ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فراخوان اشتراک ‌گذاری خاطرات شیرین با ایکس 22

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

ایکس 22‌‌‌‌‌

لحظه لحظه زندگی نعمتی است گران که می‌ تواند خاطرات شیرین آن بیاد ماندنی‌ ترین لحظه زندگی هر فرد باشد. یادآوری و به اشتراک گذاری خاطرات خوب امید، اعتماد و آرامش ما رو دو چندان خواهد کرد.
شرکت مدیران خودرو در آستانه دومین سال حضور ام وی ام ایکس 22 در بازار خودرویی ایران و ورود به سومین سال عرضه خود در نظر دارد از مشتریان و مالکان این کراس ‌اور محبوب بخواهد زیباترین خاطرات خود و هر یک از اعضای خانواده هایشان را که ایکس 22 نیز در آن حضور داشته است با مدیران خودرو به اشتراک بگذارند.
به این منظور کمپین "یاد شو" با هدف دریافت زیباترین جمله توصیفی از بهترین و شیرین ‌ترین خاطره شما و اعضای خانواده که همراه با ایکس 22 بوده و یا عمیق ترین احساس شما با ایکس 22، در وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو راه اندازی شده است. برای شرکت در این کمپین و مسابقه کافی است با مروری بر خاطرات شیرین خود، کوتاه‌ ترین و زیباترین جمله خود از احساس خود را بیان کنید. همچنین از بین عکس‌ یا فیلم‌ های همان خاطره مرتبط‌ ترین محتوا را به همراه آن جمله در اینستاگرام به صفحه رسمی مدیران‌ خودرو (www.instagram.com/official.mvm) به صورت دایرکت ارسال کنید.
به بهترین و زیباترین جمله و محتوای مرتبط ارائه شده ارائه شده جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.
برای شرکت در این کمپین کافی است به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه کنید و با مطالعه دقیق شرایط در این کمپین شرکت کنید و از هدایای ارزنده این مسابقه بهرمند شوید.

ایکس 22 مجهز به پیشرانه ى 4 سیلندر به همراه 16 سوپاپ به حجم 1497 سى سى است که مى تواند 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتون متر گشتاور تولید کند.
این خودرو داراى امکاناتى نظیر، ترمز دیسکی در هر چهار چرخ، ABS – EBD، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، مانیتور 8 اینچی لمسی، ورودی USB، قابلیت پخش MP3، بلوتوث، 4 بلندگو، کروز کنترل، سنسور پارک در عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی ها، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، تهویه الکتریکی و آینه های برقی جانبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی