ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برتر دیجیتال ، راحتی خرید آنلاین

آمارها حاکی از آن است که در حال حاضر در ایران حدود ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وجود دارد که بیشتر از جمعیت ایران است. این یعنی تقریبا همه اقشار جامعه به نوعی در بحث ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آمارها حاکی از آن است که در حال حاضر در ایران حدود ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وجود دارد که بیشتر از جمعیت ایران است. این یعنی تقریبا همه اقشار جامعه به نوعی در بحث انتخاب و خرید گوشی هوشمند مناسب برای خود یا اطرافیان خود درگیر بوده و زمان قابل توجهی را برای اینکه تصمیم بگیرند که چه محصولی را از کجا و با چه قیمتی خرید کنند صرف می‌نمایند.

امروزه فروشگاه‌های متعددی چه به صورت آنلاین و چه به صورت سنتی در این زمینه فعالیت می‌کنند و هر کدام به نحوی سعی دارند تا رضایت مشتریان خود را کسب نموده و حفظ نمایند. در این میان فروشگاههای اینترنتی محصولات حوزه موبایل، دارای مزیت خاصی نسبت به فروشگاههای سنتی می‌باشند. از جمله مواردی مانند شفافیت در قیمت و حذف پیچیدگی‌های سلیقه‌ای موجود در خریدهای سنتی.

برتر دیجیتال

«فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال» بعنوان یک مرجع موبایل معتبر، یکی از بهترین فروشگاههای آنلاین در زمینه خرید اینترنتی گوشی است که می‌توانید برای خرید بعدی خود سری هم به این فروشگاه بزنید. هدف این فروشگاه از ابتدای تاسیس، حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در مقایسه با روش خرید سنتی است. دلایل متعددی برای انتخاب برتر دیجیتال وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به قیمت های پایین و رقابتی این فروشگاه در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها و کیفیت برتر خدمات پشتیبانی ارائه شده اشاره نمود. ما همواره چه قبل و چه بعد از خرید در کنار مشتریانمان هستیم و شما عزیزان همواره می‌توانید روی پشتیبانی و مشاوره رایگان برتر دیجیتال حساب ویژه باز نمایید.

مرکز تخصصی تعمیر موبایل در تبریز

در کنار فروش محصولات، خدمت تعمیر موبایل نیز در واحد تعمیرات برتر دیجیتال راه اندازی گردید تا برتر دیجیتال بتواند یکی از مهمترین دغدغه‌های اکثر مشتریان خود را به نحو شایسته پاسخگو باشد. از ویژه‌گیهای خاص و متفاوت این واحد می‌توان به اولویت اخلاق‌مداری و رضایتمندی مشتری و ارائه ضمانت تعمیر ۳۰ روزه اشاره نمود.

گارانتی طلایی برتر دیجیتال

خدمات گارانتی طلایی برتر دیجیتال نیز با شرایطی استثنایی برای ارائه هر چه بهتر خدمات ویژه به مشتریان برتر دیجیتال راه اندازی گردیده است. گارانتی طلایی برتر دیجیتال، تنها خدمات گارانتی است که ایرادات صفحه نمایش و تاچ محصول و باتری را نیز به مدت ۱۲ ماه تحت پوشش قرار میدهد؛ تا مشتریان عزیز با خیال راحت بتوانند تمام خدمات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت در برتر دیجیتال رفع نمایند.

ارسال رایگان به سراسر کشور

برتر دیجیتال در راستای خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان خود، ارسال مرسوله خود را به سراسر کشور برای سفارشات بالای ۱۰۰٫۰۰۰ تومان رایگان نموده است. سرویس ارسال رایگان به سراسر ایران در برتر دیجیتال توسط پست پیشتاز شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران انجام یافته و کد پیگیری پس از ارسال سفارش برای مشتری ارسال می‌گردد.

«برتر دیجیتال، راحتی خرید آنلاین»

(عکسها مربوط به مراسم افتتاحیه فروشگاه حضوری برتر دیجیتال می‌باشد.)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی