ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای سفر
رپورتاژ آگهی

برترین و محبوب ترین مقاصد توریستی در آسیا

کشور فوق العاده زیبا و پهناور هند هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری پهناور و بسیار پرجمعیت در جنوب آسیا و پایتخت آن دهلی نو است. بیشتر سرزمین هند پست و هموار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کشور فوق العاده زیبا و پهناور هند

هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری پهناور و بسیار پرجمعیت در جنوب آسیا و پایتخت آن دهلی نو است. بیشتر سرزمین هند پست و هموار است و رشته کوه هیمالیا که در شمال هند قرار گرفته است، باعث می شود رطوبت و ابرهای باران زا به شمال آسیا نفوذ نکنند و در نتیجه هند کشوری با رطوبت فراوان و باران های بسیار زیاد با خاک حاصلخیز است. هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی و کهن است که حدودا ًبه 3000 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

هند با وجود جمعیت بسیار زیادی که دارد، کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های فراوان و طبیعتی فوق العاده است. سواحل هند یکی از بهترین و معروف ترین سواحل در دنیا برای علاقمندان به ورزش های آبی و همچنین علاقمندان به استراحت و آفتاب است. فرهنگ مردم هند به قدری جالب و متنوع است که بسیاری برای آشنایی و دیدن فرهنگ هندی ها به این سرزمین پهناور سفر می کنند. هند سالانه میزبان میلیون ها گردشگر و توریست است که هر کدام از آنها برای یکی از جاذبه های متنوع و بسیار زیاد هند به این منطقه سفر می کنند. چنانچه این کشور زیبا را مقصد سفرتان در عید نوروز 98 قرار دهید، به طور حتم سفری پرهیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

راهنمای سفر

سال نو میلادی یا همان کریسمس و نوروز تعطیلاتی هستند که مردم در سرتاسر دنیا به جشن و پایکوبی همراه با آداب و رسوم خاص خود می پردازند و چند روزی را از کار و فعالیت دست می کشند و استراحت می کنند. عده زیادی از مردم در این تعطیلات علاقه دارند که از شهر و کشور خود دور شوند و جایی دیگر تعطیلات خود را سپری کنند و جشن بگیرند، از این رو در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در کریسمس و عید نوروز برگزار می شود.

اگرچه شهرهای کشور هند به هم نزدیک نیستند ولیکن همه شهرهای این کشور فوق العاده، زیبایی و جذابیت های منحصر به فرد خود را داشته و مقصد بسیار مناسبی برای سفر ایرانی هاست. مهرپرواز با ارائه تور هند ویژه سال نو میلادی 2019 و همچنین تور هند نوروز 98 با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات تمام تلاش خود را می کند تا بتواند تعطیلاتی بسیار عالی و خوش را برای شما رقم بزند. تعطیلات و جشن های خود را در تور ارزان نوروز هند به آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید تا تعطیلاتی خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.

هند دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی است که مسافران باید بدانند. شبه قاره هند دارای سه فصل اصلی است: تابستان، فصل باران های موسمی و زمستان. علاقمندان می توانند برنامه سفر خود را به هند برابر با زمان فستیوال پوشکار داشته باشند. همچنین مراسم جشن کریسمس و سال نو در قسمت های روستایی همانند گوا نیز لذت بسیار زیاد و مخصوص به خود را دارد. همچنین یکی دیگر از بهترین زمان سفر به هند می تواند هنگام جشنواره های سانکرانتی و لوری در اواسط ژانویه باشد و جشنواره هولی که در ماه مارس برگزار می شود. پیشنهاد می کنیم در زمان های پرگردشگر (High Season) هتل مورد نظرشان را زودتر رزرو نمایند چرا که در این ایام اقامتگاه ها خیلی زود پر می شوند.

شرایط آب و هوای هند بسیار تحت تاثیر هیمالیا و صحرای تار است، به صورتی که هردوی آنها بادهای موسمی جنوب غرب و شمال شرق را موجب می شوند. بادهای جنوب غربی در بیشتر بخش های کشور از ماه های ژوئن تا سپتامبر و بادهای شمال شرقی از طرف دیگر بارندگی هایی را به شکل طوفان از ماه های اکتبر تا فوریه ایجاد می کنند. هند حداقل سه فصل در سال را به خود می بیند، تابستان، فصل بارندگی و زمستان.

