ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

گلکسی S27 اولترا احتمالاً با چینش دوربین جدید و باتری بزرگ‌تر از راه می‌رسد

سامسونگ در سری گلکسی اس 27 ممکن است مدل جدید پرو را نیز معرفی کند.

آزاد کبیری
نوشته شده توسط آزاد کبیری تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می‌رسد نسل بعدی سری گلکسی S سامسونگ تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. منبع آگاه کره‌ای جزئیات تازه‌ای درباره سری S27 فاش کرده است؛ به گفته این منبع سامسونگ ممکن است نسخه جدیدی با پسوند «پرو» به این سری اضافه کند. همچنین مدل پرچمدار اولترا نیز احتمالاً دو تغییر بزرگ خواهد داشت: چینش دوربین جدید و باتری بزرگ‌تر.

به گفته این منبع، سامسونگ ممکن است سال آینده میلادی مدل گلکسی S27 پرو را نیز معرفی کند. این مدل برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی پرچمدار کوچک‌تر ولی قدرتمند هستند. انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگری با اندازه حدود 6.4 اینچ باشد که آن را جمع‌وجورتر از مدل اولترا می‌کند. درکل این گوشی جایگاهی بین مدل پلاس و اولترا خواهد داشت.

مشخصات و تغییرات احتمالی گلکسی S۲۷ اولترا

انتظار می‌رود گلکسی S27 اولترا نیز تغییرات اساسی داشته باشد. طبق گفته منبع آگاه، سامسونگ ممکن است علاوه‌بر ارتقای سنسورهای دوربین، چیدمان آنها را در پنل پشتی بازطراحی کند. سامسونگ ممکن است لنز تله‌فوتوی ۳ برابری را از S27 اولترا حذف کند و شاهد یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت باشیم؛ عکس پایین یک رندر ساخته‌شده با هوش مصنوعی است و احتمال دارد چینش دوربین‌ها بدین صورت افقی باشد:

همچنین گلکسی اس 27 اولترا احتمالاً باتری بزرگ‌تری خواهد داشت، درحالی‌که وزن کلی کمتر خواهد بود. ضخامت دستگاه نیز تا حد زیادی مشابه مدل‌های فعلی اولترا باقی می‌ماند. همچنین سامسونگ برای کاهش هزینه‌های تولید، احتمالاً فقط به ارتقاهای نرم‌افزاری نمایشگر اکتفا کند و خبری از پنل جدید نخواهد بود.

آزاد کبیری
آزاد کبیری

دانش‌آموخته‌ زبان‌شناسی‌ هستم و همان‌قدر که به «کلمه» علاقه‌مندم، از سرک‌کشیدن به گوشه‌وکنارِ جهان تکنولوژی و علم هم حظ می‌کنم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Rammy
    Rammy | 3 هفته قبل

    حالم از هرچی که اسم پرو داره بهم می‌خوره! این پرو چه کوفتیه که هر برندی یک مدل پرو از محصولش را میزنه. خب اگر کسی مدل معمولی نخواد میره مدل الترا می‌خره. مدل پرو دیگه چه مسخره بازیه!

  • AmirLion
    AmirLion | 3 هفته قبل

    یعنی حاضرم شرط ببندم با اینکه داریا باند ایرانی نیس و چینیه بازم این برند بابتِ طراحیِ مشابه شکایت میکنه... 😂

  • Javani
    Javani | 3 هفته قبل

    از شیانومی داره کپی می‌کنه شیانومی 15 اولترا 4 تا دوربین داشت شیانومی 17 اولترا 3 تا دوربین داره سامسونگ S27 اولتراش 3 تا دوربینه میخواد کنه به نظر خودم S27 اولترا دوربین خوبی نداره دوربین اصلی کوچکه زیر 1 اینچ دوربین تله فوتو پریسکوپی خیلی کوچکه نسبت به شیانومی 17 اولترا پرچمداره سامسونگ از نظر دوربین پشت از شیانومی خیلی عقبه احتمالاً شیانومی 18 اولترا و شیائومی 18 پرو مکس و شیانومی 18 پرو میخواد دو تا دوربین 200 مگاپیکسل بزاره دوربین اصلی و دوربین تله فوتو پریسکوپی اون هم با همکاری شرکت لایکا شیانومی حرف اولو میزنه

  • Ikl
    Ikl | 3 هفته قبل

    داریا باند🤣🤣🤣

  • pinkpanthereabi
    pinkpanthereabi | 3 هفته قبل

    اس 10 پلاس هم دوربینش همین طوری بود فقط پایین تر بود و بیرون زده هم نبود

  • Arshia756k
    Arshia756k | 3 هفته قبل

    جالب نیست از نظر من
    قبلی واقعا قشنگ و شیک‌تر بود

  • 12346amir
    12346amir | 3 هفته قبل

    شاید خیلی ها به این طراحی هیت بدن ولی من خوشم اومد ازش ولی جای فلش اگر اصلاح بشه واقعا طراحی قشنگ تر میشه در کل هم رنگش و هم خودش خوشگل تر شد البته این نظر سلیقه‌ای شاید خیلی ها ناپسندن ولی من دوست دارم

  • heey
    heey | 3 هفته قبل

    قرمزش برای منی که نمیتونم بخرم زیادی خوشگله

  • mycG
    mycG | 3 هفته قبل

    دوستان الان قیمت s26 ultra چنده؟ می‌خوام از s23 سوئیچ کنم رو 26 بنظرتون ارزش داره یا اینکه صبر کنم شاید قیمتش حباب بود؟

    • Arshia756k
      Arshia756k | 3 هفته قبل

      اصلا
      قیمتا خیلی عجیبن
      هرچند شاید گرونتر هم بشن

    • pinkpanthereabi
      pinkpanthereabi | 3 هفته قبل

      500 میلیونه بله حباب که زیاده ولی تا کی دست ترامپه

    • Kari19
      Kari19 | 3 هفته قبل

      قطعا صبر کن
      الان بخری با یه تیکه اجر فرقی نداره

    • Hoomanjm7
      Hoomanjm7 | 3 هفته قبل

      قیمتش که حبابه
      ولی قطعا می ارزه بخریش

  • Red_boy
    Red_boy | 3 هفته قبل

    براتون اشنا نیست؟😂😂😂

  • Arshia756k
    Arshia756k | 3 هفته قبل

    واکنش گوگل پیکسل :

  • Arshia756k
    Arshia756k | 3 هفته قبل

    شوخیه دیگه ؟

مطالب پیشنهادی