جمعبندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و ابلاغ رئیسجمهور نیز به وزارت ارتباطات صورت گرفته است: «امیدوار هستیم ظرف روزهای آتی بتوانیم این حقوق حقه مردم را به آنها برگردانیم.»
این اظهارات در حالی مطرح میشود که شب گذشته خبرگزاری ایرنا اعلام کرد براساس پیگیریهای انجام شده هنوز مصوبه مذکور به صورت رسمی از سوی رئیس جمهور ابلاغ نشده است.
بحث بازگشایی اینترنت در حالی مطرح میشود که طی حدود 90 روز گذشته، محدودیتهای گسترده اینترنتی و اختلال در دسترسی به اینترنت، واکنشهای فراوانی در میان کاربران، کسبوکارهای آنلاین و فعالان اقتصاد دیجیتال به همراه داشته است. همه منتظرند به زودی اینترنت وصل شود؛ چراکه به قول وزیر ارتباطات، فردا بهتر از پس فردا است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جالبه رئیس جمهور ابلاغ میکنه بعد سخنگوی همون رئیس جمهور میگه «امیدواریم!!!» توی روزهای آتی اینترنت وصل بشه. 🤡🤡🤡🤡
اینترنت رو بیخیال
بوشم کن
"دولت نیست که، سیرکه و دلقکشام به ما نمیگن چیکار قراره بکنن"
موقع قطعش بدون ابراز امیدواری انجام میشه برا وصلش امیدوارن
این واقعا کارهیی نیست یا واقعا صحبت کردن بلد نیست
کشور در جنگ 🤡 با لحن کوروش
باز این حرف زد
منظور از روز های اتی روز اخر مهلت ترامپه؟ نکنه دوباره بعدش کشوووور در ژاااننننگههه؟
لعنت به هر کسی که اعتراضی بشه بیاد بگه بحث بحث خاکه واقعا براش متاسفم لعنت بر شما
وضع طوری خرابه که حتی فاز وتمپرستی هم نمیشه گرفت.
خب خوب شد که گفتی منتظر نباشیم
امیدوارید؟؟؟؟؟؟
خسته نباشید!!!!!!!!!
:|
الان یهو خبر میاد: "فوری! اینترنت وصل نمیشود! بنا به اخبار به دست آمده، جلیلی با آکوامن قرارداد بسته تا با کمک کوسهها سیم های اینترنت را قطع کنند. برای تعمیر سیمها به امضای وزیر ارتباطات نیاز است، درحالی که او به دلایل نامعلوم در بکرومز به سر میبرد و راه خروج ندارد"
دسخوش قشنگ بود😂
عکس پروفایلت چه شخصیتیه؟
Wriothesley از Genshin
کوسه های خلیج فارس سایز بزرگی ندارن فایده نداره
همینم شد :)))))
کشور در ژنگه….
😂😂😂😂😂
خانم سخن گو منم امید وارم تا آخر دوره ریاست جمهوری صدایی از شما نشنوم
حتی بعدشم میتونه سکوت کنه
من امیدوارم بعدشم نشنوم
امیدواریم !
یگانه اختر تابناک کهکشان راه شیری