آب و هوای هند دارای تنوع بسیار قابل توجهی است و از کوهستان های همیشه پوشیده از برف هیمالیا تا منطقه گرمسیری در میانه و جنوب و کویر خشک غرب این کشور را در بر می گیرد.

کشور آرام با طبیعت بی نظیر تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است.

کلمه تایلند برگرفته از دو کلمه تای و لند که به معنی سرزمین حوری یا همان تایی است. این کشور زیبا به مناطق طبیعی معروف است و همین مناطق طبیعی هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

تایلند کشور بسیار زیبایی در جنوب شرق آسیا است و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد. تایلند به داشتن طبیعت فوق العاده و شگفت انگیز مشهور است و سواحل بسیار زیبای آن با شنهای طلایی اش، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به تایلند می کشاند. تایلند پر از جاذبه های گردشگری است. چنانچه این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفرتان در نوروز 98 انتخاب کنید، قطعاً سفری پر هیجان و سرشار از لذت و نیز خاطرات فراموش نشدنی و لذتی بی پایان را تجربه خواهید کرد. نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت "تای" و "لند" می باشد که معنی آن سرزمین حوری است.

سال نو میلادی یا همان کریسمس و نوروز تعطیلاتی هستند که مردم در سرتاسر دنیا به جشن و پایکوبی همراه با آداب و رسوم خاص خود می پردازند و چند روزی را از کار و فعالیت دست می کشند و استراحت می کنند. عده زیادی از مردم در این تعطیلات علاقه دارند که از شهر و کشور خود دور شوند و جایی دیگر تعطیلات خود را سپری کنند و جشن بگیرند، از این رو در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در کریسمس و نوروز برگزار می شود.

اگر چه شهرهای کشور تایلند به یکدیگر مسافت نزدیکی ندارند ولی همه شهرهای این کشور زیبایی و جذابیتهای منحصر به خود داشته و مقصد مناسبی برای سفر برای ایرانی هاست. مهرپرواز با ارائه تور تایلند ویژه سال نو میلادی 2019 و همچنین تور تایلند نوروز 98 با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات تمام تلاش خود را می کند تا بتواند تعطیلاتی بسیار عالی و خوش را برای شما رقم بزند. تعطیلات و جشن های خود را در تور لحظه آخری و ارزان تایلند ویژه سال نو میلادی و تور ارزان تایلند نوروز به آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید تا تعطیلاتی خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.

راهنمای سفر

با وجود اینکه آب و هوای تایلند بسیار متغیر است و گاهی باران های سیل آسایی می بارد، اما در کل می توان گفت که هر زمانی برای رفتن به این کشور زیبا و بسیار دیدنی مناسب است و زمان نا مناسب و بدی برای رفتن به این کشور وجود ندارد. ولیکن اگر می خواهید بهترین زمان برای سفر خود به تایلند را بدانید، باید بگوییم که در نیمه دی ماه الی نیمه بهمن ماه که همان ماه ژانویه است، هوای تمامی نقاط کشور خوب و متعادل است. در این زمان از سال، احتمال بارش باران های موسمی بسیار کم است. شمال کشور تایلند در این فصل آب و هوای خنک تری دارد و سواحل جنوبی کشور از گرمای آفتاب نهایت استفاده و لذت را می برند.

آب و هوای تایلند به دلیل نزدیکی به استوا گرم و استوایی است. قابل توجه مسافرین محترمی که قصد سفر به تایلند را دارند آب و هوای تایلند در ماههای آبان تا بهمن گرم و خشک است و قابل توجه مسافرین تور تایلند پاییز 97 در ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب است و در ماه های خرداد تا مهر هوا گرم و مرطوب و برای مسافرینی که از تور لحظه آخری تایلند استفاده می نمایند مناسب است. اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که خواهان تور ارزان تایلند یا تور تایلند با قیمت مناسب هستید می توانید از آفر های تور تایلند استفاده نمایید.

