ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برندیست تندیس طلایی را بابت ارائه خدمات بازاریابی به استارتاپ علی بابا کسب کرد

شرکت بازاریابی و تبلیغاتی «برندیست» جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ را به صورت مشترک با  اپراتور «همراه اول» کسب کرد. برندیست که پروژه برنامه‌ریزی و طراحی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندینگ شرکت «سفرهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت بازاریابی و تبلیغاتی «برندیست» جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ را به صورت مشترک با  اپراتور «همراه اول» کسب کرد.

برندیست که پروژه برنامه‌ریزی و طراحی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندینگ شرکت «سفرهای علی بابا» صاحب امتیاز برندهای، علی بابا، جاباما و هلوپرشیا را در دست دارد به استارتاپ‌های مختلف، خدمات یکپارچه بازاریابی و برندینگ ارائه کرده است که در این میان می‌توان به استارتاپ‌های مطرحی چون علی بابا، چاپ آقا، ازکی و ... اشاره کرد. استارتاپ‌های مطرحی که هر کدام در حوزه فعالیت خود، گوی سبقت را از رقبا ربوده‌اند و بی شک ارائه خدمات بازاریابی و برندینگ حرفه‌ای در توسعه بازاریابی آنها نقش موثری داشته است.

این شرکت بازاریابی و تبلیغاتی با ارائه خدمات یکپارچه بازاریابی و برندینگ به این استارتاپ‌ها در معرفی و توسعه هر چه بهتر این استارتاپ‌ها در فضای کسب و کار ایران، نقش موثری داشته و این موضوع نشان دهنده هوشمندی این شرکت در اتخاذ تصمیم‌های درست و به موقع بازاریابی است.

حال جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به دلیل نقش اثربخش برندیست در توسعه بازاریابی مشتریانش ارائه شده است. البته برندیست جوایز دیگری چون شاهین طلایی و نقره‌ای جشنواره تبلیغات در حوزه روابط عمومی، تندیس بلورین جشنواره تبلیغات در حوزه تحقیفات بازار و لوح تقدیر در این جشنواره بابت ارائه خدمات برندینگ را دریافت کرده است و حالا با دریافت جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، مسوولیت بیشتری بر شانه‌های خود حس می‌کند.

این جایزه پس از ارزیابی دقیق تیمی خبره از اساتید و کارشناسان مجرب دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از شرکت‌های مطرح در حوزه بازاریابی و برندینگ در سطح کشور به «برندیست» تعلق گرفت.

شاخص های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، مواردی چون پیش‌نیازهای اساسی، تبلیغات، روابط عمومی، حامی‌گری و رویدادها، بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال، پیشبرد و فروش و نیروی انسانی بود.

این جایزه ملی که در ذیل  کنفرانس دو روزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، به منتخبین هیات داوری اعطا شد و در آن بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس و سخنرانی کردند.

همچنین، سخنرانی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاریابی از جمله  دکتر احمد روستا، پروفسور علی اکبر فرهنگی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و معرفی برندگان جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس بود.

کنفرانس ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی برندینگ در 25 و 26 دی ماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی