ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید آپارتمان در تهران و شهرستان ها اجاره آپارتمان و دیگر امور ملکی با املاک دلتا

معاملات ملکی از جمله آنها خرید آپارتمان در تهران از حوزه‌هایی است که قیمت‌های زیاد و قابل توجهی داشته و مراجعه به مشاور املاک همواره با مقداری استرس همراه است. آیا در خرید ملک تمام ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

معاملات ملکی از جمله آنها خرید آپارتمان در تهران از حوزه‌هایی است که قیمت‌های زیاد و قابل توجهی داشته و مراجعه به مشاور املاک همواره با مقداری استرس همراه است. آیا در خرید ملک تمام موارد کارشناسی شده رعایت شده است؟ چگونه می توان برای خرید آپارتمان مشاور قابل اعتمادی یافت؟ چگونه مابین املاک تهران و شهرستان ها بهترین املاک را انتخاب کرده و یا در دنیای پر مشغله امروزی چگونه به کمک فضای مجازی خانه یا آپارتمان برای خرید یا اجاره پیدا کنیم و سوال‌های دیگری که در زمان خرید آپارتمان و خانه یا اجاره آن به ذهن انسان می‌آید.

بازار مسکن با توجه به میزان پول در جریان، همیشه یکی از حساس‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری بوده و در شرایط حاضر کشور که مسکن یکی از منابع سرمایه خانواده ایرانی محسوب می‌شود، نیاز به اعتماد به مشاور املاک و کارگزار ملکی  برای دریافت بهترین خدمات وجود دارد. با توجه به این‌که هر انسانی شاید تعداد محدود در زندگی خود نیاز به خرید و فروش خانه داشته باشد، نیازمند این است که بتواند برای خرید و فروش ملک خود مشاوری را بیابد که با کار کارشناسی و آشنایی کامل با بازار مسکن نیاز فرد را به درستی پاسخ دهد.

املاک دلتا با ۴۰ سال اعتبار در بازار مسکن

املاک دلتا مبتکر دلالی علمی در ایران با ۴۰ سال سابقه در بازار مسکن توانسته با سابقه طولانی و کارشناسی درست در این بازار پر تلاطم اعتماد مردم و جایگاه ویژه‌ای برای خود کسب کند. در این ۴۰ سال دلتا همواره به کار کارشناسی و تخصصی مشاوره املاک پایبند بوده و در طول سالیان رونق اقتصادی خود را حفظ کرده است.

اینترنت امروزه در زندگی انسان‌ها بخش قابل توجهی دارد و اکثر کسب و کارها نیز به تبع نیاز کاربران وارد دنیای اینترنت شده‌اند. مشاورین املاک هم در قالب سایت‌ها و اپلیکشن‌ها وارد بازار شده‌اند و هر یک بخشی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. املاک دلتا از ابتدای ورود اینترنت به زندگی مردم ایران نیاز بازار را پیش‌بینی کرده و وبسایت ملکی دلتا در سال ۱۳۸۳ راه‌اندازی شد و بالغ بر ۱۳ سال است که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می‌کند.

این وبسایت در سالیان اخیر تحول یافته، مدرن‌تر شده و با قابلیت جستجوی خرید ملک و اجاره ملک در تهران و دیگر شهرستان‌های کشور، یافتن ملک دلخواه را راحت‌تر کرده است. بخش‌های تفکیک شده خرید خانه، اجاره آپارتمان ، خرید زمین و... کار را برای یافتن خانه , آپارتمان یا زمین مورد نظر راحت کرده و باتوجه به محدوده بودجه می‌توانید ملک مورد نظر خود را بیابید. برای مثال برای خرید آپارتمان در تهران به راحتی می‌توان منطقه موردنظر، محدوده متراژ و محدوده قیمت را تعیین کرد و نتایج دقیقی دریافت نمود.

نکات حقوقی ملکی , معماری , دکوراسیون و سلامت در مجله دلتا

دلتا تنها وبسایت ملکی نبوده بلکه بخش‌های متنوع دیگری مانند نکات حقوقی ملکی، اخبار بازار مسکن و اطلاعات قیمت خرید و اجاره خانه در تهران و دیگر شهرستان‌ ها دارد. مجله دلتا که این اطلاعات را در خود جای داده، مطالب متنوعی دیگری مانند معماری‌های خاص، دکوراسیون‌ منزل و سلامت را برای تمامی علاقه‌مندان در همه گروه های سنی فراهم کرده است.

ثبت آگهی فروش و اجاره خانه و آپارتمان در دلتا

املاک دلتا فقط به حوزه وب محدود نبوده و اپلیکشن‌ دلتا ملک را نیز برای ارائه خدماتی بهتر در زمینه ملک، در سال ۱۳۹۵ روانه بازار کرد. از قابلیت‌های اپلیکیشن و وبسایت دلتا می‌توان به قابلیت ثبت ملک برای فروش و اجاره اشاره کرد. به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توان ملک مورد نظر را جهت فروش و یا اجاره در تهران و شهرستان‌ها ثبت کرد تا تمامی کاربران و بازدیدکنندگان قابلیت دسترسی به اطلاعات ملک را داشته باشند. وبسایت دلتا بستری را فراهم کرده تا بتوان از ۴۰ سال تجربه این مشاور املاک بهره برد و انتخاب‌های درستی در زمینه ملک و خرید و فروش املاک داشت.

ثبت درخواست جستجوی ملک در دلتا

علاوه بر همه این‌ها دلتا قابلیت ثبت درخواست ملک به صورت تلفنی را داراست. کارشناسان مجرب این مجموعه در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی و راهنمایی تمامی کسانی که به دنبال اجاره و خرید ملک در تهران و شهرستان‌ها هستند، میباشند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    سلام سایت املاک غرب westhome.ir هم سایت خوبی در همین زمینه هست

مطالب پیشنهادی