شهر مدرن با امکانات رفاهی فوق العاده دبی

شهر دبی یکی از شهر های امیرنشین‌ امارات متحده عربی است. که در حاشیه جنوبی خلیج فارس واقع شده است. این شهر که به مدد فروش و درآمد بالای نفتی به یکی از قطب های اقتصادی، تفریحی و گردشگری جهان مبدل شده است توانسته گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کند. گردشگران دبی با رزرو تور دبی یا بهتر بگویم تور های دبی که در سرتاسر جهان برگزار می شود به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول کسانی که برای تفریح به این شهر سفر می کنند و گروه دوم کسانی که برای تجارت یا شرکت در نمایشگاه های بین المللی که در این شهر برگزار می شود به دبی سفر می کنند. همچنین مسافرین عزیزی که قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما را دارند می توانند از خدمات بلیط هواپیما استاده نمایند.

با ساخت و ساز های بیشمار و پروژه های حیرت آور دبی، این شهر امیر نشین حاشیه خلیج فارس در سال های اخیر توانسته به یکی از غول های صنعت گردشگری در جهان مبدل بشود و فروش تور دبی پاییز 97 و  تور لحظه آخری دبی جزو پرفروش ترین تورهای جهان شناخته می شود.

امروزه دبی ، شهرت جهانی پیدا کرده و آوازه اش در سرتاسر جهان پیچیده است. سالانه میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن این بندر به این مکان زیبا سفر می کنند. دبی پرجمعیت ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای توریست ها، هر سال رخدادهای بسیار بزرگی در این شهر برگزار می شوند. با توجه به فاصله کم دبی با ایران، می توانیم با کمترین هزینه از جاذبه های بسیار زیاد آن لذت ببریم. اگر این شهر به عنوان مقصدتان در پاییز  97 است، حتماً سفری سرشار از لذت و خاطرات فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

راهنمای سفر

سال نو میلادی یا همان کریسمس و نوروز تعطیلاتی هستند که مردم در سرتاسر دنیا به جشن و پایکوبی همراه با آداب و رسوم خاص خود می پردازند و چند روزی را از کار و فعالیت دست می کشند و استراحت می کنند. عده زیادی از مردم در این تعطیلات علاقه دارند که از شهر و کشور خود دور شوند و جایی دیگر تعطیلات خود را سپری کنند و جشن بگیرند، از این رو در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در کریسمس و نوروز برگزار می شود. دبی به دلیل نزدیکی مسافت به ایران مقصد مناسبی برای سفر ایرانی هاست. از طرفی بسیاری برای خرید های بسیار خوبی که می توانند در دبی انجام دهند، سفر خود را برای سال نو برنامه ریزی می کنند. مهرپرواز با ارائه تور دبی ویژه سال نو میلادی 2019 و همچنین تور دبی نوروز 98 با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات تمام تلاش خود را می کند تا بتواند تعطیلاتی بسیار عالی و خوش را برای شما رقم بزند. تعطیلات و جشن های خود را در تور لحظه آخری و ارزان دبی ویژه سال نو میلادی و تور ارزان دبی نوروز به آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید تا تعطیلاتی خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.

معمولا آب و هوای حاشیه جنوبی خلیج فارس برعکس ایران، در طول سال بارندگی ندارد و سواحل آن آرام و بدون موج های بلند است که دبی هم از این قاعده مستثنی نیست. دبی از آبان (November) تا فروردین (April) آب و هوای گرم و دلپذیری دارد ولی با فرارسیدن ماه خرداد (May) تا مهر (October) آب و هوای دبی گرم می شود ولی رطوبت هوا در طول سال کاملا یکسان است . معمولا آفر تور دبی در این ماه از سال شروع می شود که گردشگران بسیاری به دبی جذب می کند.

بهترین زمان به دبی در فصل تابستان است. در فصل تابستان به دلیل گرما هتل ها، مراکز خرید و رستوران های دبی خدماتشان را به گردشگران با تخفیف ارائه می دهند و هم چنین قیمت و هزینه تور دبی در این فصل تقریبا نصف می شود. تور تابستانی دبی هم یکی از بهترین تور های تابستانی در جهان بشمار می رود.

