ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

دادگستری تهران: از روشن کردن آتش و ترقه‌بازی در چهارشنبه سوری خودداری کنید

البته در برخی مناطق استان تهران، برگزاری چهارشنبه سوری ممنوع شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۴ | ۱۱:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دادگستری استان تهران با ارسال پیامکی از شهروندان خواست تا چهارشنبه سوری امسال از ترقه‌بازی و روشن کردن آتش خودداری کنند.

در متن پیامکی که از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارسال شده، آمده است:

همشهری گرامی، به‌منظور حفظ آرامش و ایمنی عمومی از روشن کردن آتش و ترقه‌بازی خودداری فرمایید. نیروهای امدادی را برای حوادث ضروری حفظ کنیم.

البته در برخی از مناطق استان تهران، محدودیت‌های جدی‌تری برای چهارشنبه سوری در نظر گرفته شده است. مثلا حسن بختیاری، رئیس دادگستری رودهن با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت کامل هرگونه خرید و فروش، حمل و استفاده از مواد محترقه در این منطقه خبر داد و اعلام کرد با توجه به شرایط حساس کنونی کشور، برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در رودهن تعطیل و ممنوع است.

مجتبی آستانه
مجتبی آستانه

دانشجوی برق بودم، تو دانشگاه برنامه‌نویسی درس می‌دادم، اما در نهایت خبرنگار شدم. چراییش هم به یک سوال تکراری هم‌دانشگاهیم بر می‌گرده: «چرا نمی‌نویسی؟». به بررسی صورت‌های مالی و تحلیل کسب‌وکارها علاقمندم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    نه بسته اینترنتی بگیرید و پلتفرم های داخلی استفاده نکنید

  • Natehiggerson
    Natehiggerson | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    چهارشنبه سوری اصا ترقه و فشفشه زدن نیست من نمیدونم چطوری یه عده کم سن و سال همچین کارای میکنن
    درستش هم همینه چه توی جنگ که مردم به صدای بلند حساسن چه حالت عادیش
    شادی میخواین کنین مث آدم رسم زرتشت رو به جا بیارید

  • Bardiaaam
    Bardiaaam | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    چه جالب واقعا !
    خودشون سیم کارت سفید دارن ، بچه هاشون خارج کشور نشستن ، هزار و یک دلخوشی رو از مردم گرفتن ، به مشاغل اسیب زدن و ذره ای بهشون کمک نکردن و .... بعد تازه امر کردن که مردم جشن هم نگیرن ؟! اینا جدی جدی باورشون شده مردم رعیت هستن و اونا ارباب ! با وجود تمام روزای سختی که امسال داشتیم و داریم همین یه شب که جشن کهن و باستانی کشورمون هست رو جشن میگیریم و امیدوار به فردای بهتر برای یک شب میخندیم ، همونطور که تو بیشتر از ۲۵۰۰ سال تاریخ ما روزای خیلی سیاهی اومد و رفت ولی فرهنگ ایران پابرجا موند و مغلوب هیچ نیرویی نشد

    • 70Hami
      70Hami | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

      احسنت بر شما
      چهارشنبه‌سوریتون هم پیشاپیش همایون باد

  • Amirmoq
    Amirmoq | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    رئیس دادگستری رودهن با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت کامل هرگونه خرید و فروش، حمل و استفاده از مواد محترقه در این منطقه خبر داد

    نماینده مجلس: تلگرام و واتس‌اپ تبدیل به اتاق فرماندهی برای دشمن شده است

    سخنگوی دولت: تلاش شده برای افرادی که صدای خرابی‌های جنگ را بیشتر می‌رسانند، اینترنت فراهم شود

    مسئولین ی کاری با اعصاب و روان من کردن که بمب ، جت ، B2 ، حمله مشترک و جنگ با اعصابم نکرد

  • amir_o7
    amir_o7 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    باشکوه تر از همیشه برگزار می‌کنیم
    زنده باد ایران و آداب و رسوم ایرانی

  • Atila2018
    Atila2018 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    چشم عباس آقا فردا پس فردا دیگه میگن لطفا اصلا نفس نکشین تا بمیرین ( دوستان هر کاری دلتون خواست بکنید تا این حد از خواری نرسیدیم که هر چی میگن بگیم چشم )

  • Muhamed
    Muhamed | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    از وقتی یادم میاد میگفتن کشور در شرایط حساس کنونی است. نمی‌دونم کی قراره این شرایط حساس تموم بشه!

  • Amirmoq
    Amirmoq | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    دکتر استرنج ایز دت یو ؟

  • وحید
    وحید | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    ماکه امسال رو هم مثل هرسال با دلی اندوهگین جشن خواهیم گرفت

  • M1110
    M1110 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    چشم عباس اقا

  • Natehiggerson
    Natehiggerson | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    هیچ وقت تو این مملکت هیچی با نخریدن درست نمیشه
    اگرم میشد کسی به حرف شما گوش نمیداد همه میخرنن

  • mamadgholi2
    mamadgholi2 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    من از زمان شروع جنگ کلا دو گیگ خریدم

  • Feri67
    Feri67 | ۲۵ اسفند ۱۴۰۴

    مصرف ۸۰ درصد مردم از بسته های اینترنتی برای نت بین الملل بود با این وضعیت اپراتورا خودشون نمیتونن ادامه بدن

  • Salasr
    Salasr | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    همین طرز فکر امثال تو ما رو به اینجا رسونده

  • 70Hami
    70Hami | ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

    امثال شماها نباشید و اتحاد مردم رو به هم نزنید، میشه خوب هم میشه. در ضمن اگه قرار نیست چیزی برای ما درست شه، حداقلش اینه که برای اونا هم درست نباشه. شما نخر ببین چجوری به دست و پا می‌افتن. همین الان رایتل داره بسته‌های نت با قیمتای عجیب پیشنهاد میده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی