ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رادار نقطه کور
رپورتاژ آگهی

رادار نقطه کور وسیله ای که از تلخ کامی شما پیشگیری می‌کند

رادار نقطه کور نمونه‌ای از جدیدترین و کاربردی‌ترین آپشن‌های روز دنیای خودرو است؛ که تجربه رانندگی را برای شما لذت‌بخش و امن می‌کنند. اتفاق‌های تلخ این روزها در رانندگی برای بسیاری افراد پیش می‌آید، تصادف‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رادار نقطه کور نمونه‌ای از جدیدترین و کاربردی‌ترین آپشن‌های روز دنیای خودرو است؛ که تجربه رانندگی را برای شما لذت‌بخش و امن می‌کنند.

اتفاق‌های تلخ این روزها در رانندگی برای بسیاری افراد پیش می‌آید، تصادف‌های که گاه حتی روح ما نیز از آنها بی‌خبر است و شاید جالب باشد که بدانید، نصب وسیله‌ای مانند رادار نقطه کور در خودرو شما از بسیار از این تصادف‌های غم انگیز جلوگیری می‌کند.

در روز‌های بسیار شلوغ تهران و حرکت در ترافیک‌های سرسام آور یا اتوبان‌هایی که الگوی حرکت ماشین‌ها و عابران پیاده و موتور سیکلت‌ها در آن اصلا قابل پیش‌بینی نیست، بهره گیری از سه آینه و دو چشم، برای حرکت، به هیچ عنوان کافی نمی‌نماید.

استفاده از آپشن خودرو ، رادار نقطه کور در ماشین سبب می‌شود که زوایایی از ماشین که شما آن را نمی‌بیند در دید شما باشد و با نزدیک شدن هر جسمی به این زوایا شما خبردار شوید.

رادار نقطه کور یکی از هوشمندانه‌ترین لوازم ایمنی خودرو در رانندگی است و البته این هوشمندی موضوعی است که در اسمارت آپشن بسیار به آن پرداخته می‌شود. نصب این وسیله روی ماشین در اسمارت آپشن به سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌شود.کارکرد رادار نقطه کور آنچنان تأثیر برانگیز است که در مواقع حساس بیشتر رانندگان قدر آن را می‌دانند و از هزینه و وقتی که برای نصب آن در فروشگاه اسمارت آپشن صرف کرده‌اند، ابزار رضایت می‌کنند.رادار نقطه کور

رادار نقطه کور چگونه عمل میکند

رادار نقطه کور از چند بخش درست شده است 1. سنسورهای این دستگاه 2. بخش هشدار دهنده . سنسورهای رادار نقطه کور در انواع این وسیله به دو صورت است. یا به صورت نمایان داخل سپر قرار می‌گیرد یا به صورت مخفی. البته توجه داشته باشید کارگزاری نمایان سنسورها هیچ زائده‌ای در سپر به وجود نمی‌آورد ولی سنسور دیده می‌شود. اما نوع کاملا مخفی رادار نقطه کور هم در اسمارت آپشن طرفداران بسیاری دارد که سنسور دستگاه کاملا داخل سپر قرار گرفته از نظر پنهان می‌شود. از این رو هیچ سوراخکاری و برشی در سپر به وجود نمی‌آید. این دسته از انواع رادار‌های نقطه کور ، هیچ دیدی نیز برای سارقان لوازم خودرو ندارند و سرقت آن نیز به این سادگی‌ها نخواهد بود.

اما قسمت مهم دیگری که کار کرد رادار نقطه کور خودرو را به شما کاملا نشان می‌دهد، نمایشگر این دستگاه است. شما در بهترین جای ممکن هشدار‌های رادار نقطه کور را دریافت می‌کنید و آن نیز گوشه آینه بغل سمت راننده است. هشدارهایی که با روشن شدن یک چراغ و البته صدایی بوق مانند داخل کابین به شما اعلام می‌شود.

اسمارت آپشن این دستگاه را برای خودروهای شاسی بلند به شدت توصیه می‌کند. زیرا در مدل‌های سدان نقطه کور کمتری وجود دارد و به واسطه کوچکتر بودن این خودروها احتمال تصادف این خودروها از ناحیه نقطه کور بسیار کم‌تر است. اما خودروهای شاسی بلند نقاط کور بسیار بیشتری دارند و برخورد‌های بیشتری برای آنها روی می‌دهد.رادار نقطه کور

رادار نقطه کور یکی از مهم‌ترین کارکردهای خود را در زمانی نشان می‌دهد که خودرو در حال دنده عقب رفتن است شاید بگویید بیشتر خودروهای شاسی بلند دوربین دنده عقب دارند و دیگر نیازی به رادار نقطه کور نیست؛ اما باید توجه داشته باشید که نقطه کور خودرو شما جایی است که توسط دوربین دنده عقب هم پوشش داده نمی‌شود. از طرفی هنگام رانندگی و به خصوص در زمان تغییر لاین خودرو در اتوبان‌ها نقطه کور خودرو سبب می شود که وسایط نقلیه قرار گرفته در این نقاط را به وضوح نبینیم و برخورد‌های بدی برای ما به وجود بیاید؛ به خصوص که در نود درصد موارد این وسایل نقلیه موتور سیلکلت‌ها هستند که در هنگام حرکت در اتوبان ها تقریبا در آینه‌های شما دیده نمی‌شوند.

اسمارت آپشن به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین مراکز فروش و نصب آپشن‌های حرفه‌ای روی ماشین‌ها نصب رادار نقطه کور را به همه رانندگان برای بالا بردن ایمنی ماشین در هنگام رانندگی به شدت توصیه می‌کند. تلخ ترین اتفاق هنگام رانندگی برخورد با موتور و عابر است و این دستگاه می‌تواند جلوی تلخ‌ترین تجربیات زندگی شما را بگیرد.

 

"  فروش و نصب انواع آپشن خودرو در مجموعه اسمارت آپشن    smartoption.ir  "

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdipoori
    mahdipoori | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    خیلی خوبه
    اگر هم حمایت بشه از من یا هر جوان ایرانی میشه ساخته اش
    اما امان از مافیای خودرو

مطالب پیشنهادی