کشور چند فرهنگ با آداب و رسوم جالب و دیدنی مالزی

کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی کوالالامپور و کشوری مسلمان است. مالزی به دلیل تنوع جاذبه های گردشگری و سواحل متعدد یکی از بهترین جاذبه های گردشگری است؛ بخصوص برای مسافرینی که از تورهای لحظه آخری مالزی استفاده کرده اند و به ورزش های آبی علاقه مند هستند. از دیگر جذابیت های مالزی می توان به جنگل های انبوه و سرسبز و جزیره های متعدد اشاره کرد. مالزی به برج های بلند نیز مشهور است. در واقع مالزی به جز جاذبه های گردشگری طبیعی به جاذبه های شهری مانند برج های بلند و رستوران هایش نیز معروف است.

مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا. نام مالزی در سال های اخیر زیاد به گوش همگان خورده زیرا از جهت تکنولوژی بسیار پیشرفت داشته است و دیگر دلیل آن، وجود طبیعت فوق العاده زیبا و بکر است. مجاورت با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا، مالزی را برای علاقمندان به طبیعت و نیز کسانی که به دنبال مکانی دنج و زیبا برای استراحت می گردند، بسیار جذاب کرده است . میلیون ها توریست و گردشگر از مناطق مختلف جهان، سالانه برای بازدید از مالزی به این کشور سفر کنند. مالزی تعداد بسیار زیادی جاذبه های گردشگری دارد، چنانچه سفر به این کشور با تور لحظه آخری پاییز 97 مالزی را انتخاب کنید ، حتماً سفری جذاب و سراسر لذت و خاطرات به یادماندنی را برای خود رقم می زنید .

راهنمای سفر

سال نو میلادی یا همان کریسمس و نوروز تعطیلاتی هستند که مردم در سرتاسر دنیا به جشن و پایکوبی همراه با آداب و رسوم خاص خود می پردازند و چند روزی را از کار و فعالیت دست می کشند و استراحت می کنند. عده زیادی از مردم در این تعطیلات علاقه دارند که از شهر و کشور خود دور شوند و جایی دیگر تعطیلات خود را سپری کنند و جشن بگیرند، از این رو در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در کریسمس و نوروز برگزار می شود. شهرهای کشور مالزی هم به دلیل نزدیکی مسافت و هم به دلیل شباهت فرهنگی زیاد و هم به دلیل شباهت آب و هوایی مقصد مناسبی برای سفر برای ایرانی هاست. از طرفی بسیاری برای خرید های بسیار خوبی که می توانند در شهرهای مالزی انجام دهند، سفر خود را برای سال نو برنامه ریزی می کنند. مهرپرواز با ارائه تور مالزی ویژه سال نو میلادی 2019 و همچنین تور مالزی نوروز 98 با کمترین هزینه و بیشترین امکانات و خدمات تمام تلاش خود را می کند تا بتواند تعطیلاتی بسیار عالی و خوش را برای شما رقم بزند. تعطیلات و جشن های خود را در تور لحظه آخری و ارزان مالزی ویژه سال نو میلادی و تور ارزان مالزی نوروز به آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید تا تعطیلاتی خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه نمایید.

آب و هوای مالزی به دو بخش بارانی تقسیم می شود. در بخش شرقی از اوایل نوامبر و تا آخر مارس بیشترین میزان بارندگی به همراه رعد و برق را شامل می شود و این میزان بارش بر اساس بادهای موسمی شمال شرقی است و بخش غربی از ماه مه تا سپتامبر نیز بارندگی و طوفان را شامل می شود. کوالالامپور و دیگر شهرها در بخش غربی نیز واقع شده اند و این بدان معناست که در کوالالامپور در بیشترین ایام سال باران می بارد. اما گردشگران تور مالزی لحظه آخری در تمام طول سال می توانند به کوالالامپور سفر کنند بدون اینکه نگران آب و هوای مالزی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۲۱ دی ۱۳۹۷

    خوشبحال هرکس که میره خارج از کشور.
    خدا لعنت کنه بانی این فقر و بیکاریو

مطالب پیشنهادی